חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח אופנועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוג
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין גירושין הסכמי ממון גרפולוג

נושא המאמר: עורך דין גירושין – כל דבר על עורך דין גירושין
מאת: נטלי אלוני   שמור מאמר למועדפים

בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם מבקשים להתגרש ולחלק את רכושם עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בעזרתו של עורך דין גירושין אפשר לעבור את התהליך בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

עורך דין גירושין – לא מתגרשים בלי עו"ד

1. עורך דין גירושין מתעסק בחלוקת רכושם של בני הזוג בעת הגירושין. לחלוקת הרכוש יש ייעוד מהותי. חלוקה הוגנת מאפשר לכל אחד מבני הזוג לפתוח את פרק החיים החדש מנקודת זינוק מקסימאלית.

2. זו השקעה כדאית לבקש את שירותיו של עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יעזור לכם לקבל נכסים וכספים בצורה ההוגנת ביותר וכל אחד מבני הזוג יוכל להתחיל פרק חדש בחייו יותר בקלות.

3. נושא תשלום המזונות שאותו אמור האב לשלם מכיסו עבור הילדים נקבע בבית המשפט. עורך דין גירושין מטפל גם כן בזה. עורך דין מיומן יוכל לעזור לאימא והילדים שיצליחו לקבל מזונות שמתאימים לאותה רמה שהורגלו בה בעבר.

4. עורך דין גירושין נדרש נוסף על כך לטפל בסוגיית אחזקתם של הילדים, אף על פי שברוב המקרים הילדים נשארים בחזקת אמם, ישנם מקרים שונים יוצאי דופן שהאמא לא יכולה לטפל בילדים מסיבה שונות, זוכה האב באחזקה של הילדים.

הסכמי ממון – להנשא בראש שקט

1. בשעה שבני הזוג מקבלים החלטה על גירושין אין זה העת להסכמים ממוניים, אלא דווקא בעת שמתכננים עתיד משותף מומלץ לעשות הסכם ממון כדי למנוע בעיות בעתיד.

2. הסכמי ממון הם חוזה מיוחד הנערך על-ידי בני זוג. בהסכם הם מחליטים כיצד לחלק את רכושם המשותף אם וכאשר הם יתגרשו.

3. אמת, אין זה נעים לחשוב על פרידה בשעה שהאהבה בוערת. אך כמעט בכל מצב אנחנו דואגים אודות העתיד. אנו עושים ביטוח חיים או גם ביטוח סיעודי בעת שאנחנו צעירים ובריאים, משקיעים בתוכניות חיסכון ארוך טווח ועוד. אם כן למה שלא נדאג גם למקרה שבו אולי ניפרד?

4. הסכמי ממון מקובלים ביותר בשנים האחרונות לנוכח העלייה בגיל הנישואין. בני זוג רבים נישאים בגיל גבוה מהרגיל, הם באים לחתונה עם רכוש וכסף שצברו בכוחות עצמם. הם מעוניינים בשקט נפשי, ולכן עורכים חוזה של הסכמי ממון.

מזונות ילדים - שני עניינים שראוי לדעת

1. עד שמגיעים הילדים לגיל 18 חייב האב לשלם מזונות ילדים, סכום המזונות צמוד למדד יוקר המחייה ויש לשלם כל חודש בחודשו בתאריך שנקבע מראש.

2. הסמכות לקביעת גובה המזונות נתונה לביה"ד הרבני ולבית המשפט. זה לא סוד כי בד"כ בבית המשפט נפסקים בעבור מזונות ילדים סכומים יותר גבוהים.

www.tbelaw.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נטלי אלוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]