חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת "מגן שמש" החברה שציפתה את בית האח הגדול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אגן נשי נשים

נושא המאמר: כנס האגן הנשי בהיבט רב תחומי
מאת: לי טורסטון עדני    שמור מאמר למועדפים

שוברים את קשר השתיקה: מדברים על האגן הנשי

כנס אינטגרטיבי ראשון מסוגו בישראל שופך אור על האגן הנשי ומפגיש בין אנשי מקצוע מתחומים שונים העוסקים באותו נושא. הטיפולים המגוונים שמציעה הרפואה מחד ושיטות תנועה מאידך כדי שנשים יפסיקו לסבול! צריך להעלות את המודעות לנושא דווקא בקרב בעלי המקצוע, כך שרופאי נשים ורופאי משפחה ידעו להמליץ על השיטות הטובות ביותר עבור האישה. הכנס יתקיים ביום א' ה-3.3.13 במרכז הכנסים כפר המכבייה, רמת גן.

אגן האישה עובר שינויים לא מעטים במעגל החיים הנשי. הריונות ולידות משפיעים רבות על איכות החיים ברמה האישית, הזוגית והחברתית. התופעות הקשורות במצבים אלו הן רבות ומשתנות בדרגת חומרתן: כאבי גב, יציבה, דליפות שתן, עצירויות, קשיים בפוריות, כאבים בקיום יחסי מין, צניחת איברים ושינויים הורמונאליים ועוד.
לרגל יום האישה הבינלאומי יעמדו על במה אחת, עשרה מומחים ברמה בינלאומית, שירצו, יתרגלו ויחוו ביחד עם הקהל את כל מה שצריך לדעת על האגן הנשי, כשהמטרה להעלות את המודעות לבעיות אלו, להפסיק את הסבל ולעיתים גם את הבושה עימה מתמודדות נשים. לכנס יגיעו כ-350 אנשי מקצוע : רופאים, פיזיותרפיסטים, מיילדות, מדריכות פילאטיס, מורים ליוגה, שיטת פאולה, מטפלים ברפואה המשלימה ועוד.
זו תהיה הפעם הראשונה בישראל בה יתייחסו בכנס אחד לשלושה היבטים: רפואה מונעת, רפואה טיפולית ורפואה משקמת. יוצגו בכנס מחקרים חדשניים ומקוריים, גורמי סיכון, דרכי טיפול, טכניקות חדשות וייחודיות, תרגילם מעשיים ועוד.
רות עוז שלם היוזמת ומארגנת הכנס, היא חוקרת, תלמידת תואר שני בביה"ס לבריאות הציבור, מטעם האוניברסיטה העברית, מדריכה מוסמכת בתחומים מקצועיים רבים ועוסקת בקידום בריאות האישה מ- 1995. שלם: "יש היום חוסר הבנה, חוסר תיאום ופספוס גדול, גם בקרב מטופלות רבות שכלל אינן מדווחות על תופעות הקשורות לאגן, אך גם בקרב בעלי המקצוע. כשמטופלת מגיעה לרופא עם בעיות הקשורות לאגן הנשי ואיבריו מעטים ידעו להפנות אותה לשיטות הטיפול השונות לטיפול בתופעה. "

מטרת הכנס היא להציף את הנושא ולאפשר לבעלי מקצוע לדבר עליו, להכיר בעלי מקצוע מתחומים שונים ולחוות את שיטות הטיפול שלהם באופן אישי, "אני מאמינה שעם מודעות הולכת וגדלה של בעלי המקצוע לנושא האגן הנשי, תגדל הנכונות של נשים, לדבר על הנושא וללמוד כיצד לעזור לעצמן ולטפל בבעיות המגיעות עם הזמן והגיל".

בין המומחים שירצו בכנס: .
ד"ר בני פיינר – מומחה לרפואת נשים, אורוגינקולוגיה וכירורגיה אגנית משקמת, מבית חולים הלל יפה בחדרה. ידבר על שיטת טיפול חדשניות.
ד"ר מיכל ליברגל –הדסה עין כרם, מומחית בשיטת השרירים הטבעתיים תחשוף מחקר חדשני על טיפול בדליפות שתן.
ד"ר אנה פדואה – מבית החולים אסף הרופא על גישות חדשניות לאבחון וטיפול עוד בחדר הלידה.
גילה ברונר – סקסולוגית – מבית החולים שיבא בתל השומר. על היבטים במיניות האישה.
אורי ארמון – מרצה ברפואה סינית במכללת מירב – מדוע גם כששרירי רצפת אגן חזקים עדיין יש דליפות שתן?
נועה רייס קוטונה ושיר זיו רון –טכניקה למניעה בעזרת המחול מזרחי – המבססת על קבוצת מעקב של ד"ר קלרה פרידמן.
מירה ארצי פדן – ממחברות הספר "טבעי ללדת" מייסדת היוגה הנשית
מיכל פוני – על איזון הורמונאלי בשיטת אביבה
אבי בחט – על מניעת כאבי גב ע"פ מודל איידה רולף ושיטת פאולה




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]