חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צלם לברית מילה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: מכרזים
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אולי הגיע לשנות את תנאי הסף של הרשויות הממשלתיות להיכנס למכרזי אספקת מוצרים ושירותים.
"תחליפי החלב: מטרנה פרשה ממכרז קופ"ח כללית" זאת הידיעה שתפסה אותי באחד מעיתוני הערב בו התברר כי ספק תחליפי חלב לאם היולדת לא תשתתף במכרז של הכללית בגלל ערבות של 3.5 מיליון ש"ח שהיא צריכה להשכיב בכדי להשתתף במכרז, וכנראה בגלל עוד כמה תנאים מקפחים שמבקש המכרז.

זה לא משנה עם ליבואן המדובר יש את הכסף להשכיב לטובת הערבות, לא בזה דן מאמרי זה, העניין הוא כי כול גוף גדול במדינת ישראל המחייב הוצאה של מכרז דואג להרע ולהקשיח את התנאים אשר רק ייחודיים יוכלו להשתתף במכרז ליהנות או לא ליהנות מאספקת המוצרים בכמויות גדולות המובטחות במכרז.

כ יועץ עסקי יצא לי לא פעם להיות חלק מהחלטה של חברה אשר אמורה הייתה להיכנס למכרז ממשלתי ואשר נסוגה מכך בגלל תנאי הסף הגבוהים כול כך מצד אחד מצד שני הסנקציות הגורפות בזמן אספקת המוצרים והכי חשוב בגלל רמות המחיר אותם מציע המכרז בכדי שחברה תוכל להשתתף בו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אנו מכירים את המכרזים לקבלני המשנה של עובדי הניקיון והשמירה בחברות ובגופים הממשלתיים אשר כתוצאה מעלותם מקופחים בשכר העובדים עצמם ואין מענה או תשובה לזעקותיהם של קבלני המכרז להיטיב עם הקבלנים או קבלני המשנה על מנת שיוכלו להעסיק בכבוד עובדים וחברות כאחד.

כמי נותן ייעוץ עסקי יש את ההרגשה להרבה מאד חברות ועסקים בישראל כי השרלטנות שכותבת או מחברת את המכרזים מרגישים כי "הם האלוהים" על פיהם יקום דבר והם מחויבים לעשות רק לביתם כאשר הם יודעים ומכירים את השוק מכתיבים תנאים שרק בעלי סגולה יוכלו להשתתף בהם או מכוונים לספקים יחידים אשר כנראה מוכנים להפסיד או הגרוע מכול יכולים להוריד באיכות המוצר או השירות אותו הם מספקים וכך יצא שכרו בהפסדו של הגוף הכותב והדורש את המכרז.

הדברים נכונים לכול סוגי המכרזים, ויש פעמים שאני יושב עם ספקים שונים ושואל מדוע לא תכנסו למכרז המופיע על שולחנכם הרי זה יכול להעלות את נקודת האיזון של העסק או החברה שלכם ומכאן השמיים הם הגבול. ואז אני מסתכל על המכרז ומבין כי תנאי הסף לא מאפשרים כלל ועיקר לעסקים קטנים להשתתף במכרזים כאלה.

השאלה "מדוע המדינה צריכה להקשיח תנאי סף למכרזים שמוסדותיה מוציאים" "מדוע מכרזים מיועדים לכתובות ייחודיות, מדוע גם חברות ועסקים קטנים נאלצים להילחץ בכדי להשתתף במכרז, מדוע צריכים לדרוש מעסקים או מחברות ערבויות כספיות כול כך גבוהות, ממה הפחד, לא יסופק יועבר למישהו אחר, למה להקשות על עסקים קטנים ובינוניים ואפילו גדולים מלהשתתף במכרזים אשר "אולי" יכולים להביא מזור לבעליהם, מצד אחד המדינה מבקשת להיטיב "בפה" עם העסקים הקטנים והבינוניים ומהצד השני דורשת מהם דרישות בלתי רציונלית בעליל.

מוטב היה כי שר הכלכלה אשר ממנו אני מצפה לגדולות ונצורות ישמע את זעקת מבקשי המכרז ויפעל בהנחיה מתאימה בהתאם.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]