חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אבי אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוניות פתח תקווה מוניות

נושא המאמר: עבודה עם תחנות מוניות
מאת: דינה   שמור מאמר למועדפים

שירות המוניות – זה אחד השירותים שאנחנו לרוב מתייחסים אליו באופן טבעי וללא הקדשת מחשבה לנושא אבל האם ידעתם שבעבודה עם תחנות מוניות שונות על בסיס קבוע תזכו להמון הטבות ונחות תחבורתית שלא תמצאו באפיקים אחרים.
רובינו התרגלנו שמונית הינה אמצעי תחבורה יקר ושהזמנתה נעשית באופן ספונטני הן תוך כדי הרמת אצבע ברחוב על פי הצורך והן באמצעות הזמנה ממספר רנדומלי אותו מצאנו באינטרנט או בעיתון.
מאחר וההזמנה לרוב אינה מתוכננת הרי שגם אופי השירות שנקבל הינו משתנה ממונית למונית.
נהגי מוניות נוהגים לחלק את התחום לשנים:
1. מוניות שפועלות תחת תחנת מוניות מוסדרת – התחנה מפקחת על הנהגים, קובעת סטנדרטים התנהגותיים של הופעה ושירות. התחנה מספקת מענה רוב שעות היממה. ובמקרה של בעיה תמיד ניתן ליצור קשר עם התחנה מדיווח על בעיות ועד מקום מוסדר לקבלת חפצים שנשכחו.
2. את הסוג שני נהוג לכנות "חאפרים" בחלק ניכר מהמקרים לא בצדק – ישנם כאלו הנוהגים על פי כל כללי התנהגות הראויים ונותנים שירות מצוין. לפעמים הם יכולים לתת מחירים נמוכים מעט מנהגי תחנה כיוון שהם לא משלמים עמלה חודשית לתחנה. את הכינוי "חאפרים" בענף הביאו נהגים שלורב פועלים בהזדמנויות ולא על בסיסי קבוע – כמו בימי עומס, סופי שבוע וכו' כשהשימוש במוניות עולה משמעותית וזו הזמנות להרוויח כסף באופן מהיר יחסית.
זיהוי של מונית של חאפרים לרוב תהיה מאוד פשוטה – ניסיון לסגור איתכם מחיר ללא הפעלת מונה, מונית לא נקיה או ישנה, הופעת נהג מוזנחת או לא מכובדת (לנהג מונית אסור לנעול סנדלים), צורת דיבור לא מכובדת.
הדרך הטובה ביותר ליהנות מנסיעה במונית היא כמובן למצוא תחנת מוניות באזור שלכם – כזו שמספקת שירות ראוי עם נהגים מיומנים ומוניות נקיות. רצוי להכניס את המספר הטלפון לסלולרי שלכם – כיום ברוב החברות יש מערכת של זיהוי שיחות נכנסות ואחרי מספר פעמים ידעו שאתם לקוחות קבועים ולכן תקבלו עדיפות בשעות עומס.
בנוסף, אם אתם נדרשים להמון נסיעות במהלך השבוע – לדוגמא בגוש דן, כשנסיעה עם הרכב היא קשה ומעייפת ולא בטוח שתמצאו חניה. עדיף לסגור מראש עם תחנה באזורכם ולשלם להם באופן מרוכז בסוף החודש, כך תוכלו ליהנות משירות זמין במחירים מועדפים.
המחיר גם אם יראה לכם גובה מעט מנסיעה ברכב, הרי שאם תגלמו הוצאות בלאי, חניה ודלק – בנוסף לקיזוז הוצאת מוניות כהוצאה מוכרת מלאה. הרי שפערי העלות זניחים ביחס להוצאת השימוש ברב.
שירות נוסף ואטרקטיבי של נהגי מוניות קבועים- הינו שירות משלוחים, חברה המספקת לכם שירות קבוע תשמח לספק גם שירותי שליחויות על בסיס הנהגים שלהם. כך תוכלו לקבל שירות דיסקרטי ובטוח ולרוב זול יותר מחברות שלחיות שכן נהגי מונית בשעת המשלוח יכולים להרוויח גם מהסעת נוסעים.
אם כן, פעם אהבאה שאתם צריכים מונית תבררו על התחנה באזור שלכם, תכניסו אותם למספר שלכם – ותרו על רנדומליות במציאת המונית ופשוט תהנו מנסיעה בטוחה.

www.efind.co.il/526/index.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]