חיפוש מאמרים

11665 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקוי תכשיטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש בלונדון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספורטמוטורי מכוניות מירוץ מירוצי מכוניות מירוץ מכוניות

נושא המאמר: FORMULA 1™ Santander British Grand Prix פורמולה 1 - פורמולה אחד - מירוץ מסלול בריטנה אנגליה סילברסטון - מירוצי מכוניות - מכוניות מירוץ
מאת: פורמולה1.קום   שמור מאמר למועדפים

2007 FORMULA 1™ Santander British Grand Prix


Silverstone Circuit
Silverstone
Towcester
Northhamptonshire
NN12 8TN
England

Tel: (+44) 8704 588 200


Fax: (+44) 8704 588 250





Web: http://www.silverstone-circuit.co.uk


Like so many of England's racing circuits, Silverstone started life as an aerodrome. When the Second World War ended in 1945, England's other two circuits, Donington Park and the legendary Brooklands, had fallen into disrepair. And so it was that the outer taxiways and interconnecting runways of Silverstone became adopted by the Royal Automobile Club as the home for the British Grand Prix in 1948. The circuit was fast and challenging and in 1949 the shape was formed that remains the basis of the track to this day.

When the Formula One World Championship was incepted in 1950, Silverstone held the very first round, won by Guiseppe Farina in an Alfa Romeo. In 1951 the British Racing Drivers' Club (BRDC) was handed the lease by the RAC, and huge modifications were made. The pits were moved to the straight between Woodcote and Copse, from the Farm straight where they had originally been, and a short circuit was built within the larger circuit, cutting from Becketts corner to Woodcote.

From 1955 the British Grand Prix swapped venues between Aintree and Silverstone, but with the advent of the 1960s, Aintree fell out of favour and the race was switched between Silverstone and Brands Hatch.

In 1971 the BRDC bought the entire 720 acre plot on which Silverstone sits and went about redeveloping the track. New pits were built and a chicane was erected at Woodcote which provided close finishes and great overtaking opportunities.

In 1987, with speeds at the circuit reaching astounding levels, a corner was built before Woodcote, and in 1992 a new complex of corners was created between Farm and Woodcote.

In recent years various upgrades have been made to the track's facilities. A racing school now exists at the circuit and with government funding a new bypass has been built, greatly improving access to the once notoriously out-of-the-way venue.


Silverstone Circuit is located about 115km north of London. Most easily accessible by road, it lies on the A43 between Towcester and Brackley and is signposted from M1 junction 15A and M40 junction 10.

The airports serving Silverstone are London Heathrow, London Gatwick, London Luton, London Stansted and Birmingham International. The Eurostar network is another European route into London.

The main railway stations near Silverstone are at Northampton and Milton Keynes. Bus and coach services are also available from London but need to be booked in advance.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פורמולה1.קום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."