חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ירח דבש באילת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירוע בית אירוח אוכל

נושא המאמר: כך תארגנו אירוע מוצלח בבית
מאת: תבשילים   שמור מאמר למועדפים

מתכננים אירוע משפחתי, שבת חתן, ברית/ה, חתונה אינטימית או מסיבת קוקטייל?
החלטתם לארגן אירוע מוצלח בבית?
כיצד?
ובכן, הדבר החשוב ביותר הוא לארגן ולהתארגן מראש ולנסות וליהנות מהתכנון כמו גם מהאירוע עצמו. לכן רצוי להכין רשימה עם כל המשימות כדי לא לשכוח שום דבר וכמובן בשביל מעקב על מנת לדעת מה שכבר נעשה.
הטיפ הראשון שלנו עלול דווקא להפתיע אתכם, אך הוא חשוב ויעזור לכם לשמור על סדר:
אל תתנו למספר רב של אנשים לעזור לכם בהכנות, חלקו מראש את האחראיות בין מספר מצומצם של אנשים שעליהם אתם סומכים. עדיף שמעט אנשים יעבדו בצורה יעילה, מאשר שהרבה אנשים יעבדו במקביל ולא תוכלו לעקוב אחרי מה שקורה.
דבר שני: דאגו שיהיה אדם ש"ינצח" על כל האנשים ושלא יהסס לנהל ולנדנד. במידה ואתם חוששים שהתפקיד לא מתאים לאופי שלכם, מנו אדם אחר לתפקיד.
באירוע ביתי מדובר על אירוח של בין 40 ל- 120 איש, עניין שתלוי כמובן בגודל המקום. בית עם גינה או דירה עם גג יאכלסו הרבה יותר אנשים מאשר דירה קטנה שיכולה להכיל כ- 20-30 אנשים.
אירוע מוצלח יכול להסתכם בארוחה טובה, מוסיקה נעימה ומשקאות איכותיים. אולם, נהוג כיום לתכנן אירועי קונספט שמעניקים ייחודיות ועניין למוזמנים.
דוגמא לקונספטים אפשריים (באירוח ביתי):
שנות ה 50 / 60 / 70
עדות וטעמים
קריוקי
שירה בציבור
משחקי ילדות
ערב קזינו
ועוד ועוד ועוד
חשוב לקחת בחשבון כי אירוח ביתי מצריך מכם לדאוג לציוד כגון גנראטור, תאורה, מערכת הגברה, מיקרופונים וכו'. פנו מראש לבעלי מקצוע רלוונטיים ותאמו איתם את זמינותם במועד האירוע. כדאי להתמקד בנותני שירות שעובדים בעיקר באירועים קטנים, הם יתאימו יותר הן מבחינת תכנון והן מבחינת מחיר.
אירוע מוצלח תלוי במידה רבה באוכל. אורח מרוצה הוא אורח שבע. דאגו שלאורחים שלכם תמיד יהיה מה לשתות ולנשנש ושלא ימתינו מורעבים ועצבניים למנות העיקריות.
כמובן שסיום מוצלח לאירוע, כזה שישאיר טעם טוב, הוא סיום שכולל קינוחים ומתוקים. כמו שנאמר בשיר: "אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה" !!
השאלה שנותרה היא כמה ואיזה אוכל להכין/להזמין לאירוע?
ובכן, התשובה קשורה באופן ישיר לאופי האירוע, הרכב המוזמנים, כמות המבוגרים וכמות הילדים.
קחו בחשבון נושאים כגון כשרות (האם יש לכם אורחים שחשובה להם הכשרות?), האם יש לכם אורחים צמחוניים או טבעונים? דאגו שכל אחד מהאורחים ימצא מה לאכול.
חשיבותם של הפרטים הקטנים:
אלה הפרטים שמייחדים את האירוע שלכם- אירוע שלא תרצו שאנשים ישכחו כל כך מהר.
אם מדובר באירוע שכולל ילדים, מומלץ לארגן פינה מיוחדת לילדים הכוללת פעילויות שיעסיקו ויעניינו אותם, כגון: דפי ציור, צבעים, מתנפחים, תיבת ממתקים וכו'.
ומה עם המבוגרים? אתם יכולים להעניק לכל אורח מתנה קטנה כגון קופסה עם עוגיות, עציץ קטן, מגנטים וכו'.
ודבר האחרון- עיצוב האירוע.
עיצוב נכון של המקום יכול להוסיף המון. אך אל תשכחו גם שכל המוסיף גורע. השתמשו בפרטים הרלוונטיים והנכונים לאופי האירוע, המקום והזמן.
לדוגמא: לאירוע המתקיים ביום מומלץ להשתמש בפרחים ואילו לאירוע המתקיים בלילה מומלץ להשתמש בנרות.
ודבר אחרון אחרון-
על מנת למנוע התקלות ובעיות של הרגע האחרון מומלץ להקים את האירוע יום לפני, כך תוכלו לישון בשקט ולהיות רעננים ורגועים ביום האירוע.
וזכרו- הגישה מדבקת. האורחים יתנהלו בהתאם לגישה ולדינאמיקה שלכם, הובילו את האירוע בנחת ועם חיוך ופשוט תיהנו ממנו.

www.adi-catering.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תבשילים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]