חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שוברים את המחסומים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: איך עדיין מצליחים לעבוד על אנשי עסקים ובעלי עסקים
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

עסקים, נוכלים, שרלטנים וכאלה שיודעים לנצל מצבים.
עולם האינטרנט פתח בפנינו אפשרויות בלתי נלאות "לעשות כסף" עד הכניסה לעולם האינטרנט היו המודעות בעיתון, מודעות הפרסום בלוח, כמודעות פיתיון ל: "איך מתעשרים מהר" "איך עושים כסף מהר" "בואו לימדו X וכבר אחרי הקורס תהיו המיליונרים הבאים" ועוד מודעות והזמנות של כאלה שרצו לעשות כסף מחולשתו של השני או מהרצון של השני לצאת ממעגל השכיר ולנסות את מזלו בעצמאות עסקית ורווחה כלכלית.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי הרי שהיום הכול התהפך ונהיה הרבה יותר קל לכול מיני שרלטנים, או כוכבים ליום אחד, או כאלה שיודעים למשוך קהל שיוציא את כרטיס האשראי וישלם עבור החלום הניתן להגשמה כפי שמבטיח השרלטן.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי לא רק אני צופה בתוכניות כלבו טק, פנים עם אמנון לוי ואחרים ורואה כמה אנשים מתנהגים בכסילות, גם אנשי עסקים ובעלים של עסקים שמתפתים לעסקאות שמראש משדרות נוכלות והזיות מתעתעות.

ועכשיו שעולם האינטרנט פתוח בפני כולנו, או זו חגיגה לשרלטנים ומאחזי עיניים המבטיחים ומתחייבים לעשיית כסף מהירה, לגילוי סודות שרק הם "שרלטני האינטרנט" יודעים וכתוצאה מהידע הרחב שלהם הם יכולים לגרום לכול מי שרק יירשם לקורס, להזמין את סדרת הקלטות, לקבל את קבצי ה-PDF או לבוא ולהשתתף בסדנה מהירה על מנת לעשות כסף כאן ועכשיו ומיד.

כ יועץ עסקי אני נפעם מהחולשה אותה מגלים אנשים כאשר הם נסחפים לתוך המערבולת הזאת המתחילה במשלוח "ניוזלטר" שאם רק תלחץ או תקליק או תאשר את המייל תקבל את הטיפ של החיים שלך איך להצליח בעסקים ולהרוויח מיליונים עם ה-6 עצות או שני הסדנאות או סרטון הווידאו או הספר שמציעים לך, או המילים הסוחפות, בא ולמד איך תעשה כסף תוך שעה, בוא תלמד איך תקדם את אתר האינטרנט שלך ותוך חודש תהיה ראשון במנוע החיפוש של גוגל, או כול מיני הבטחות והתחייבויות שבינם ובין המציאות המרק הוא כמרחק הגלות.

מה קורה אם אנשים בארץ ישראל, איך זה שאנשים תמימים מצליחים באמת להאמין כי עסקים עושים ברגע, מקום ראשון בגוגל בקידום האורגני ניתן להגיע תוך חודש, שיש קורסים לשיווק, ניהול, מכירות בשיטת אינסטנט ובכלל הכול כול כך קל שזה רק לבוא ולקטוף.

צר לי להיות איש בשורות רעות, לעשות עסקים לא מצליחים ביום, מיליונרים לא נעשים ביומיים, מקום ראשון בגוגל לוקח שנים עד שמגיעים, ומי שבאמת עושה כסף קל זה אותם שרלטנים המתחייבים ומבטיחים קיצורי דרך. ולסיום! כאשר אנשים יוצאים ממופע, מסרט טוב, או ממופע קסמים הם יוצאים המומים, מלא התרשמות, ומלאי אנרגיה להיות כמו אלה שראו על הבמה. אם היו חושבים רגע היו מבינים שהצגה זאת הצגה, שסרט הוא רק סרט, ומופע קסמים הוא עבודה על החושים של בן האדם. שום דבר ממה שאמרתי לא מציאותי, הדבר היחידי המציאותי בכול הסיפורים האלה זה כיס מרוקן של המאמינים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]