חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם חקיקה בארה"ב תשפיע על מערכת היחסים בין הבנקים ללקוחותיהם בישראל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי אימון עסקי ליווי עסקי

נושא המאמר: ממה חוששים בעלי עסקים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

ממה פוחדים בעלי העסקים.
מה החשש הגדול של בעלי עסקים קטנים וגדולים!
כן, אתם יודעים, הפחד הגדול הוא מיעוט לקוחות, פחות לקוחות אשר רוכשים את המוצרים שלהם, ובכלל הפחד המאיים ביותר הוא הצורך להזדקק לעוד הלוואות על מנת לקיים את העסק במקום המכירות ללקוחות.
והפחד הזה אכן מוצדק.
כמי שנותן ייעוץ עסקי אני קורא את סקר חברת הסקרים "נילסן" אשר מצאה כי "הישראלים פסימיים" "מרגישים שהמדינה במיתון" "חרדים יותר למצב התעסוקה שלהם" ורמת הביטחון הכלכלי שלהם נמוכה עד נמוכה מאד".
כמי שנותן ייעוץ עסקי לעסקים בכול התחומים נתון של 65% מהישראלים המצהירים כי "המדינה נמצאת במיתון" הינו סממן גדול מאד למצב הרוח הישראלי אשר מעדיף להשאיר את הכסף אצלו בארנק ולא להוציא אותו החוצה על פעילות של רכישת ביגוד, הנהלה, בילויים, מסעדות. למעשה ע"פ נתונים סטטיסטיים מסתבר כי סל הקניות הממוצע לאזרחים קטן בהרבה ממה שהיה שנה קודמת ויצר השפעה ישירה בהכנסות של העסקים בתחום הצריכה, הבילוי, והמסעדנות.
נתונים אלה מאוששים את מצב העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים. הנלחמים על כול לקוח ולקוח, על מבצעים מפתים אשר מורידים את רמת הרווחיות של העסק, ולמרות כול זאת העסקים עדיין אלה שסובלים ממיתון מכירות בענפים השונים. אפילו "מותגים" מקבלים בסקר האמור מכה בירידה דרמטית של רכישת מוצרים מותגים כאלה ואחרים.
כ- יועץ עסקי אם אני מחבר את הנתונים שנאספו בסקר המדובר, מוסיף אליהם את מאות אלפי הישראלים שיצאו לחו"ל ומילאו את חנויות הדיוטי פרי, וחנוניות ומרכזי הקניות בלונדון, רומא, פריז ובפרט ארצות הברית והמזרח, עובר דרך אותם ישראלים שנשארו בארץ אבל את הקניות שלהם עשו דרך אתרי האינטרנט של המותגים הגדולים בחו"ל. מה נשאר כאן למאות אלפי שטחי המסחר הפזורים בקניונים, במרכזי הקניות, ובחנויות הרחובות למכור!
זהו החשש שאני מדבר עליו בנושא בתי העסקים, העינוגים, הבילויים, "חוסר וודאות" "חוסר בטחון" "אי שקט ובטחון כלכלי" "וחרדה עמוקה לגורל עסקים".
דווקא מההיבט הצרכני כפי שמוצג בסקר בעלי עסקים קטנים וגדולים צריכים להיות מוטרדים ולהפנים כי התפתחות דרמטית בנושא המכירות הוא לא דבר קוב שיקרה, ולכן אני ממליץ בחום רב לעסקים בכול המגזרים, הצטמצמו, שלמו שכר לעובדים קיימים על יותר שעות עבודה ועל תשכרו עובדים חדשים, נסו לצמצם עלויות, תפעול, רכשו את חומרי הגלם שלכם בשיטת "מהיד לפה" ועל תממנו מלאים גדולים, או תעשו עסקאות עם ספקים הרוצים לממש שיקים ומוכנים למכור לכם סחורה זולה ובנזיד עדשים.
ההתנהלות הנכונה שלכם כבעלי עסקים היא זאת שתחזיק אתכם על המים,

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]