חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו סיווג ההכנסה ממכירת ידע ומה השפעתו של סיווג התקבול כ"תמלוגים"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ליווי עסקי ייעו אסטרטגי

נושא המאמר: מכירות
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

בסקר קבוע שעושה עיתון כלכליסט הוא מבקש מקוראיו לדרג האם המכירות באותו חודש ירדו או יעלו, אם לשפוט לפי נתוני המכירות שאביא לכם בהמשך אז ניתן להצביע כי הסקר שעשה העיתון (באמצעות קוראיו הנאמנים) לא פגע בול בנתונים האמתיים שקרו ב-3 חודשים האחרונים.
השנה המבולבלת הזאת 2013 בו התערבב החופש הגדול ביחד עם ההכנות לחגים כבר נותן את אותותיו בשבילי המסחר הקמעונאי אצל הרשתות הגדולות ובחנויות הרחוב.

הירידה במכירות לא הייתה הפתעה כול כך גדולה למי שחזה את החיבור הזה בין ימי החופש הגדול בו מאות אלפי ישראלים יצאו לנופש בחו"ל ונופש בארץ עם מעט הזמן שנותר מיום גמר החופשה ועד תחילתם של חגי תשרי. היה ברור כי השנה לא נצא הסוחרים ובעלי העסקים נשכרים מלוח השנה, אבל למרות הכול ציפינו! חשבנו אולי יתרחש איזה נס אשר בכול זאת ישאיר את הקניות לפני החג בארץ. ועדיין לא דיברנו על המלחמה המאיימת שמדברים עליה מאמצע חודש אוגוסט.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה כי ברשתות המזון לא הייתה ירידה וב-3 ימים לפני החג-שזה למעשה הימים שהיו בין החופש לחג עלה רף הקניות ברשתות המזון דבר אשר פיצה אותם על כול חודשי הקיץ בו המכירות לא היו "מי יודע מה".

כ יועץ עסקי אני קורא את הסטטיסטיקה שנעשתה בפדיון למ"ר בשווקים ומוצא כי הייתה ירידה כללית של קרוב ל-13% במכירות של מתנות וכיו"ב כאשר עולם האופנה, רשתות האופנה הירידה הייתה קרוב ל-16% במכירות (ברור מי שנסע לחו"ל קנה מוצרים ואופנה חדשה בחו"ל)

כ מי שנותן ייעוץ עסקי, בקשתי מקולגה לעשות סיבוב בחניונים של מרכזי קניות וקניונים ברחבי גוש דן ומחוצה לו ולתדהמתנו גילינו חניונים בחזקת "חניונים ריקים" לא שלא חנו מכוניות (חלקם של העובדים) אבל החניון היה פנוי ולא היה ריב ליד כול מכונית וכניסה של מכונית.(מעניין אם יש נתון כללי כמה חניות נוצלו במהלך החופש הגדול והשבוע לפני החג בחניונים)

אולי דבר שלא שמנו אליו אבל המחירים ברשתות ובחנויות הקניון ומרכזי הקניות דווקא עלו, מכנס גינס של מותג ידוע שנמכר במחיר של 390 ₪ עלה למחיר של 485 ₪ וזה רק בהפרש של שבוע בלבד (האם המשווקים הבינו שזה הזמן לקניות ולכן העלו את מחירי המוצרים) יכול להיות אבל לא בטוח, באקלים עסקי שכל כך קשה לתפקד ולהעלות מחירים אני בהחלט מאמין שכול עליית מחירים מתבקשת מאליה וזאת בגלל יוקר המחייה ויוקר אחזקת עסקים ותפעולם.

גורם נוסף המשפיע על קניות החג זה העובדה כי בהרבה חברות ועסקים לא חולקו השנה תלושי חג כמתנות לחג, אני מכיר מאות חברות אשר השנה החליטו לא לתת מתנה לחג וזאת עקב צמצומים וכיווצים שעושה החברה או העסק.

אין מתפקידי לנתח "למה אין מכירות" מתפקידי הוא לגרום למכירות לקרות, אפשר למצוא אשם במיליון סיבות אבל צריך למצוא את המשוואה לכול עסק ועסק למכור. מכירה זה תוצאה של שיווק, פרסום, בידול, חידוש, ריענון, בשורה, והמון המון דמיון, מכירות זה לגרות את מוחו של הלקוח גם עם החנות או השירות מוכרים את אותם פריטים. מכירות זה להיפתח ולחשוב בצורה הפוכה וזאת לא קלישאה.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]