חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקמה וניהול קמפיינים באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מזון כלבים מזון חתולים בלקווד נוטרי סורס

נושא המאמר: טיול מהנה לנו וחיית המחמד
מאת: ארז זוהר   שמור מאמר למועדפים

למד מה לעשות עם חיית המחמד שלך לחופשה

חודש יולי עבור רוב האנשים הוא שם נרדף לחופשות , נסיעות והנאה. אבל לכל מי שמחזיק חיית מחמד, עונה זו לעיתים קשה במיוחד. עבור בעלי חיות מחמד שמתכננים לנסוע תמיד יש דילמה האם להשאיר את חיית המחמד בפנסיון או לצרף אותו לנסיעה ? שתי האפשרויות דורשות טיפול מיוחד..
מי שמחליט לצרף את בעל החיים צריך להיות מודע לכמה אמצעי זהירות לפני מקדימים. יש צורך להתייעץ עם וטרינר ולבדוק את פנקס החיסונים , תילוע , מניעת פרעושים וקרציות , לשלול מחלות אפשריות , כגון תולעי לב ( ידוע בכינויו תולעי לב ) - נפוצות מאוד באזורי החוף .
עם כל האמור לעיל ציין , זה זמן להעביר את חיית המחמד . בנסיעה במכונית לא מומלץ לתת לחיית המחמד להיות חופשיים ברכב. צעד זה ימנע קנסות ותאונות. מומלץ להשתמש בכלובי נסיעה מרווחים. .
לפני טיסה מומלץ להתיעץ עם חברת הנסיעות לגבי הנהלים אותם דורשות חברות התעופה השונות. ישנן חברות מסוימים המאפשרות לך לנסוע עם בעלי החיים בתא הנוסעים של המטוס עצמו, וכאלו המאפשרות נסיעה בתא המטען בלבד. חברות התעופה דורשות חיסון רשומות מעודכנות ותעודת בריאות - שאמורה להיות מונפקת על ידי הווטרינר..
מאוד חשובה תשומת לב למקום שבו החיה לבקר או להישאר - אם בעל חיית המחמד מחליט לקחת אותו לחוף הים, זה חיוני כי יש תשומת לב גדולה יותר למדוזה , כדי למנוע כוויות. במקרה זה יש צורך במעקב מקצועי בתחום על מנת להעריך את חומרת הפציעה..
בסביבות כפריות (כגון חוות ) יש צורך להישמר מעקיצות חרקים ובעלי חיים ארסיים. במקרה הכשה יש צורך לדעת היכן הוטרינר הקרוב. מקומות עם שמש חזקה דורשים שימוש בקרם הגנה כדי למנוע כוויות על האף, במיוחד בכלבים בהירי עור. .
במצבים שחיות מחמד נותרו לבדן בבית ,הדבר האידיאלי הוא לייעד אדם אמון כדי לשמור על השגרה של האכלה , מתן מים ומזון טריים. עם כל אמצעי הזהירות הללו , בעלי חיות המחמד יכולים ליהנות טוב יותר בחגים.
נקודה חשובה נוספת היא, שיש לשים לב בכל סוג של טיול היא על סוג המזון שלא אמור להיות שונה. הלחץ שבשינוי השגרה והסביבה עלולים לגרום לשלשול אצל בעלי חיים. כמו כן, חשוב להימנע מלספק " פינוקים " וחטיפים, אשר עלול לגרום להרעלה. מומלץ להימנע ממתן מזון לחיית המחמד עד שמונה שעות לפני הנסיעה, כדי למנוע בחילות והקאות בנסיעה . בהפסקות , מומלץ לתת כמות מים בכמויות קטנות ולחכות חצי שעה לפני שנמשיך את הטיול שלנו.
נסיעה טובה ומהנה לנו ולחיות המחמד.

www.speedy-dog.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארז זוהר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]