חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עצות לרכישת כורסת טלויזיה - כורסאות טלויזיה - כורסת טלויזיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משאבה משאבות גרונדפוס GRUNDFOS

נושא המאמר: משאבות - הלב של המים
מאת: רונן   שמור מאמר למועדפים

משאבות - הלב של המים
מוזרים היו חיינו ללא משאבות ככל הנראה היינו נשארים תקועים מבחינה טכנולוגית הרבה הרבה מאחור את המשאבות אין אנו רואים תמיד מאחר והן חבוית בדר"כ בחדר המכונות של בנינים ,בריכות השחיה ובחדרי ההסקה והקיטור במפעלים ובתי מלון אך ננסה להבין ששום מערכת בה זורמים מים לא היתה יכולה לתפקד ללא משאבה וכמעט בכל תחום הינו תקועים מבחינה טכנולוגית אי שם בימי הביניים . *אספקת מי שתיה - משאבות ענק של מקורות השואבות את מי התהום ומי הכנרת ומספקות אותם כמי שתיה לצרכנים *אספקת מים לבנינים - לכל בנין מגורים דרושה מערכת משאבות המגבירה את לחץ המים בכדי שיגיעו לקומות העליונות אחרת המים היו מטפטפים לנו ללא לחץ ואף לא מגיעים *תחנות שאיבת ביוב ומכוני טהור שפכים - לכל רשות מוניציפלית קיים ממערכת לטיפול וטיהור השפכים וביוב העירוניים - ללא מערכות שאיבה אלו היה הביוב זורם לנו ברחובות או נשפך ומזהם את הים ומי התהום . * מתקני התפלת מים ומערכות אוסמוזה - משאבות רב דרגתיות הממורכבות במערכות אלו בלעדיהן לא נוכל להתפיל מי ים ומי שפכים *מערכות מיזוג אויר ומערכות מים חמים - לכל מערכות המיזוג המרכזי ומערכות חימום והסקה קיימת משאבה או מספר רב של משאבות המסחררות את המים לצרכנים השונים(צילרים,מחליפי חום וכדו) ללא משאבות אלו מתקני מיזוג לא היו פועלים ומערכות מים חמים לא היו מתפקדות . *בריכות שחיה ומערכות סינון - תחשבו על חיים בקיץ הלח והחם שלנו ללא קפיצה לבריכת שחיה -כל בריכת שחיה חייבת במערכת סינון וומשאבה כמובן שתבצע את סחרור המים . *מערכות השקיה בחקלאות - ישראל יכולה להתגאות בכך שהיא מהמובילות בטכנולוגיה חקלאית בכלל וטכנולוגית השקיה בפרט בכל העולם - וכמובן בכל מערכת השקיהאו טיפטוף כמובן שקיימת משאבה *תעשיות מזון,כימיקלים - בכל תהליך יצור בו יש שימוש בחומר נוזלי (מים,שמן,כימיקלים,דלקים וכדו ) מורכבת משאבה המשנעת את הנוזל . לסיכום המשאבה היא לב החיים שלנו ובימינו אין אפשרות להתקיים ללא מערכות שאיבה ליעוץ והכוונה בכל פתרונות שאיבה - הידרה שרותי הנדסה בע"מ נציגי GRUNDFOS בישראל נציגי CALPEDA בישראל www.hydra.co.il

www.hydra.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]