חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתקני באנרים – אמצעי פרסום יעיל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: שיווק, מכירות,
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

מי שמבין שיווק, מי שהפנים כי שיווק בפרט היום ובטח בעתיד הקרוב הולך ביחד עם האינטרנט ומוצריו אזי מובטח לו התקדמות בתחום השיווק האישי והשיווק העסקי, לא בכדי בוחרים יותר ויותר פוליטיקאים את במת האינטרנט שלהם בכדי להעביר את המסרים שלהם לציבור. הם יודעים שבדרך זאת הם עוקפים את המסננים של העיתונות אשר לדבריהם ולמסר שהם מעבירים אין סינון.
כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בקושי רב בקרב בעלי עסקים מנהלי חברות אשר לא מספיק נותנים את הדעת לגבי המדיה האינטרנטית והכוח הטמון בה. כאשר לעסק אין אתר ואני דורש ממנו כי אתר הוא חובה אני נתקל בתשובה "כן בסדר אני אתן לבן שלי שהוא מומחה בבניית אתרים לעשות לי אתר" או כן, "יש לי בן דוד שהוא חולה אינטרנט והוא יודע לבנות אתרים" אני מיד מעביר את ההבנה שאתר אינטרנט לא מספיק שהוא יהיה יפה הוא גם צריך להיות פונקציונאלי עבור מנועי החיפוש בפרט ולחיות בעולם הווירטואלי ככלל. לצערי עדיין תתפלאו כמה עסקים עושים טעויות קריטיות בבניית האתר שלהם ע"י מקורבים, כמה טעויות הם עושים כאשר הם בונים אצל בונה אתרים, אתרים "יפים" פלשים, וזיקוקים, ופירוטכניקה, דבר אשר לא תורם כלום לקידום האתר או להתייחסות הרשת אליו מעבר למצגת היפה שבעל העסק או החברה יכול להתגאות בו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי איך אוכל להעיר לבעל עסק או מנכ"ל חברה שהאתר שלו לא תואם את התקופה מבלי להעליב אותו, שהרי מבחינתו האתר יפיפה. ובאמת הוא יפה.

ואם כבר הצלחתי לשכנע את בעל העסק והחברה (ואני מצליח) אזי ההבנה של כלל האוכלוסייה בישראל להתעלם בכוונה השיווקית או בבניית הקונספט של האתר היא מאוכלוסייה ענקית הלוא היא הגיל השלישי. בעלי עסקים וחברות בכלל לא מתייחסים לגיל הזה, הדעה הרווחת אצלם היא "כי אנשים אלה לא מחוברים למחשב, לאינטרנט, ולמובייל" דעה המשוללת כול יסוד, ההפך הוא הנכון, הגיל השלישי הינו שוק ענק בתחום הצריכה האינטרנטית וההשתתפות של הגילאים 45 ומעלה בעולם הווירטואלי, כפי שעסקים וחברות ישראליות לא מתייחסות לסקטור הערבי ולסקטור החרדי כך הם לא לוקחים בחשבון התייחסות לגילאים הבוגרים! ההמלצה החמה שלי לעסקים היא דווקא לתת אזכור של הגילאים האלה באתרי האינטרנט שלהם. רק בכדי להדגיש עד כמה גדול קהל המשתמשים בקרב הגיל השלישי בעולם הווירטואלי מדובר על למעלה מ32% .

כ- יועץ עסקי אשר מעורב חזק מאד בתחום העסקי בישראל, ואשר מבין והפנים את כוחה של המדיה החדשה הלוא היא העולם הווירטואלי אני מוצא כי מי שלא קיים בעולם הזה או מי שקיים לא נכון בעולם הזה דינו כי עסקו לא יניב לו את הפירות שרצה.

אתר אינטרנט הלוא הוא כשופר פרסום, החיבור בין אלמנט השיווק באתר לעולם הפרסום הוא חופף, כאשר אתה משווק באמצעות אתר האינטרנט של העסק או החברה ומוביל אותו דרך מערכות הפרסום הקשורות בעולם הווירטואלי הסיכוי של העסק שלך למכור ולהאדיר את שמו ואת מוצריו גבוהה בהרבה מאשר אתה לא משקיע באתר אינטרנט נכון, ובכוונה אני אומר נכון.

חשוב לי לציין כי איך שאתרי האינטרנט התחילו להיות נפוצים קמו אלפי חברות אשר היו מורכבות גם מילדים בני 16-17 שהתחזו לחברות גדולות ובנו אתרים בכלים ש"אז" התאימו לתקופה אבל היום הם "עולם הולך ונעלם" ומנועי החיפוש שם אנו רוצים להיות ולהראות לא מתייחסים כבר לטכנולוגיה של אז, אבל מפחד השקעה בעלות נוספת של בניית אתר, עסקים וחברות מעדיפים להישאר אם מה שיש להם.

החלפת אתר לא דורשת החלפת דומיין, והחלפת אתר יכולה "לשפוך" את כול החומרים שהיו באתר הקודם אל תוך האתר החדש" מבלי שהלקוח יראה אותו, כול זאת על מנת לשמר את המיקום או ההתייחסות של מנועי החיפוש למוצרים או השירותים נשוא האתר.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]