חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כולסטרול גבוה (היפר-כולסטרולמיה) \ קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר ממתקים בר מתוקים

נושא המאמר: 10 סוגים של בר מתוקים ודוכנים מפנקים
מאת: ענבל לוי   שמור מאמר למועדפים

בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.
אז, אתם מוכנים לרשימת הדוכנים לקיץ הזה?
1. בר ממתקים
כן כן, דוכן ממתקים מפנק, עם כל הממתקים שכולנו חולמים עליהם: סוכריות גומי, סוכריות, שוקולדים, סוכריות על מקל, מסטיקים, עוגיות מכל הסוגים ומגוון פשוט לא נגמר של אפשרויות.
היתרון הגדול בכך שיש מגוון רחב כל כך של ממתקים מאפשר לשלב את הצבעים של הממתקים לצבעים ולנושא של האירוע. צבעוני, אדום בוהק, לבן או עסקי ושמרני – יש מספיק ממתקים בשביל להשלים את המראה למושלם!
יש מגוון רחב של נותני שירות בתחום בר הממתקים ודוכני המזון, גם לפי סוג האירוע, המיקום של האירוע שלכם ובהתאמה לכמות אורחים, תקציב ובעצם לכל דרישה...
טיפ קטן...
שקיות קטנות וחמודות מנייר שהאורחים שלכם יוכלו להנות ממתקים מהאירוע גם בדרך הבית.
2. דוכן קאפקייקס
עוגות תמיד היו חלק ויהיו חלק מאירועים, אבל שילוב מיני עוגות – קאפקייקס בדוכן צבעוני ישדרג את החוויה שלכם ושל האורחים שלכם. הטרנד האמריקאי כל כך הולך וצובר קהל יעד גם בארץ. אם אנחנו כל כך נהנים מזה, למה שלא נוכל לשלב עוגות קאפקייקס גם בדוכן המתוקים שלנו?
עיצוב מיוחד, מגוון רחב של סוגים וטעמים, ציפויים שונים, אתם לא מתארים לעצמכם כמה אפשרויות בחירה עומדות לפניכם!
קאפקייקס בהתאמה אישית, וניל או שוקולד פשוטים עם ציפוי מגניב, ואפילו נותני שירות של בר ממתקים שמאפשרים לאורחים לבחור את הציפוי העליון שהם רוצים – דבש, כרמל, שוקולד, סוכריות צבעוניות או "סתם" תותים וקצפת.
טיפ קטן...
BITE SIZE! היתרון של לטעום מבלי להתפוצץ, מספר מיני מאפינסים שונים, וגם אתם לא תפסיקו לחייך...

3. דוכן מיצים ופירות סחוטים טריים.
דוכן לימונדה, או פירות סחוטים הוא קלאסיקה. ומשתלב באופן מושלם בכל אירוע במהלך הקיץ הישראלי. בכל אירוע, באולם, במשרד ובמיוחד בחוץ – דוכן מיצים טריים וקרים יהיה פשוט מושלם.
ולהשלמת החוויה במקרה של חתונה- בשביל מה האחיינים הקטנים? לאפקט החמוד ביותר!
4. בר משקאות פתוח
אלכוהוליים או לא, משקאות הם חובה בכל חתונה. בדרך כלל וברוב האירועים משלבים בר משקאות פתוח, ולהציע לאורחים יין, שמפניה, בירה או קוקטיילים שונים. כמובן, שלא לשכוח ולהציע גם שתייה קרה לילדים ולנהגים!
רעיון מגניב: משקה ייחודי משלכם או הקוקטייל האהוב עליכם גם באירוע שלכם...

5. דוכן קינוחים
הגיע הזמן להדביק את הארץ כולה בחוויה המפנק הזאת! דוכן קינוחים מפנק שישלב את כל הממתקים שאתם אוהבים – עוגות ביס, עוגיות, מיני פאי, מקרונים, בפלות, ובעצם הכל! כל מה שמתוק, משמח , והכי כדאי – בגודל מיני מתאים וישתלב מושלם.
6. בר פירות / סלטים
החלופה ה"בריאה" או זאת שמשום מה נחשבת "בוגרת" יותר היא בר פירות, סלטים (פירות וירקות גם כן...) הטעמים והצבעים שניתן להשיג באמצעות המגוון הרחב של הפירות והירקות שיש בארץ יפתיע גם אתכם, ושלא לדבר עם האורחים שלכם. תותים, קווי, בננות, ענבים, פירות הדר, מלונים, אבטיחים, אפרסקים, הכל מתאים והכל טעים ובריא.
רוצים לקחת את בר הפירות לרמה אחרת לגמרי – שיפודי פירות חמצמצים עם מפל שוקולד מפנק!
7. בר תה וקפה קר.
למה לא לשלב נגיעות של "קלאסה" לאירוע? כל המשקאות כמו: קפוצ'ינו, לאטה, שוקו קר, תה טרופי קר ועוד! התה האהוב עליכם עם מיני עוגיות הם זריקת אנרגיה חיובית בכל אירוע.
הגיע החורף? השילוב של שוקו חם בכל אירוע בכל סוגי האירועים הוא פשוט הצלחה.
אל תשכחו אבל להשתמש גם בקפה ללא קפאין, ומה לגבי איזה מרשמלו קטן? שדרוג זול אך כל כך משמעותי!
8. בר ארטיקים
אנחנו לא חושבים שאפשר לטעות, בטוח שלא בקיץ! בר גלידות / קרטיבים על מקל לטבילה בתוספות האהובות עליכם. טעמים שונים, גלידות וניל איכותיות יספקו לכם ולאורחים שלכם את הקינוח המושלם לכל אירוע. ואם תשלבו את בר הקרטיבים עם דוכן ופל בלגי או פנקייקים, האירוע שלכם יהיה פשוט אגדי! החיוך שעל פני האורחים שלכם לא ירד לא משנה מה יקרה, קרטיבי וניל מצופי בשוקולד לטבילה בכל מה שאתם אוהבים – אגוזים, ממתקים , קוקוס, שברי עוגיות ועוד....
החלטתם על בר קרטיבים? למה לא לשלב אותו עם שייקים איכותיים להשלמת החוויה המתוקה והמקפיאה? כל הטעמים והסוף המפנק והמושלם לכל אירוע.
9. בר מפלי שוקולד
הריח של שוקולד, המראה של שוקולד איכותי חם גולש במורד מפלי שוקולד והטעם!!!! מפלי שוקולד יכולים להיות קינוח מושלם בפני עצמם אבל כחלק משולחן ממתקים לבחירתכם יש לכם קינוח מתוק מסוכן ממש – אף אחד מהאורחים שלכם לא יוכל להישאר אדיש. מפלי השוקולד מגיעים עם שוקולד איכותי בלבד, פירות עונתיים והקינוחים לטבילה שאתם אוהבים.

10. דוכן מתוק
החביב והאחרון – והוא מקבל את סוג משלו מכיוון שלא רק שכל אחד יכול להקים דוכן מתוק, כל אחד חייב לעשות זאת, לפחות פעם, פעמיים שלוש! יום הולדת של הילד, פריסה בצבא, או סתם ערב סרטים עם החברים, דוכן מתוק בפינת החדר או במרכז הרחבה יהיה מושלם לכל אירוע.
אתם בוחרים מה יהיה בדוכן שלכם – עוגיות בעשיית ביתית, עוגיות קנויות, מאפים, פופקורן, וממתקים מוכנים, לכו על זה ואתם לא תצטערו!

וההמלצה החשובה ביותר שאנחנו יכולים לתת?
שלבו את כל הטוב בסגנון ובטעם שאתם אוהבים – גלידה, שוקולד, פירות , עוגיות, סוכריות גומי, שייקים וופל בלגי. כל האושר המתוק הזה יעשה רק טוב לכם ולאורחים שלכם, בכל אירוע, גדול וקטן, סתם ערב מפנק או בר המצווה של הילד. בר ודוכן מתוקים יעשה לכולם שמח על הלב ובטוח שישאיר חיוך וטעם מתוק!

www.hamapal.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]