חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתכונלה יוצאת לדרך - מתכונלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: עסק צריך לעשות כסף
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם אנו לקראת משבר רציני בעסקים הקטנים הבינוניים?
למה העסקים הקטנים הם הפרה החולבת של הבנקים בישראל?
מדוע אנשים אשר רוצים לפתוח עסק מקבלים מהבנקים ועוד מהסניפים העסקיים הלוואות בריבית נשך של למעלה מ-11%?
האם הבירוקרטיה היא זאת שתהרוג את העסקים הקטנים והבינוניים?
או שהתחרות מול העסקים הגדולים אבודה מראש לטובת הגדולים.
על כול השאלות האלה ניסו לענות במשרד הכלכלה בעקבות סקר שפרסמו בנושא "הקשיים" של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.
כמי שנותן ייעוץ עסקי החי את העסקים בישראל ומבין כי 21% מהעסקים הקטנים והבינוניים המעסיקים פחות עובדים השנה (צריך לזכור כי העסקים הקטנים הבינוניים הפרטיים מעסיקים את רוב כוח העבודה במשק הישראלי) אני כבר יכול להסיק מה מצב העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. נוסיף לזה נתון כי בקשות האשראי מהבנקים המגיעים מעסקים קטנים ובינוניים רק גדלו, ואיתם גדלו גם הריביות הנדרשות מעסקים קטנים ובינוניים, ריביות אשר מתומחרות עם סעיף סיכון הרבה יותר גבוה בגלל הלוואות נוספות בתיק הלקוח כול זה לוקח אותנו לתובנה כי לעסקים קטנים ובינוניים המצב הוא לא טוב.
בכלל כמי שנותן ייעוץ עסקי הכותב מדי יום ביומו מאמרים, המלצות, תובנות, דרכים לפעולה, כיצד לשרוד ואפילו איך יוצאים ממשבר להצלחה ושגשוג, הסטטיסטיקות היוצאות מבית המדרש של משרד הכלכלה בישראל רק מאוששות את הכתוב במאמרים שוטפים של החתום מטה.
כ יועץ עסקי אין חולק כי בשנת 2012 ו-תחילת 2013 מצב העסקים הקטנים והבינוניים הורע משמעותית, עד כדי כך שהסקר יודע להצביע על מספר לא מבוטל של עסקים אשר ייסגרו במהלך ה-5 חודשים הקרובים והשישה אחריהם. 15% מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים ידעו להצביע על הנתון של סגירת עסקיהם במהלך ה-12 חודשים הקרובים.
נתון מעניין הוא כי בישראל 493 אלף עסקים כמחציתם אינם מעסיקים כלל עובדים (מדובר על בעלי המקצועות החופשיים בעיקר) ובכלל הסקר יודע להצביע כי מצב השכירים ברמת שכר מסוימת עדיפה על רמת שכר שעצמאים מרשים לקחת לעצמם. מה שמאושש את התובנה כי עסקים שמחזור המכירות שלהם עומד מתחת ל-50 אלף ₪ עדיף שיסגרו ויעברו להיות שכירים. אין כול טעם להתנהל כעצמאי עם מחזור מכירות כה נמוך אשר אינו משאיר מרווח סביר לעצם היות העסק עצמאי.
אינני קורא תגר על ההחלטה של עצמאי להיות עצמאי אני חושב שכול הבירוקרטיה בלהיות עצמאי הוא לנהל עסק אשר הכנסתו תניב יותר פירות לבעליו ולא תשאיר את הכנסתו פחותה מהכנסה של עובד שכיר באותו תחום בו מתמחה העסק.

חשוב לשנן את המשנה של הגדרת עסק, עסק = כסף.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]