חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דרכים לגיוס עובדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אימון מאמן אימון עיסקי

נושא המאמר: כוחה של מחשבה - אימון אישי - אימון עיסקי - מאמן - יש באפשרותנו ללמוד ל"מגנט" מחשבות חיוביות על מנת ליצור תוצאות. למשל, ההווה שלנו היום, הוא בעצם תוצאה של "מיגנוט" המחשבות שהיו לנו בעבר, לטוב או לרע.
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים

כוחה של מחשבה



מי מאיתנו לא נודד במחשבותיו במהלך היום? למי מאיתנו לא קורה ש"נתקעת" לו מחשבה טורדנית במהלך היום והוא לא מצליח להיפטר ממנה.

היום, אנו כבר יודעים שניתן לשלוט במחשבותינו ולנתב אותן למישורים חיוביים, שיעזרו לצמיחתנו בכל מישורי החיים.

מחשבות משפיעות על הקורה בתוכנו ומחוצה לנו. האדם, הוא בעצם יציר מחשבותיו, מעשיו הם התוצאה לחיוב או לשלילה, של אותן מחשבות.

מה שאנשים קוראים "מזל" אינו אלא תוצאה מתמשכת של תהליך חשיבה נכון וממוקד בהצלחה.
יש לנו את כל הפתרונות לכל ההתמודדויות שלנו בחיים, אלא שאנו לא תמיד יודעים איך לשלב את כוחה של המחשבה, על מנת ליצור לנו הזדמנויות בחיים, שבעזרתן נוכל לצמוח ולגדול.

יש באפשרותנו ללמוד ל"מגנט" מחשבות חיוביות על מנת ליצור תוצאות. למשל, ההווה שלנו היום, הוא בעצם תוצאה של "מיגנוט" המחשבות שהיו לנו בעבר, לטוב או לרע.

את הנסיבות בחיים שאיתן אנו מתמודדים אנו בעצם "ממגנטים" אלינו. נסיבות לא עושות את האדם הן מגלות אותו בפני עצמו - אלה הם השיעורים שלנו בחיים. אנחנו הכוח היוצר של חיינו.

לקחת אחריות על מי שאנחנו, על ההוויה שלנו, קרי, אחריות על מעשינו, הוא אקט שלא כל אחד בשל לקחת. רבים לצערי, מוכנים להמשיך את חייהם בבינוניות ולהאשים אחרים במצבם, בנסיבות אליהן הגיעו בחיים, בעוני, בחולי ובעושם כך, הם מתמקדים בשלילי וממשיכים ל"מגנט" את אותם מצבים לתוך חייהם.

הרבה אנשים שהכרתי אמרו לי "אבל אמיר, אני כן שואף להצלחה- היא פשוט לא מגיעה"
אז זהו..... שלא מספיק לשאוף , צריכה להיות הלימה מוחלטת בין השאיפה, התשוקה , המחשבות והכי חשוב הביצוע.
לשבת על הספה בבית , לחשוב חיובי ולשאוף לדברים נשגבים, לא יגרמו להצליח, אלא אם יבואו בשילוב להוויה חיובית ולעשייה שבאה מתוך יושרה.

למשל: הכרתי אדם שרצה יותר שפע לו ולמשפחתו- רווחה כלכלית. אך בעבודה שלו הוא נהג ל"צמצם" את עצמו. כאשר הבוס לא היה במשרד, הוא לא עבד. כאשר היה צריך להתנדב למשימות מעבר להגדרת תפקידו – הוא תמיד נמנע. כלומר, לא היתה הלימה בין מחשבותיו למעשיו בשטח.

עוד דוגמה: הכרתי בעל עסק שרצה להרויח ולשגשג. אך הוא עשה זאת על חשבון עובדיו, הוא "ניקה" להם כסף מהשכר מבלי ידיעתם – סופו היה לפשוט את הרגל. לא היתה לו יושרה בסיסית ולכן השפע לא "דפק" על דלתו.

דוגמאות אלו מראות שהאדם הוא היוצר של סביבתו.

ברגע שנשנה את ההתיחסות שלנו למצבים ולאנשים , ההתיחסות אלינו תשתנה בהתאם, דבר שיתורגם בסופו של דבר להרגלים .כאשר "זה" יקרה, הזדמנויות יחלו לצוץ בכל פינה - הזדמנויות עיסקיות , הזדמנויות ליצירת סביבה בריאה יותר לך ולמשפחתך ואז, לא רק אנשים יגיבו אליך באופן שונה, גם גופך ירגיש בהבדל . ממחשבות של חולי ופחד למחשבות של בריאות הצלחה ושפע – הגוף יגיב בהתאם וילך ויתחזק .

הנפש נמצאת במקום של שלווה ורוגע כאשר אתה ממוקד במחשבות חיוביות, בעשייה מתוך יושרה ובצמיחה רוחנית.

רוצה לדעת איך עושים זאת הלכה למעשה , אל תהסס, צור קשר עוד היום

לנייד: 050-2250225
שלכם אמיר הלמר
מאמן אישי ועיסקי
מיסד מכללת אמירים

www.migdalor.biz/index77.htm
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]