חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכב יוקרה, כולל הנחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט הצלחת העסק שיווק העסק לקוחות פוטנציאלים

נושא המאמר: סודות האינטרנט - לדוג בהנאה
מאת: ירמיהו בן עמי   שמור מאמר למועדפים


פעם הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה הסבו לי הנאה רבה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג.

כדי לדוג צריך להצטייד ב חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? כדאי לחשוב למה זה לא עובד ולעשות תיקונים בהתאם. אולי הפיתיון לא תקין, אולי באיזור שאני דג אין קהל דגים פוטנציאלי, אולי היד על החכה לא רגישה מספיק ולכן אני לא מושך ברגע המתאים ובעוצמה המתאימה או אולי הקרס שאני משתמש בו לא מתאים לקהל הדגים הפוטנציאלי ולכן גם דגים שנתפסים בחכה בורחים? ואולי אחרון... מאד חשוב בעיני- אולי אני לא נהנה מהדייג? ... כשאנחנו לא נהנים, אין הרבה סיכוי. נכון?

איך לשווק את העסק באינטרנט

על מנת לחקור את שיטות השיווק המוצלחות ביותר לבית העסק שלכם, כדאי שתיתנו תשומת לב למספר פרמטרים חשובים:

• אזור בו שורץ קהל דגים פוטנציאלי

• הפיתוי שיגרום להם לעצור, לטעום ולבלוע

• כלי עבודה שבעזרתו תוכלו להעביר אותם אל הסל

בהתחלה כנראה שלא תהיינה לכם תשובות ברורות לכל הפרמטרים ולכן התחילו עם ניחושים. מה שלא יודעים, מנחשים. מנסים לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכן בצעו ביקורת בשיטת ניסוי וטעיה. תוצאות טובות תאמצו ואת השליליות תפסלו.

לדוגמא: אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זירקו מספר ניחושים. בגוגל, בפייסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכן בידקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלו להגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

יאללה, מי תופס?

אז אני אדבר היום על תהליך תפיסת הדגים והעברתם לסל שלכם. על המטעמים הרבים שאפשר לעשות מהם, נדון בפעם אחרת. אז זוכרים? העברת הדגים לסל שלנו וכמה שיותר......

איזור בו שורץ קהל הלקוחות הפוטנציאלי

היו נוכחים ופעילים באיזורים בהם מבקר קהל היעד שלכם. כמובן שבאיזורים בהם לא נמצא קהל פוטניצאלי אין טעןם לבזבז את זמנכם. נסו לדמיין את עצמכם במצב שלהם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחש היכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

פיתיון מתאים...

כאשר תבינו מה הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, פיתיון מוצלח יהיה פיתרון לבעיה שלהם. השתדלו לעזור. עזרו להם עם כל הלב לפתור את הבעיות שלהם וזה יגרום להם לשוב לטעום מהפיתיון.

איך מעבירים לקוחות שנתפסו בחכה שלכם לסל?

בוודאי כבר נוכחתם לדעת שכאשר לקוח פוטנציאלי נוגס בפיתיון שלכם אין ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלכם. לקוחות רבים עלולים להנות מהפיתיון ולהמשיך הלאה. על מנת שנוכל לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלו ולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, צריך תהליך הבנוי משלבים אשר יסייע לנו לבצע את ההמרה. בנוסף, כדאי מאד לנקז את כל האנרגיה של שיווק וקידום העסק במקום אחד.

אתר אינטרנט שבנוי נכון יכול לשמש ככלי אליו תנוקז כל האנרגיה ודרכו יבוצע תהליך איכותי וממוקד להמרת קהל הדגים הפוטנציאליים ללקוחות שמכניסים לעסק כסף ויציבות. תהליך מסוג זה דורש מאמר נוסף. או יותר נכון ספר...

מי שעוקב אחרי, וודאי שם לב שאני עוסק הרבה במאמרים שאני כותב בחשיבות תהליך ההמרה. הכי חשוב- שתיהנו מהתהליך גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך.

בהצלחה !

www.bombasite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירמיהו בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]