חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיולים לגיל הזהב לטוסקנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טכנאי מחשבים בראשון לציון טכנאי מחשבים בחולון טכנאי מחשבים תיקון מחשבים

נושא המאמר: כמה לא קל היום לקנות מחשב חדש
מאת: שלומי   שמור מאמר למועדפים

היום כדי לקנות מחשב חדש, איכותי ברמה כזאת שלא נצטרך לשוב איתו אל המעבדה בא קנינו את המחשב לשם תיקונו, הסיכוי לזה הוא כמעט אפסי עם לא השקענו את מרב כספנו במחשב עם חלקים איכותיים, כי למעשה ישנם המון פיתויים, ובכדי לעמוד בפיתויים אלה אנו צריכים להבין קצת במחשבים בכדי לא לרכוש מחשב שלבסוף אנו נצטער על קיימו .
אנו רגילים לראות את החנויות קוראות לנו לקנות מחשב חדש כמעט בחינם עם תוספות שונות ומשונות שכנראה כבר מגולמות במחיר, אך השאלה שנשאלת האם אנו יודעים מה אנחנו מקבלים בתוך המחשב, או שזה לא ממש מעניין איזה חלקים יש לנו במחשב, העיקר שקנינו את השקט שרצינו מלכתחילה מהילדים שלנו, אני בטוח שאת העניין הזה לאף אחד לא ממש מעניין כי אני כ-טכנאי מחשבים בראשון לציון, יודע בוודאות כמעט מוחלטת שכל מה שחשוב שאותו אדם אשר קונה מחשב חדש, זה בשורה התחתונה כסף !.
אך לא כך צריך להיות הדבר, קנייה של מחשב חדש צריך להיות כמו כל מוצר שקניתם ובדקתם כמה פעמים עוד לפני שנכנסתם לכמה חניות בכדי לקנות את המוצר שבחרתם, ובדקתם את המחיר ואת איכותו . נכון שגם כאן ישנה זליגה בבקרת האיכות של הקונים וגם במוצרים אחרים, אשר למעשה אינם מהווים דוגמה לקנייה נכונה, אבל אני מדבר על המקצוע שלי ששם אני נתקל שוב ושוב באותה בעיה כששואלים אותי האם איכותו של המחשב דומה לתמורה שהם שילמו על המחשב הפרטי שהם קנו, והשאלה שלי היא האם כדי לומר להם את האמת בפנים או שמה לומר להם שהם למעשה קנו מחשב איכותי, האמת היא שאני דיי חפרן ואומר לכולם את מה שהם צריכים לשמוע, ואת האמת המרה שהם לא ממש רוצים לשמוע .
המוכרנים בכנויות לא ממש מעניין אותם אם הם יכולים לתת לכם את המחשב הכי הטוב, כי יש לקחת בחשבון את העובדה שיש להם בוס על הראש והם צריכים למכור לכם למעשה על פי הרצונות שלו ולא שלכם, והכוונה היא שאיכות החלקים המורכבים אצלכם במחשב נמדדת על פי רצונות הבוס של המוכרן, כי עם הוא נתקע עם סחורה ישנה שלא הצליח להיפתר ממנה בצורה קלילה, הוא יכול " לדחוף" לכם סחורה ישנה של לפחות כמה שנים אחורה ועדיין לתת לכם שלוש שנים אחריות, אך כאן הקאצ', כי עם בחרתם לקנות מחשב זול "הבוס" יכול להתקין במחשב המיועד חלקים ישנים או מחודשים " וזה כמו שקרה עם אחת החברות הגדולות בשוק המחשבים שלא אציין את שמה, שבחרה למכור מחשבי מחודשים, מכיוון שהיא אמרה ללקוחות שלה שתביאו את המחשב הישן שלכם ותקבלו הנחה משמעתית למחשב חדש, ואתם שואלים את עצמכם מה הם עשו עם המחשב הישן ?, כמובן שהם חידשו אותו ומכרו לכם הצרכנים שמחשב חדש .
דאו לכם מחשב שעולה כאלף שקלים אינו ריווחי עבור אותה חברה שמוכרת אותו, מכיוון שגם אם הוא מייבא את החלקים למחשב הוא לא ממש מרוויח, ועל תשכחו שהוא אמור לתת אחריות בדרך כלל שלוש שנים על המחשב החדש .
גם עם החלטתם בכל זאת לקנות מחשב זול, יש לבדוק את החלקים המותקנים במחשב ולא רק להסתכל על המפרט, ולבדוק את הלוח שמותקן במחשב ואת המעבד והזיכרונות או את הדיסק הקשיח, כי אלה החלקים העיקריים החשובים ביותר במחשב, והם קובעים את עיקר איכותו של המחשב שלכם, ושאר חלקים כגון הספק כוח או המארז או הצורב, הם דיי זניחים לעומתם, ויש לתת דגש על תאריך יצורם והיכן הם יוצרו, והכי חשוב כמה שנים אתם מקבלים אחריות על המוצרים שמותקנים במחשב .

www.cdcom.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]