חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גולמט – חומרי בידוד: צנרת, מיזוג אויר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: נשים בעסקים נשים כנשות קריירה
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים



נשים ביזמות, נשים בעסקים, נשים בקרירה.

מדוע יותר ויותר נשים נכנסות לתחום היזמות והעסקים בישראל.

מה יש בו בתחום היזמות או בתחום העסקים שקורץ להרבה מאד נשים מהדור הקיים לרצות ולהיכנס אליו, מדוע יותר ויותר נשים דוחות את הקמת המשפחה, ילדים, וכניסה לחיים רגילים לטובת יזמיות חדשות או יותר נכון לקרירה עסקית.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני שם לב כי יותר ויותר נשים פונות לקבלת סיוע ותמיכה בנושא של יזמות בכול מגזרי העסקים השונים, מה שיפה הוא כי נשים מודעות ליכולתם ולא כמו הגברים שבנינו שלפעמים ה"אגו" לא נותן להם לפנות במיידי לקבלת ייעוץ עסקי או להיוועץ ביועץ עסקי מקצועי אזי נשים עושות זאת ובמספרים גדולים.

אני חושב כי לנשים יש את הכוח הבלתי נלאה לראות או להרגיש באינטואיציה הנשית שלהם את העסק או המיזם או הרעיון שיש להם לגבי מוצר או שירות כזה או אחר ויכולות לצפות את ההצלחה של מיזם כזה או אחר המשתלב באורך החיים שלהם. זה לא שגברים הפכו להיות "גלמים" אבל הראייה העסקית של האישה היא הרבה יותר שקולה, אחרעית פחות לוקחת ריסקים ויותר מבטחת את עצמה בריפוד של אנשי מקצוע העוזרים לה לקבל החלטה ואם כן אז לרוץ ביחד, מה שלא קורה בשוטף עם גברים ומה שמאושש את הסטטיסטיקה כי נשים יזמיות או כאלה שפותחות עסק מחזיקות זמן רב יותר מאשר גברים שפותחים עסקים והם נמצאים בתחושה של "הכול אני יודע ואף אחד לא יכול ללמד אותי איך לנהל עסק"

מדינה אשר שלושת הבנקים המרכזיים שלה מנוהלים ע"י נשים, רק מובילה כדוגמא אישית את היכולות של הנשים בניהול עסקים בדיוק ולא פחות מהגברים שבנינו, מי שמטייל בין הנהלות בנק הפועלים בנק לאומי בנק הבינלאומי לא יכול שלא להבחין בחבורה של נשים המנהלות את ראשי המחלקות של הבנקים השונים בהצלחה ייתרה. לא כול העסקים בישראל זה בנקים אבל נשים נוכל למצוא בכול רמות הניהול ורמת העצמאות העסקית אותם הם מנהלות ולגביהם הם לוקחות אחריות.

כ יועץ עסקי ויועץ אסטרטגי אני נפגש עם המון נשים אשר רוצות ליצור, להקים, ליזום, יודעות מה שהם רוצות רק הדרך נסתרת להם והם יודעות בגבורה רבה ובחוסר עקבה לבקש ולדרוש שירותי מיקור חוץ על מנת שהמיזם שלהם או העסק שהם רוצים להיכנס בו אכן יישא תוצאות.

לא, אני לא רואה כאן הליכה ראש בראש מול גברים או הצורך להוכיח "אנחנו יותר טובות" זה ממש לא עניין של נשים מול גברים, אך בגלל שאנו באים מדור שונה בו לראות נשים בעמדות מפתח או בעסקים היה שכיח היום זה מחזה נורמאלי ואפילו מבורך מאד.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]