חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רב תא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרטן פסיכואונקולוגיה תמיכה בחולי סרטן

נושא המאמר: מהי פסיכו-אונקולוגיה ?
מאת: מלכה טננבאום שיפמן   שמור מאמר למועדפים

אחד המקצועות החדשים, אשר נועדו לעזור למי שאובחן עם מחלת סרטן הוא "פסיכו-אונקולוגיה" - שילוב של פסיכולוגיה עם התמחות במחלות סרטן - אונקולוגיה. הפסיכואונקולוגיה היא ענף מיוחד ומסוים בתורת הפסיכולוגיה, והיא מתמקדת בבעיות הנגזרות ממחלת הסרטן.

הפסיכואונקולוגיה היא דיסציפלינה רפואית ופסיכולוגית, המתבססת על שילוב של מספר התמחויות - פסיכיאטרייה, פסיכולוגיה רפואית, עבודה סוציאלית ורפואה משלימה, ובה מתבצע אבחון וטיפול בתחלואה הפסיכו-סוציאלית של חולה הסרטן, במטרה לשפר את איכות חייו בכל שלב של המחלה.

הפסיכואונקולוגיה משלבת בין הטיפול הפסיכולוגי לבין מחלת הסרטן לסוגיה ולשלביה השונים, משלב האבחנה ועד לשלב האחלמה, או להבדיל, עד לשלב הסופני. הטיפול מותאם לצרכיו של המטופל ובשיתוף עימו, ומיועד לחולה ולבני משפחתו.
תורת הפסיכואונקולוגיה עוסקת בהיבטים הנפשיים של מחלת הסרטן - התמודדות עם מסירת הבשורה הקשה, הכנה נפשית לקראת הניתוח ולאחריו, התמודדות עם תופעות הלוואי של הטיפול, החלמה ושיקום מהמחלה, חזרה למעגל הבריאות, פתיחת תקשורת בין החולה לבין משפחתו, חשיפת המחלה בפני הילדים, התמודדות עם אובדן, שיפור תקשורת רופא-חולה וקבלת החלטות בזמן משבר.

מחלת הסרטן מלווה במקרים רבים בתחושות של מצוקה נפשית, דכדוך, דיכאון, חרדה, חששות לגבי העתיד, ייאוש, פגיעה בדימוי העצמי, חוויה של אובדן תפקודים פיזיים ותפקידים בחיים ובמשפחה, שאלות לגבי הזהות העצמית, ופחד ממוות ומאובדן נוסף.

ההתמודדות משתנה במעבר משלב האבחנה לשלב הטיפולים, ומקבלת אופי שונה בשלבים של החלמה, חזרת המחלה או בשלב הסופני. המטרה לשלב בטיפול ידע רפואי ופסיכולוגי, ובאמצעותו לסייע להתמודד עם מצוקותיו של המטופל, לתת מקום לקשיים ולאפשר איכות חיים טובה יותר בכל שלב.

עם התקדמות הטיפול הרפואי במחלת הסרטן הולך וגדל אחוז החולים המחלימים מהמחלה או החיים עמה במשך תקופה ממושכת. במקביל, גדלה תשומת הלב הניתנת גם לאיכות החיים של החולה והמחלים. הטיפול הפסיכואונקולוגי הוא בבחינת אכסניית קבע הפתוחה לכל אדם, ובכך הוא משחרר את החולה-הנזקק מקרן הזווית הפרטית שנדחק לתוכה ובה ניצב בודד עם גורלו.

www.psycho-oncology.co.il/brportal/br/p100.jsp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מלכה טננבאום שיפמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]