חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי משלם על הזמנת ביובית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני חניה לאופניים חניית אופניים אופניים מתקן אופניים

נושא המאמר: כיצד לבחור מתקן אופניים, מה תיקני ומה לא?
מאת: חן אופן מורדי רוזינגר   שמור מאמר למועדפים

כיצד לבחור מתקן אופניים, מה תיקני ומה לא?
כיום, אתם יכולים להגיע לעבודה רכובים על אופניים, מבלי שתצטרכו לדאוג לפקקים שבדרך או למצוא מקום חנייה.
מקומות עבודה רבים מעודדים את עובדיהם להגיע לעבודה על אופניהם, ומציעים להם מקומות חנייה תיקנים לאופניהם.

לא רק באירופה! מגיעים לעבודה רכובים על אופניים בישראל!
באירופה, המודעות לחשיבות של רכיבה על אופניים קיימת כבר הרבה שנים. רכיבה על אופניים, כולל ההגעה איתם למקומות העבודה, היא דבר מובן מאליו. באותה מידה שכאן בארץ, אנשים נכנסים באופן אוטומטי למכוניות שלהם מדי יום כשהם הולכים בבוקר לעבודה, באירופה, אנשים לוקחים את הקסדה והמגינים שלהם ועולים על האופניים בדרך לעבודה.

לרכיבה על אופניים, הרבה יתרונות, שחלק מהם אפשר למנות כאן:
תרומה נכבדת לכושר הגופני, הפחתה משמעותית בזיהום האוויר, חיסכון בדלק, הפחתה ניכרת בתאונות דרכים שבהן מעורבות מכוניות, וכמובן, הקלה עצומה על כל מי שלא מוצא מקומות חנייה ליד מקום העבודה, או בעיר, במהלך היום.
אם אתם שואלים את עצמכם, היכן משאירים את האופניים כמגיעים לעבודה, אז גם לזה יש פתרונות מוסדרים, ואיכותיים ביותר.
בכל מקום עבודה, המעודד את עובדיו להגיע לעבודה באמצעות אופניים, יש מתקן אופניים תיקני, בין אם זהו מתקן ריצפתי לאופניים, או מתקן תליה לאופניים.

כיצד בוחרים מתקן אופניים תיקני
בחירה של מתקן אופניים תיקני, מחייבת אתכם להכיר את התקנון הקובע מהו מתקן אופניים תיקני. מתקן אופניים תיקני, בין אם זהו מתקן תליה לאופניים או מתקן ריצפתי לאופניים, בבית או במקום העבודה, צריך לעמוד בתנאים של בטיחות, של מיקום שאינו מפריע לעוברים ולשבים, מיקום שאינו מסכן את הרוכבים ואת העוברים במקום.
ישנם הבדלים מהותיים בין מתקן אופניים תיקני למקומות עבודה, שצריכים לתת מענה לעשרות עובדים המגיעים עם אופניהם למקום העבודה, ומתקן אופניים לבית או לבניין, שמיועד לכמות הרבה יותר קטנה של אופניים.
בכל מקרה, מתקן אופניים תיקני, צריך לענות על דרישות שונות, של בטיחות עבור הרוכבים כשהם מביאים או לוקחים את האופניים שלהם, מקום מרווח להשארת האופניים, ושאינו מיועד לפורענות, מבחינת גנבים או וונדליזם מצד גורמים שונים.

באתר של חברת חן אופן תוכלו למצוא פתרונות לחניית אופניים, במקומות עבודה או ליד הבית. באתר תוכלו למצוא מתקני אופניים תיקניים שיענו על הדרישות והצרכים השונים שלכם.

chanofan.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חן אופן מורדי רוזינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]