חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המוח וזיכרון : סרוטונין - אציטיל-כולין - ויטמין 6b - נטילת dmae - נור-אפינפרין - אמינו טריפטופאן - גינקו בילובה - פעילות הסרוטונין - תזונה עשירה בשומנים - מניעת אנמיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תזונה לחולי סכרת תזונה לסוכרת תזונה לסכרת תזונה נכונה לחולי סוכרת

נושא המאמר: סיפור החלמה של אמנון מסוכרת, יתר לחץ, עודף משקל
מאת: אמנון דניאל   שמור מאמר למועדפים


סיפור החלמה של אמנון מסוכרת, יתר לחץ, עודף משקל, דיכאון ועוד:

הרפואה ממליצה על תרופות לחולי סוכרת ולחץ דם גבוה כדבר שבשגרה. מאות אלפי חולים במחלות הקשות והמסכנות חיים האלה מולכים שולל כאשר הרופא המומחה מצהיר- אן למחלה זו ריפוי, אתה חייב לטיול את התרופות לכל שארית חייך". בכך הרפואה מגלה רשלנות מקצועית קשה ומובילה לנכות תמידית ולנזק נפשי למאות אלפי אנשים. על הנזק הכלכלי העצום לקופת המדינה לא נדבר כרגע.
יתר על כן ברור לי מעל כל ספק שהרפואה מעלימה מהציבור עובדות מדעיות משיקולי אינטרסים כספיים של הישרדות בתי החולים והרפואה ועל גבם של חולים תמימים. הרי לא יתכן שיש מדע בריאות ומחקרים שמראים בבירור שניתן לרפא סוכרת מבוגרים ולחץ דם גבוה באמצעות תזונה כירורגית, אבל הרופא שמכריז על עצמו כמומחה למחלה וגם לא רופא המשפחה לא יעלו את האפשרות הזו בפני החולה אפילו במילה. האין זאת רשלנות מקצועית ועילה לתביעה ייצוגית של כל הרפואה?
חכו, המצב חמור יותר!
מטופלים שהגיעו אלי אמרו לרופאים שלהם, לעיתים מנהלי מחלקות בכירים, שד"ר ערן אשחר אומר שניתן להבריא מסוכרת ומלחץ דם גבוה באמצעות תזונה הקרויה תזונה כירורגית, אבל פרט להרמת גבה ותגובה מזלזת של הרופאים – "אני לא מאמין שיש דרך להבריא מהמחלה וכל מי שיגיד לך שיש הוא שרלטן"!!
ובכן, העובדות הן כדלקמן: תרופות לחולי סוכרת ולחץ דם גבוה וגם לשומנים בדם הן משחק מיותר באש. הן עצמן גורמות למחלות ומובילות את החולה לאשליה קשה של ריפוי מזויף תוך כדי תשלום מחיר של התדרדרות קשה באיברים אחרים עד כדי גרימת אירועי לב ואירועים מוחיים ונכות לכל החיים או מוות. תרופות אלה מיותרות כיוון שיש מחקרים שמוכיחים שניתן להירפא באמצעות תזונה. יתר על כן ניסיוני הקליני על אלפי חולים מוכיח זאת. תרופות הן מיותרות אם החולה ירצה באמת להבריא על ידי שינויי תזונה אגרסיביים וצום על מים.
אינני מדבר על נסיונות, על הגיגי שווא, על תיאוריות, אלא על עובדות מדעיות מוצקות. יש בידי מאות מחקרים שתומכים בגישה שפיתחתי, "תזונה כירורגית" על בסיס המחקרים והניסיון הקליני של רופאים בארה"ב כדוגמת ד"ר אסלסטיין, ד"ר פורמן, פרופ' דין אורניש ואחרים.
אינכם מאמינים? קראו את הסיפור הבא של מטופל שלי בשם אמנון שהיגיע אלי עם סוכרת, לחץ דם גבוה, שומנים גבוהים בדם, עודף משקל ענק ועוד בעיות וכל מה שהרופאים אמרו לו הוא - אין לך ברירה, אתה חייב לקחת מעכשיו תרופות לכל החיים
שלום , שמי אמנון

לפני כשנה מצבי הבריאותי היה גרוע - סבלתי מהשמנת יתר קיצונית (125 ק"ג!), סוכרת, לחץ דם גבוה, שומנים בדם, חוסר אנרגיה והמון חרדות ודיכאון.
צרכתי תרופות לאיזון הסוכרת, השומנים בדם ולחץ הדם.

במהלך החיפוש אחר פתרון לבעיותי מצאתי ברשת את האתר של ד"ר אשחר.
קראתי המון ולמדתי את הנושא ולבסוף השתכנעתי שכדאי לנסות.
אחרי התלבטויות רבות וחששות רבים החלטתי לקפוץ למים וקבעתי פגישה עם ד"ר אשחר.
זו הייתה ההחלטה מהטובות ביותר שעשיתי בחיי!

בבדיקות שביצעתי בסוף החודש הראשון לטיפול גיליתי שהשלתי כ 18 ק"ג ממשקלי ומצב הסוכר בדמי היה מאוזן לחלוטין.
נפרדתי לחלוטין מכל התרופות כבר בשבועות הראשונים לטיפול!

בתהליך שנמשך כארבעה חודשים בליווי יומי צמוד של ד"ר אשחר השלתי ממשקלי 42 ק"ג והגעתי למשקל תקין של 83 ק"ג!
כיום מצב הסוכר בדמי תקין לחלוטין, השומנים בדם מאוזנים, לחץ הדם תקין, שאר המדדים בדיקות הדם שלי מושלמים, תחושתי קלילה וגישתי לחיים השתנתה לחלוטין.
הפכתי לאדם בריא, ספורטיבי, מאוזן רגשית/רוחנית וחיי השתנו לטובה בכל ההיבטים.

אני מצליח די בקלות לשמור על משקל תקין בזכות התזונה המאוזנת והבריאה ולא פחות חשוב - בזכות הכלים הרגשיים/רוחניים שהפנמתי במהלך הטיפול.

הליווי של ד"ר אשחר כלל ייעוץ תזונתי ולא פחות חשוב ייעוץ רגשי/רוחני.
הוא תמך בי, נתן לי כלים להתמודד וחיזק אותי בכל משבר שחוויתי במהלך הטיפול.
בזכותו שיניתי לחלוטין את תזונתי ואת אורחות חיי.
ללא הליווי והמעקב של ד"ר אשחר לא הייתי מצליח במשימה.

הדבר החשוב ביותר שלמדתי הוא שבריאותינו נתונה בידינו ולא בידי הרופאים.
נדהמתי לגלות שמחלות שמוגדרות ככרוניות נעלמות ללא שוב ודי בקלות בזכות שינוי בתזונה ובגישה.

אני מייחל ליום בו הרפואה המערבית תחקור, תילמד ותיישם את גישת "ההיגיינה הטבעית" לפיה פועל ד"ר אשחר.
ביום בו יחול שינוי זה אנשים לא יילקו במחלות לב, סוכרת, סרטן ובמחלות רבות נוספות וכאלה שכבר לוקים במחלות אלה יירפאו.

בריאות לכולכם ובהצלחה בהמשך הדרך
אמנון ד.
054-2575175

, , , , תזונה נכונה לחולי סכרת, תרופה חדשה לסוכרת, תרופה לסוכרת, תרופה לסכרת, תרופות חדשות לסוכרת, סכרת סוג 2, סכרת סמויה, תרופות לסוכרת מסוג 2, תרופות לסוכרת,

www.dreshkharrepuysukeret.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמנון דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]