חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיפוי אבן - יתרונות, סוגים וטיפים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אנטי אייג'ינג מונע חימצון פיגמנטציה קמטים

נושא המאמר: Astaxanthin - אנטי אייג'ינג
מאת: עידו   שמור מאמר למועדפים

כולנו רוצות עור צעיר עם מגע של משי, מתוח וקורן. מה עושים?
מהיום תגידי אסטקסנטין (Astaxanthin)!
אסטקסנטין מגן מנזקי שמש, מונע קמטים, עור יבש, נקודות גיל ונמשים, מחזיר לאחור סימני הזדקנות, בקיצור אסטקסנטין אחד ממונעי החימצון החזקים ביותר שהטבע יכול להציע!

Astaxanthin – מככב ברשימה מפוארת של מחקרים מדעיים שעיניינם יכולתו להגן על העור מהשמש והורדת סימני ההזדקנות.
אסטקסנטין שייך לקבוצת פיגמנטים טבעיים הנקראים קרוטנואידים (carotenoids) שכבר לפני שנים רבות מדענים גילו אותם כבעלי יכולות מניעת חימצון חזקות ביותר שממש קריטיות לבריאותך.


אסטקסנטין ויכולתו להגן מקרינה

Astaxanthin מיוצר רק ע"י מיקרו אצה בשם Haematococcus pluvialis רק כאשר היא מתייבשת ממים מה שמכריח אותה להגן על עצמה מקרינת ה- UV. זהו המכניזם ההישרדותי של האצה כאשר ה- Astaxanthin משמש להגן על האצה מחוסר במזון או מקרינת שמש עוצמתית מידי. זו גם הסיבה שה- Astaxanthin יכול להגן עליך מקרינה דומה.

חברת cyanotech בדקה את עמידות העור לקרינת UVB ו- UVA לפני ואחרי לקיחת astaxanthin. התוצאות הראו שכבר לאחר לקיחת astaxanthin מידי יום למשך שבועיים, נמצא אצל הנסיינים עלייה משמעותית בכמות הזמן הנידרשת לקרני UV לגרום לעורם להיות אדום (להישרף)

אם את/ה פעיל פיזית את/ה כנראה מבלה הרבה שעות בשמש. השמש הכרחית ובריאה לנו מהרבה בחינות, ויטמין D לשם דוגמא. יחד עם זאת יותר מידי חשיפה לשמש גורמת לנזקים.
אתלטים רבים הנחשפים לשמש ולעיתים מרגישים חולים מכך, מדווחים ש- astaxanthin מאפשר להם להיות בשמש לזמן ארוך יותר ללא תחושת מחלה וללא כוויות משמש דבר שמקטין את הסיכון לסרטן עור.

אסטקסנטין ואנטי-אייג‘ינג

ל- Astaxanthin יש יכולת מאוד חזקה לפירוק רדיקלים חופשיים. מה זה רדיקלים חופשיים? רדיקלים חופשיים הם מולקולות או אטומים שנמצאים במצב לא יציב ונוצרים כל הזמן בגוף (חלקם משמשים במנגנונים בגוף) ובכמות מרובה עם חשיפה לקרינת UV וקרינות אלקטרומגנטיות אחרות. רדיקלים אלו בגלל המצב הלא יציב שלהם נוטים להגיב עם חומרים אחרים בתאים, תגובה זו יכולה לגרום להרס החומרים עימם הם מגיבים כולל רקמות, אינזימים, ואף פגיעה ב- DNA. נזק זה נקרא נזק חימצוני. ע"י פירוק הרדיקלים החופשיים ה-Astaxanthin מגן על התאים והאיברים בגוף מנזק חימצוני.
מ- 1995 מחקרים מצאו שצריכה של astaxanthin גורמת למניעה של הזדקנות העור כתוצאה משמש.
מחקר מ- 2002 מצא ש- astaxanthin יכול להגן מפני שינויים ב- DNA שנגרמים בגלל חשיפה לקרינת UVA.
ניסויים שנערכו בשנות האלפיים הראו ששימוש ב- astaxanthin גרם להפחתה משמעותית בהופעת קמטים כמו גם שמר על מבנה הקולגן בעור כאילו מעולם לא נחשף לקרינה, לעומת קבוצה ללא שימוש ב- astaxanthin.
החוקרים סיכמו שה- astaxanthin - " יכול למנוע באופן משמעותי הרס הקולגן בגלל קרינת UV, קמטים, פראוסידציה של ליפידים, כוויות שמש ופגיעות מחשיפה לאור. המחקר גם גילה ש- astaxanthin יכול לשמש כמרכיב מאוד אפקטיבי להבהרת עור. Astaxanthin הוריד את המלאנין ב- 40% וכך הוריד משמעותית את נקודות הגיל החומות והנמשים.
גם לקיחה פנימית של astaxanthin נמצאה כמשפרת מאוד את מצב העור.
ביפן ב- 2002 מחקר בדק נשים בנות ארבעים שלקחו כל יום astaxanthin . התגלה שכבר לאחר שבועיים כמעט מכל כיוון השתפר מצב העור של הנשים, לאחר 4 שבועות היה שיפור משמעותי אפילו יותר. השיפור כלל פחות קווים דקים, יותר לחות, שיפור באלסטיות ובמתיחות של העור, עור חלק יותר, פחות נמשים ופחות שחור מתחת לעיניים. מחקר אירופאי דומה מצאה שיפורים דומים.

מה הופך את ה- Astaxanthin למיוחד?

Astaxanthin בעל השפעות רחבות בהרבה מהעור. ל- Astaxanthin יכולת לשפר את הבריאות הקרדיווסקולרית, לייצב את הסוכר בדם, לחזק את המערכת החיסונית, להילחם בסרטן, להפחית דלקות ולשפר את בריאות העיניים.
Astaxanthin הוא הקרטנואיד האנטיאוקסידנטי החזק ביותר במונחים של פירוק רדיקאלים חופשיים. Astaxanthin חזק פי 65 מויטמין , 54 פעמים חזק יותר מ- בטא-קרוטן ו- 14 פעמים חזק יותר מויטמין E.
אחד המחמצנים הבעייתים יותר הנובעים מחשיפה לשמש וחומרים אורגניים אחרים נגרם בגלל חמצן לא יציב. Astaxanthin חזק פי 550 מויטמין E, 11 פעמים מבטא-קרוטן בניטרול של חמצן לא יציב.
Astaxanthin יעיל מאוד בספיגת קרינת UVB ומקטין את הנזקים ל- DBA.
Astaxanthin המסיס בלפידים ולכן נכנס לתוך ממברנת התאים.
Astaxanthin עובר את מחסום הדם-מוח ומחסום הדם- רטינה מה שמאפשר לספק הגנה מחימצון ודלקות בעיניים, מוח ומערכת העצבים תוך הורדת הסיכון לקטרקט, עיוורון ואלצהיימר.

אסטקסנטין בלבנדר

בלבנדר אנו משתמשים ב- astaxanthin טבעי לחלוטין המופק מאצות הגדלות תחת השמש הישראלית בערבה.
לבנדר גאה להשיק סדרת מוצרי קוסמטיקה אנטי-אייג‘ינג המכילים אסטקסנטין. הסדרה כוללת קרם לילה אנטי-אייג‘ינג וסרום לילה אנטי-אייג‘ינג לטיפול בפיגמנטציה, צמצום ומניעת קמטים.



Kumi Tominaga, Nobuko Hongo, Mariko Karato and Eiji Yamashita, Cosmetic benefits of astaxanthin on humans subjects, Vol. 59, No 1/2012, 43–47.
Dr. Mercola - sunscreen-and-wrinkle-prevention – astaxanthin.
Astaxanthin for EYE health
The Neuroprotective Effect of Astaxanthin
Clinical Trial Indicates Sun Protection from astaxanthin Supplement.
Astaxanthin supplemt (cyanotech)

lavender.co.il/article/-%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%90---astaxanthin/171.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עידו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]