חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היבטי המס הנובעים ממכירת פרויקט נדל"ן של חברה רומנית המוחזקת על ידי ישראלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב פנים היתר בניה היתרי בניה רישוי עסקים

נושא המאמר: ווילה קאצורה
מאת: מרכז היתרים   שמור מאמר למועדפים

וילה קאצורה היא אחת הדוגמאות הטובות לאדריכלות יפנית נקייה וטהורה. הווילה והגן שסביבה תוכננו ונבנו בשנת 1645 עבור המשפחה הקיסרית היפנית. הנסיך טושיאיטו, המייסד של ווילה קאצורה, נולד בשנת 1579. הוא היה אחיו הצעיר של הקיסר גויוזי ועמד בראש שושלת חדשה שהייתה חסרת אמצעים וענייה. בכדי לשפר את מעמד השושלת הוצע בשנת 1615 שהוא יישא לאישה את אלמנתו של אחד השליטים הצבאיים, אך ההצעה נדחתה מצד שני הצדדים.במקום נשא אישה ממשפחת מיאצ'ו, משפחה מכובדת אך לא אמידה. הנסיך מעולם לא הוקסם מעושר ראוותני.

הווילה הקיסרית תוכננה בניגוד לסגנון הראוותני העתיר בקישוטים שאפיין את המבנים של השליט הצבאי באותה תקופה. מתחם הווילה מורכב ממספר מבני עץ שמוקמו בתוך גן יפני ובין בריכות מים.החשיפה של הגן והווילה נעשית בהדרגתיות, תוך כדי פסיעה על שביל משופע המוליך את המבקר בין הגן, בריכות המים ומבני העץ. ההליכה על גבי השביל מייצרת חווית גילוי והסתרה וכל צעד לאורך השביל חושף הצצה חלקית לגן ולמבני הווילה שנועדו לשמש כבתי תה ומנוחה.

האדריכל הגרמני הנודע ברונו טאוט הוא מהראשונים שחשפו את המבנה לעולם בתחילת המאה העשרים. הווילה היממה את העולם האדריכלי במערב. לה קורבוזיה וולטר גרופיוס, האדריכלים שהיו לעמודי התווך באדריכלות המודרנית, נדהמו נוכח ה"מודרניות". הם ראו בקווים הישרים ובחללים המודולאריים החפים מקישוטים מקבילה מובהקת למודרניזם ואף טענו שווילה קאצורה היא דוגמה היסטורית של מודרניות.

גישה זו חשפה הבנה עמוקה יותר, למרות שהחלל הפנימי ועיצוב הפנים של הווילה הקיסרית מזכירים את הציורים המודרניים במבט ראשון, למעצבים לא הייתה, כמובן, כל כוונה שכזאת. המודרניזם העריץ בווילה קאצורה את הייצוג של העדר הקישוטיות כבר במאה ה-17 ואת תגובתו ופריצת הדרך המחשבתית של המעצב, הנסיך טושיאיטו לזרמים ורעיונות חברתיים בתקופתו.

היוקרה של ווילה קאצורה לא רק שלא אבדה במהלך השנים כפי שקרה לרוב קיוטו ההיסטורית, אלא, אף גברה לאורך השנים תודות לפיקוח ההדוק של הממשלה ולאישור המיוחד הנדרש על מנת להיכנס למתחם הווילה.צילום הווילה והגן אסורים בהחלט.

ווילה קאצורה היא כה משגשגת ומצליחה בגלל עבודת האמנות האוניברסאלית, כזאת, שכל אחד יכול למצוא בה משהו להעריך להתפעל ממנו וכל הזמן לגלות בה משהו חדש. למרות גודלה היא נראית כאוסף חוויות מוצנעות ודיסקרטיות שעל אף המינימליזם יש לה את החן. על אף שתוכננה בשלבים לאורך חצי מאה היא נראית כאילו תוכננה כמקשה אחת מהתחלה.

eterim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרכז היתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]