חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוטוביוגרפיה כתרפיה - כתיבת ביוגרפיה - סיפור חיים - תרפיה באמנות - הפקת ביוגרפיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורדת לחץ דם טיפול בלחץ דם גבוה הורדת לחץ דם באופן טבעי טיפול ביתר לחץ דם

נושא המאמר: ריפוי מלחץ דם גבוה באמצעות תזונה כירורגית, פשוט, קל ומהיר
מאת: ד"ר ערן אשחר MPH, ND   שמור מאמר למועדפים

ריפוי מלחץ דם גבוה באמצעות תזונה כירורגית, פשוט, קל ומהיר

ד"ר ערן אשחר ערן (N.D, M.P.H ) – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה מהאוניברסיטה העברית והדסה, נטורולוג, מומחה ל - "תזונה כירורגית" לריפוי מיתר לחץ דם / לחץ דם גבוה
----------------------------------------------------------

פתרון חדש לסובלים מלחץ דם גבוה
לחץ דם גבוה ובכינויו "הרוצח השקט" הוא הסיבה הראשונה לביקור אצל רופאים בארה"ב ובישראל.
חשוב להבין ש - לחץ דם גבוה הוא גם "סימפטום" (סמן למשהו אחר) וגם "גורם סיכון" בפני עצמו להתקפי לב ואירועי שבץ מוחי, מה שהופך אותו ל"גורם המסייע" העיקרי לתמותה ונכות בחברה המערבית.
רופאים ממליצים בקלות ובצורה גורפת על תרופות להורדת לחץ דם גבוה ומקילים ראש בסימפטומים המלווים טיפול כזה שנעים בין ירידה קשה באיכות החיים ועד כדי סיכוי למוות. גישה זו הופכת את התרופות לטיפול ב- לחץ דם גבוה לנפוצות ונמכרות ביותר בישראל ובארה"ב. במאמר קצר זה אני רוצה להעלות את השאלות הבאות וגם לתת להן תשובות למיטב ניסיוני הקליני:
א. האם התרופות אכן הינן הטיפול היעיל ביותר להורדת לחץ דם גבוה כפי שטוענים רופאים קונבנציונאליים?
ב. האם לטיפול התרופתי ב- לחץ דם גבוה יש פוטנציאל גם להזיק ?

ובכן, בקרב הציבור, ובמיוחד בקרב הרופאים, קיימות אמונות מוצקות לגבי לחץ דם גבוה, לדוגמא : רופאים רבים מאמינים "ש - לחץ דם גבוה הוא תוצאה בלתי נמנעת של תהליך ההתבגרות", "שהטיפול היחיד האפשרי להורדת לחץ דם גבוה הינו הטיפול בתרופות", "שהחולה ב- לחץ דם גבוה חייב ליטול את התרופות למשך כל חייו", ש – "אין תזונה שיכולה להוריד לחץ דם גבוה ואם יש אזי שום מטופל לא יכול לעמוד בה" וגרוע מכל "שתרופות ל - לחץ דם גבוה הן הטיפול היעיל והבטוח ביותר לבעיה".
ובכן, ד"ר אלן גולהמר, רופא נטורולוג בארה"ב בעל מרכז להחלמה וצום, וצוות חוקרים ביצעו מחקר קליני, יחידי מסוגו ומדהים בתוצאותיו, שבדק את מידת היעילות של הטיפולים השונים על הורדת לחץ דם גבוה. זהו המחקר המתועד הראשון בעולם שבו שיתפו פעולה רופאים היגייניסטיים וחוקרים קונבנציונאליים בעלי שם בתחומם כדי לחקור ולתעד במקצועיות את ההשפעות הידועות של אמצעי הריפוי הטבעיים שמציעה גישת ההיגיינה הטבעית מזה 220 שנים על הרוצח השקט, לחץ דם גבוה. בעקבות מחקר זה ביצעתי את מחקר הדוקטוראט שלי שנמשך 3 שנים על מאות ממטופלי שהגיעו לקליניקה שלי ואובחנו כסובלים מ - לחץ דם גבוה.
למחקרים אלה, אם לא יחששו לעשות בהם שימוש מסיבות פוליטיות וכלכליות, יכולה להיות השפעה דרמאטית על ריפוי של חולי לחץ דם גבוה ושיפור איכות החיים שלהם. הטיפול ההיגייניסטי יכול לצמצם את עלויות הטיפול היקרות של הטיפול הרגיל ושל הסיבוכים הקשים שנובעים ממנו לאורך זמן. בעידן שבו הגאווה הלאומית בתחום המדע והפיתוח הכלכלי נובעת ממפעל שמייצר תרופות, מפעל "טבע", שחסרונותיהן רבות מיתרונותיהן, שומא עלינו להציע גישה שונה, חסכונית יותר לציבור ולמדינה ועדיפה לבריאות הציבור עשרת מונים.

המחקרים מראים - כמעט 100% הצלחה:

ההשפעות המדהימות של ההיגיינה הטבעית על שיפור הבריאות במצבי מחלה שונים ידועות לרופאים ההיגייניסטים מניסיונם האישי על מטופליהם כבר לפני 210 שנים. יחד עם זאת ד"ר גולדהמר חיפש לתעד את התוצאות במחקר קביל על הקהילה המדעית בעולם.

בתרשים מספר 1 (שמופיע במאמר המורחב), המציג את הירידה בלחץ הדם הסיסטולי עקב תכניות טיפול שונות, אנחנו רואים תוצאות מדהימות שלא ניתן להשיג באמצעות תרופות!
תרשים מספר 1 מראה ששינויים באורח חיים ובתזונה נותנים תוצאות מרשימות ביחס לטיפול התרופתי.
התרשים מראה שהמפתח האמיתי לטיפול ב- לחץ דם גבוה הוא לאמץ מגוון התנהגויות מקדמות בריאות והימנעות מגורמים מזיקים. מעבר לתזונה טבעית לאדם ולאורח חיים טבעי לגוף יגרום לניקוי העורקים מהרובד השומני-טרשתי, יחזיר לעורקים את גמישותם וישחרר כמויות גדולות רעלים ממחזור הדם והתאים. כתוצאה מכך בעיית לחץ הדם הגבוה תיעלם בדר"כ מעצמה. תוצאות אלה היו נכונות במחקר שלי ל – 99% מהמקרים במחקר ואין לי ספק שגם האחוז הבודד היה משיג את המטרה אם היה מיישם את ההנחיות הפשוטות וההגיוניות לאורך זמן ממושך יותר. כל רופא בכל בית חולים יודע שלא ניתן להשיג תופעות כאלה באמצעות רעלים.
בתרשים השני במחקרו של ד"ר גולדהמר (ראו במאמר המורחב) אנחנו גם מגלים את השפעת הטיפול ההגייניסטי על לחץ הדם הסיסטולי בדרגות חומרה שונות.
בסוף הטיפול ירדו ערכי לחץ הדם של כל המטופלים לרמות שאפשרו את הפסקת השימוש בתרופות לחלוטין על פי המדדים הקונבנציונאליים וזאת ללא קשר לחומרת מצבם בהגיעם למרכז.
סקירה של תרשים 2 מראה שהתוצאות המרשימות ביותר נצפו במקרים החמורים ביותר. ב- לחץ דם גבוה "בינוני" עד "גבוה-מאוד" ( לח"ד 174/93 ומעלה) הירידה הממוצעת בסיום הטיפול הייתה 46/15 ( 46 נקודות בערך הסיסטולי ו- 15 נקודות בערך הדיאסטולי). למקרים אלה שלהם מומלץ טיפול תרופתי לכל החיים לחץ הדם הממוצע בשחרור היה 128/78 ללא שימוש בתרופות.
לתוצאות הנפלאות של הטיפול יש אך ורק "תופעות לוואי" חיוביות: ירידה במשקל והרגשה נפלאה.
במחקר שלי (של ד"ר אשחר), נצפו שינויים מרשימים אף יותר. להלן ההשפעה של תכונית תזונתית וצום על מים על לחץ הדם הסיסטולי של הסובלים מ- לחץ דם גבוה (תרשים מספר 3 במאמר המורחב – "התפלגות לחץ דם סיסטולי לפני ואחרי הטיפול באחוזים"):
מתרשים מספר 3 ניתן לראות בבירור השפעה חזקה ביותר של הטיפול על הורדת ערכי לחץ הדם הסיסטולי בכלל בקבוצת הטיפול. ההתפלגות לאחר הטיפול סטתה באופן מובהק לכיוון מטה, שמאלה. להלן כמה השוואות הממחישות את המסקנה הנ"ל.
א. ממוצעים: לחץ הדם הסיסטולי הממוצע לפני הטיפול היה 138.4 ולאחר הטיפול 100.1 מ"מ כספית. הממצאים מראים שהירידה בלחץ הדם הסיסטולי הממוצע גבוהה ביותר.
ב. החציון לפני הטיפול עמד על 136 ואחרי הטיפול ירד ל- 97.
ג. לפני הטיפול 27% מהמטופלים היו בעלי לח"ד גבוה מ- 141 ממ"כ. אחרי הטיפול 0%.
ד. לפני הטיפול 47% מהמטופלים היו בעלי לח"ד שבין 131-140 ממ"כ, אחרי הטיפול רק 2%.
ה. לפני הטיפול 25% מהמטופלים היו בעלי לח"ד שבין 121-130 ממ"כ, אחרי הטיפול רק 4%.
ו. לפני הטיפול 0% מהמטופלים היו בעלי לח"ד 120 ממ"כ ומטה, אחרי הטיפול 94% !!!
ז. לפני הטיפול 0% היו בעלי לח"ד 110 ממ"כ ומטה, אחרי הטיפול 86%!!
ח. לפני הטיפול 0% היו בעלי לח"ד 100 ממ"כ ומטה, אחרי הטיפול 55%!!
ט. מבחן T לבדיקת שונות של ההתפלגויות הצביע על ערך t=26.85 ברמת מובהקות של אלפא = 1/100 אחוז. כלומר ההבדלים בין ההתפלגויות, בין התוצאות לפני ואחרי הטיפול, גדולים ומובהקים ביותר. ההפרש בין ממוצעי ההתפלגויות עמד על 38.2.

עובדה חשובה נוספת מעין כמותה שהתגלתה גם במחקרים של ד"ר גולדהמר וגם במחקר שלי היא - שיחד עם הירידה שחלה בלחץ הדם דווחו שינויים חיוביים משמעותיים במספר רב של מדדים המשקפים את הבריאות הכללית של המטופלים. כלומר בניגוד למצב הבריאות הירוד הקודם, הרבה פעמים עם התרופות ובגללן, אחרי הטיפול השתפרו כל מדדי הבריאות. משמע שהטיפול בהיגיינה טבעית איננו טיפול נקודתי, אלא טיפול רב מערכתי כולל המטפל בגוף כולו ולא רק במחלה הספציפית.

לסיכום:
כפי שנאמר בתחילת המאמר לחץ דם גבוה הוא לא רק סימן לבעיה במערכת כלי הדם והלב אלא גם גורם סיכון העומד ותלוי בפני עצמו. אם לחץ הדם גבוה מעבר למה שנורמלי לאדם, לחץ הדם עצמו עלול לגרום לנזק לדפנות כלי הדם, מה שיכול להחמיר את תהליך טרשת העורקים ובכך להגביר עוד יותר את בעיית לחץ הדם הגבוה ולהוביל לאירוע מוחי ושטפי דם פנימיים.
המסקנה היא - שעדיף להוריד את ערכי לחץ הדם הגבוה מהר ככל האפשר ולצורך כך יש את האפשרות החזקה ביותר, הטיפול באמצעות היגיינה טבעית.
במאמר המורחב תמצאו מידע מפורט שיוכיח לכם שלא רק שהטיפול התרופתי אינו הטיפול היחיד, ואינו הטיפול היעיל ביותר, אלא שבהרבה מקרים הוא הטיפול המסוכן ביותר שיעילותו המעטה אינה שווה את סך הכל הסיכונים שלו. למעשה מחקרים מצביעים על כך שלמרבית הסובלים מלחץ דם גבוה הטיפול התרופתי עלול להיות מסוכן הרבה יותר מאשר הימנעות מטיפול בכלל. הטיפול בלחץ דם גבוה באמצעות תרופות הוא בד"כ מאוד לא יעיל, כיוון שלא מדובר בטיפול בשורש הבעיה ובכל בוקר שלא תיקחו את התרופה הרעילה לחץ הדם יקפוץ שוב לשחקים ואיתו גם תחושת החולי והסכנה להתפוצצות של כלי דם במוח.
במחקר שנעשה על ידי "מועצת המחקר הרפואי הבריטית" היוקרתית דווח שבמקרים של לח"ד "גבוה-במקצת"; " לא הייתה עדות להשפעה חיובית של טיפול תרופתי על הסיבות שגרמו למוות". כלומר לא פחת האחוז של הנפטרים כתוצאה ממחלות הקשורות ל- לחץ דם גבוה. בסקירת כל המחקרים בתחום לחץ דם שנעשתה על ידי ה – British Medical Journal נמצא שאין ערך בנטילת טיפול תרופתי למטופלים שלחץ הדם הדיאסטולי שלהם נמוך מ – 100. מה שמדענים אלה גילו היה שאף על פי שטיפול תרופתי יכול להפחית את רמות לחץ הדם המוגדרות כ "גבוה-במקצת" לא הייתה ירידה באחוז התמותה, כלומר – המטופלים במחקרים אלו מתו באותו אחוז אם נטלו או לא נטלו תרופות להורדת לחץ דם גבוה.
ממצאים אלו מאשרים את העיקרון הבריאותי אולי החשוב ביותר – טיפול בסימפטומים של המחלה אינו שווה ערך לשיפור הבריאות באמצעות טיפול בגורמי המחלה.
ועוד נקודה חשובה - מתי מחשיבים הרופאים את לחץ הדם כגבוה?
למעשה אין ברפואה הגדרה חד משמעית למצב של לחץ דם גבוה. גישה אחת טוענת שלחץ דם יחשב ל"גבוה" רק כאשר הוא גורם לעליה משמעותית בסיכון להיארעות של התקפי לב, כשל לבבי ואירועים מוחיים. גישה נוספת, שגויה לדעתנו, טוענת שלח"ד יחשב ל"גבוה" רק כאשר ניתן לטפל בו בצורה יעילה באמצעות טיפול תרופתי.
למעשה, רוב האנשים המאובחנים כסובלים מ- לחץ דם גבוה נמצאים בקבוצת לחץ דם המוגדרת כ – "גבוה-במקצת", ורק כאשר לחץ הדם עולה על 160/100 יוגדר לחץ הדם כבינוני-גבוה.
לסובלים מתופעת לחץ דם גבוה חשוב ביותר להבין – כל ההגדרות האלה מטעות ביותר וקרוב לודאי שמובילות למוות מיותר של מיליוני אנשים שניתן היה למנוע בוודאות.
קיימת אופציית טיפול מצוינת שקרויה היגיינה טבעית שמורידה את לחץ הדם הגבוה לערכים תקינים וללא כל סיכון.
אבל אל תניח שהרופא שלך יספר לך על כך, משום שרופאים רבים פשוט אינם מודעים לעובדות אלה. לא רק זאת, מרבית הרופאים מזהירים את המטופלים שלהם מלנסות תזונה שאותה הם מגדירים כקיצונית (רק משום שהם לא מכירים אותה ולא חיים לפיה בעצמם) ושיכולה להציל את חיי המטופל.






www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ערן אשחר MPH, ND שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]