חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עד היכן משתרעת חובת הגילוי של מנהל חברה הנתונה בקשיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעו עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: האם הביטוח בטוח
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם ביטוח הוא באמת בטוח!
האמת שלא הצלחתי למצוא נתון מדויק כמה תביעות כנגד חברות ביטוח קיימות במסדרונות בתי המשפט בישראל. כמה מסכנים ואומללים אנשים אשר נאלצים להתחלק עם תשלומי הביטוח המגיעים להם הם צריכים להתחלק עם עורכי דין, חברות המתמחות בתביעות כנגד הביטוח, רופאים, חוות דעת, ואומללות הולכת ונשפכת.

כפי שחברות הביטוח מפרסמות את המוצרים שלהם בהדר ופאר, וזועקות לנו כי ביטוח הוא הדבר החיוני ביותר להבטחת חיינו הסדירים הן כאנשים והן כבעלי עסקים, כך לא עומדות חברות הביטוח בהתחייבויות שלהם, מתחמקים מסעיפי משנה מה שנקרא "האותיות הקטנות" ופשוט לא עומדות בהתחייבויות שלהם כפי שמופיע בפרסום שלהם, או כפי שסוכן הביטוח התחייב כול סוף שנה "רק עשו ביטוח" והבטיחו את עצמכם.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בשרלטנות בלתי הגיונית מצד חברות הביטוח, אני מרגיש כי למעשה חברת הביטוח מותחת את החבל רק בכדי לא לשלם מלוא פיצוי למבוטח, אני מבין כי חברות הביטוח פועלות בשיטת המצליח, ורק מי שהולך עד הסוף, נעצר אצל אותו בורר אשר מינה בית המשפט לברור בין התביעות. שם חברות הביטוח מבינות שהחבל נמתח עד הסף, מקזזות אלפי שקלים, ומשלמים למבוטח את תביעתו כאשר זה נאלץ להתחלק בו עם עורך דינו או מי שליווה אותו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מגיע לעסקים אשר לא משלמים מע"מ בזמן, לא משלמים מיסים בזמן, לא משלמים ביטוח לאומי בזמן, אבל משלמים פרמיות "ענקיות" אשר יבטיחו אותם בשעת צרה! לו היו יודעים או מבינים אותם בעלי עסקים וחברות הצמודים כול כך לפוליסה הלבנה המונחת בארון כי בשעת צרה לא בטוח שהיא תהיה שווה את הנייר והכריכה המהודרת בו היא שוכנת אולי היו משנים את סדר העדיפויות שלהם בנושא ניווט הכספים.

כ-יועץ עסקי אני קורא לכול אותם בעלי עסקים, בעלי חברות, כאלה שרוצים להבטיח את עתידם, כאלה שרוצים להיות בטוחים שמדובר על ביטוח של אובדן כושר עבודה דבר אשר חשוב מאד לבעלים של עסקים לבעלי חברות אשר הביטוח הלאומי יזרוק אותם מכול המדרגות ביום של "צרה" לא לסמוך ייתר על המידה בפוליסות השוכבות בארון ואשר בקנאות שילמתם אותה חודש בחודשו!

חברות הביטוח מרוויחות יותר ממה שהם לא משלמים מאשר מה שהם משלמים!

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]