חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורום שוק ההון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב חנות עיצוב חנויות עיצוב העסק עיצוב עסקים

נושא המאמר: עיצוב חנות חדשה
מאת: ורד סופר דרורי   שמור מאמר למועדפים



פתיחה ועיצוב חנות חדשה
כאשר אתם רוצים לפתוח ולהקים חנות חדשה ו/ או יש לכם חנות והיא זקוקה לריענון או ל שידרוג, בתור מעצבת פנים עם נסיון רב של שנים והתמקדות בחנויות ועסקים יש לי בשבילכם מספר המלצות אשר יקלו עליכם בתהליך בנייית החנות.
המלצתי הראשונה הינה כי להכין (תחילה)בראש ובראשונה תוכנית(פרוגרמה) עסקית נכונה הבנוייה ממספר נושאים ותתי נושאים, שחשובים מאד בתכנון והקמת החנות החדשה במטרה שתניב רווחיות ותצליח.
תוכנית עסקית הבנויה מ-
• "התקציב". רצוי להחליט מראש על הסכום אותו אתם מייעדים להקציב לפתיחת החנות,(כדי לקחת בחשבון את עלויות שיפוץ החנות,שכירות המקום,רישוי עסקים,שילוט החנות,פרסום,תקציב למעצב/ת).
• "מיקום החנות". מחקרים הוכיחו שמיקום משפיע על כמות קניית המוצר (של כל מוצר מכול תחום) רצוי לבדוק: אם מיקום החנות נימצא במיקום מרכזי,האם ישנה תנועה של אנשים באזור, האם הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים באזור החנות,מהי רמת הנגישות וההגעה לחנות, מצב החניה באזור ומהי התחושה/ ההרגשה הכללית באזור החנות.
• "החלל". מהו גודלו של החלל, האם החלל מתאים לצרכים ולמוצרים שאמורים להיות בו? מה מצבו התחזוקתי של החלל?! האם הוא דורש שיפוץ מסיבי או שיפוץ קל? מהי רמת התחזוקה השוטפת שנדרשת לחנות, האם השכירות מתאימה מול הפרוגרמה? ואל הצפי להכנסות העתידיות?
לאחר בדיקה של שלושת הנושאים הללו כעת ניתן להגיע לשלב העיצוב.
!!!!כמו בכל תחום בחיים לכל אחד יש את המקצועיות שלו : שמתקלקל המזגן אני מזמינה טכנאי מזגנים וכדומה, לכן, נכון לזמן בעל מקצוע בתחום שמתמחה בנושא ויודע בדיוק מה מהן הדרישות להקמת חנות שיענו נכון לכל הצרכים שלכם!!!
ממליצה מניסיון להתייעץ עם מעצב/ת פנים בעלי ניסיון ומקצועיות בתחום עיצוב החנויות.
העיצוב המוצלח מתחיל בתכנון נכון , מחשבה מעמיקה וראייה כוללנית של הפרטים הקטנים ושל זיהוי הפוטנציאלים הקיימים במקום גורמת להשפעה על הלקוח גם ברמה של התת מודע. כל אלו באים לידי ביטוי בתחושה הכללית שנוצרה מהתכנון והעיצוב הנכון שגורמים ללקוח תחושה נעימה ורצון להישאר ולהסתובב בחנות וכן לחזור למקום פעמים נוספות.
לבחירת מעצב/ת פנים המלצתי לשאול מכרים על המלצות או לבדוק באינטרנט, לקבוע פגישות עם לפחות שנים עד שלושה מעצבי פנים ולבקש הצעות מחיר מפורטות.
המלצתי האחרונה והחשובה ביותר לאחר שבחנתם והשוותם בין ההצעות,בכדי להחליט עם איזה מבין מעצבי/ות הפנים כדי לעבוד יש לשים לב לפרט הכי חשוב והוא רמת הכימיה והתקשורת שיש בינכם . צריך לזכור שהמעצב/ת הפנים עומדים ללוות אתכם בפרק זמן קצוב ובצורה אינטנסיבית,בדרך שהיא חדשה לכם, התקשורת ההבנה והכימיה חשובה מאוד למען הצלחת הפרויקט.
שיהיה בהצלחה ,
ורד עיצוב – אדריכלות ועיצוב פנים: www.veredesign.co.il, 050-3577644

www.veredesign.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד סופר דרורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]