חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איכות חיים תוך שמירה על תוחלת החיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: e-bay מיקרוסופט

נושא המאמר: מערכת שרתי מיקרוסופט היא הגורם המרכזי בצמצום העלויות והמורכבות במערך ה-IT של eBay, התומך כעת בצמיחת החברה.
מאת: בראד פיטרסון   שמור מאמר למועדפים

"מערכת שרתי מיקרוסופט היא הגורם המרכזי בצמצום העלויות והמורכבות במערך ה-IT של eBay, התומך כעת בצמיחת החברה.
eBay היא חברה השרויה בתנופת צמיחה, ופשוט אין לנו זמן לבזבז על מכשולים טכנולוגיים".
בראד פיטרסון, מנהל מידע ראשי, eBay




מבט כולל על הפתרון
פרופיל הלקוח
חברת eBay שבסיסה בסן-חוזה שבקליפורניה והיא מעסיקה 8,900 עובדים, יצרה את אחד מהשווקים המקוונים הגדולים ביותר בעולם. בעזרת התכונות והשירותים של eBay, חברי האתר קונים ומוכרים סחורות בנוחות.

המצב העסקי
מומחי ה-IT של eBay נדרשו לתגבר את המדרגיות של תשתיות העברת ההודעות של החברה, ובמקביל לצמצם את עלויות הניהול של פריסה מבוזרת ביותר ובה 85 שרתים ב-25 מיקומים שונים.

הפתרון
החברה שדרגה למערכת Microsoft Exchange Server 2003, ביצעה איחוד של שרתים, וכעת היא מפקחת ומנהלת את הפתרון בעזרת אוסף של טכנולוגיות מקבוצת שרתי מיקרוסופט.

יתרונות
• צמצום של 71 אחוזים במספר השרתים

• קיצוץ של 70 אחוזים בעלות מערך תיבות הדואר

• קיצור תהליך הוספת תיבות דואר משלושה שבועות ליום אחד

• 100 אחוזים פריסה של עדכונים

• 400 אחוזים ייעול בעבודת מנהלי המערכת


תוכנות ושירותים
• Exchange Server 2003

• Live Communications Server 2003

• Microsoft Operations Manager 2005

• SQL Server 2000

• Systems Management Server 2003

• Windows Server 2003



מבט כולל על החברה
עם הגידול בעסקי חברת eBay, התפתחו גם תשתיות העברת ההודעות של החברה, והגיעו להיקף של 85 מערכות שרת ב-25 מיקומים מסביב לעולם. הפריסה המבוזרת הזניקה את העלויות ופגמה ביעילות. כדי להבטיח הן מדרגיות והן כדאיות כלכלית, שדרגו בחברת eBay את תשתית העברת ההודעות מ-Microsoft Exchange Server 2000 למערכת Exchange Server 2003, שהיא רכיב בקבוצת תוכנות השרת המשולבות של שרתי מיקרוסופט. כדי לפקח על מערכות התשתית ולנהלן, משתמשים

ב-eBay באוסף של טכנולוגיות מקבוצת שרתי מיקרוסופט. כתוצאה מכך, הצליחו ב-eBay להגיע לאיחוד בהיקף של 71 אחוזים בשרתי ההודעות, ולקצץ ב-70 אחוזים את העלות הבסיסית לתיבת דואר. כיום מנהלי המערכת מוסיפים מאות תיבות דואר חדשות מדי יום, במקום התהליך הישן שארך שבועות. במקביל, חל ייעול של 400 אחוזים בפריסת עדכונים על ידי מנהלי המערכת.

האתגר העסקי
חברת eBay, שנוסדה ב-1995, מנהלת שוק עולמי מקוון המשרת מעל ל-157 מיליון משתמשים רשומים בכל רחבי העולם. בכל נקודת זמן, רשומים בשוק של eBay מעל 55 מיליון פריטים. לחברה, שמשרדיה הראשיים שוכנים בסן חוזה שבקליפורניה, יש כיום נוכחות ב-33 שווקים בינלאומיים.

כפי שאפשר לצפות בחברה שתפעולה תלוי באינטרנט, ב-eBay השימוש באינטרנט אינטנסיבי ביותר, ונמצא בעלייה מתמדת. בשנת 2000 היו בחברה מעל 650 משתמשים עם חשבונות דואר אלקטרוני ברשת הארגונית של eBay. עד 2004 הגיע מספר זה לכ-8,000 (וכיום מעל 10,000). בחברה התמודדו לא רק עם כמות גדולה יותר של משתמשי דואר אלקטרוני, אלא גם עם תעבורת הודעות בנפח הרבה יותר גדול. המספר טיפס ועלה מחצי מיליון הודעות ביום בשנת 2000, לכ-7 מיליון הודעות ביום ב-2005, עם שיאים המגיעים אף ל-15 מיליון הודעות ביום.

כדי לתמוך בתשתית התקשורת של החברה, פרסה eBay בשנת 1995 את מערכת Microsoft Exchange Server 5.5. ב-2003 כבר הופעלה בחברה מערכת Microsoft Exchange Server 2000, על גבי מערכת הפעלה Microsoft Windows 2000 Server. התשתיות הללו נפרסו במערך מבוזר, בדיוק כמו עובדי eBay. כ-85 מחשבים עם Exchange Server פעלו ב-25 אתרים באירופה, באסיה ובצפון אמריקה, כשכל אתר מארח עד 10 מחשבי שרת, שכל אחד מהם מארח כ-600 משתמשים.

ההתמודדות עם המשך הצמיחה של eBay בעזרת המערך המתואר היוותה אתגר של ממש, לדברי יואן הו, מנהל מערכות תשתית ארגוניות וארכיטקטורה ב-eBay. "נאלצנו לפרוס מערכת שרת בכל מקום שבו היו לנו משתמשים, ולהוסיף שרת בכל פעם שאוכלוסיית המשתמשים באותו אתר גדלה," מסביר הו. "ומדובר ביותר מהוצאה על חומרה. מדובר גם על אתגר ניהולי למערך ה-IT".

האתגר נבע בחלקו מהעובדה שמערך העברת ההודעות נוהל בידי שני מומחי IT, וכל העבודה נעשתה מסן חוזה. השניים נעזרו בצוותים מקומיים, שקיבלו על עצמם את תפקידי התמיכה בנוסף לעבודתם העיקרית. הואיל וההתקנה והעדכון של כל מחשב נעשו באופן ידני, נדרשו לאותם אנשי IT לעתים שבועיים עד שלושה שבועות כדי להוסיף שרת או לפרוס עדכון תוכנה.

בהיעדר שיטה מהירה ואמינה לפריסת עדכונים בתחנות העבודה ובמחשבים הניידים, המערכות הללו נחשפו לאפשרות שיתפקדו ללא עדכוני אבטחה חיוניים. גם הפיקוח ופתרון הבעיות היו משימה קשה. במקרים רבים, מומחי ה-IT נאלצו לבצע את המשימות הללו באופן ידני בכל שרת במערך. ותשתית העברת ההודעות הייתה רק חלק מהאתגר הניהולי.

"כשמנהלים מערך בן 1,500 שרתים בכל העולם, ההחלה של עדכוני שרת הייתה תהליך מייגע ועתיר זמן," אומר הו. "נדרשו לנו 10 עד 15 מנהלי מערכות בנקודות שונות בעולם כדי לבצע את עדכון המערכות ולהבטיח שכולן יחזרו לתפקוד תקין".

האתגר הניהולי התפתח במקביל לצמיחתה של חברת eBay. בשנת 2002 הפעילה החברה 10 אתרים בלבד, אך ב-2004 כבר גדל מספרם והגיע ל-25. לפי הצפי, הגידול הזה עתיד להימשך ודבר זה הטיל עומס נוסף על מערך ה-IT.

והיו עומסים מסוגים נוספים. התקפות של דואר זבל היו בעיה גדולה ב-eBay, כמו בכל חברה גדולה אחרת. התקפת דואר זבל (כלומר מבול של הודעות לא רצויות) עלולה לגרום לעומס יתר ולקריסה בשל קיבולת האחסון המוגבלת של מערכות שרת מקומיות. בכל פעם שאירע דבר כזה, נדרשו עד שש שעות להחזרת השרת לפעולה ולביצוע בדיקות שלמות במסד הנתונים. בכל השעות הללו לא הייתה למשתמשים של אותו שרת גישה לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.

הפתרון
כדי לפתור את בעיות התקשורת, שדרגו את תשתית הדואר האלקטרוני ושירותי השיתוף (Collaboration) ב-eBay למערכת Microsoft Exchange Serer 2003 על גבי מערכת הפעלה Microsoft Windows Server 2003 – שתיהן רכיבים מקבוצת תוכנות השרת המשולבות של מיקרוסופט. השדרוג התבצע במהלך שישה חודשים, וביום טיפוסי בוצעה הסבה של כ-500 עמדות משתמש.

איחוד מערכות התשתית

השדרוג מאפשר כיום איחוד רציני של תשתיות העברת ההודעות. החברה צמצמה את מספר השרתים מ-85 ל-25, ובסופו של דבר מתכוונת לצמצם את המספר הכולל ל-14 שרתים בלבד. נוסף לכך, בוצע ב-eBay איחוד של 25 מאתרי העברת ההודעות וכיום פועלים בחברה 4 אתרים, ומספרם של אלה יצטמצם לשלושה בלבד בעתיד:

• דאבלין שבאירלנד (אתר המשרת 3,000 משתמשים ברחבי אירופה)

• דנוור שבקולורדו (אתר המשרת 7,000 משתמשים באסיה ובמרבית חלקי אמריקה הצפונית)

• סן חוזה שבקליפורניה (אתר המשרת 150 משתמשים במטה החברה, ומתפקד כתחנת ממסר לכל הדואר הנכנס והיוצא)



מערכת שרתי מיקרוסופט היא הגורם המרכזי בצמצום העלויות והמורכבות במערך ה-IT של eBay, התומך כעת בצמיחת החברה. eBay היא חברה השרויה בתנופת צמיחה, ופשוט אין לנו זמן לבזבז על מכשולים טכנולוגיים.
בראד פיטרסון
סיפור לקוח: מנהל מידע ראשי
eBay


בכל אחד מ-25 שרתי ההודעות מתארחים עד שמונה מסדי נתונים, וכל מסד נתונים מחזיק כ-500 תיבות דואר. דבר זה מאפשר לכל שרת הודעות לארח כ-4,000 תיבות דואר. בדאבלין ובדנוור מופעלים (בכל אתר) שמונה מחשבים להעברת הודעות דואר אלקטרוני ושירותי שיתוף .

• שלושה מחשבי שרת משמשים ראש גשר ומחליפים נתוני ספריות עם שאר האתרים.

• שלושה מחשבים מארחים אשכול גיבוי פעיל/פעיל/סביל עבור תיבות דואר של Exchange Server.

• שני מחשבים מארחים אשכול גיבוי פעיל/סביל עבור תיקיות ציבוריות של Exchange Server.


שרתי תיבות הדואר מופעלים במחשבי HP ProLiant DL580 בעלי ארבעה מעבדים. מערכות הגישור והתיקיות הציבוריות מופעלות במחשבי HP ProLiant DL380 בעלי שני מעבדים. מחשבי HP ProLiant DL360 שעברו הסבה מסביבת Exchange 2000 Server מארחים שירותים נוספים, כמו למשל Microsoft Office Outlook Web Access (OWA). חברת eBay כבר הפעילה את שירות OWA בסביבת Exchange 2000 Server וכעת בוצע שדרוג לגירסה העדכנית ביותר.

אחסון תיבות הדואר המקומי הוחלף בהתקני רשת אחסון מרחבית (SAN) מתוצרת Hitachi – אחד בכל אחד מהאתרים שבדאבלין, בדנוור ובסן חוזה. התקני ה-SAN מספקים יכולות אחסון אחידות בכל מערך התשתיות, שלא כמו תקני האחסון המקומיים השונים שהיו נהוגים לפני השדרוג.

נוסף לשדרוג למערכת Exchange Server 2003, שיפרו ב-eBay גם את מערך שירותי השיתוף על ידי פריסה של מערכת Microsoft Office Live Communications Server 2003. פריסה בת שני שרתים הוכנסה לעבודה במהלך שבועיים, וכעת היא משרתת את עובדי eBay בכל העולם. התוכנה מאפשרת לעובד לתקשר בצ'אט בשידור חי ובזמן-אמת, ואף לנהל פגישות וירטואליות עם עמיתים מכל העולם. מערכתMicrosoft Office Professional Edition 2003, לרבות לקוח Office Outlook 2003 להעברת הודעות ושיתוף פעולה משלימה את הפריסה החדשה.

ניהול מערך התשתיות

לצד השדרוג ל-Exchange Server 2003, בוצע בחברת eBay שדרוג של כלי הפיקוח והניהול במערכות הארגוניות. לשם כך פנו בחברה גם הפעם לרכיבי קבוצת התוכנות של שרתי מיקרוסופט. הפריסה ב-eBay כוללת יישומים מרכזיים מתוך קבוצת שרתי מיקרוסופט, כגון Microsoft Operations Manager (MOM) 2005 ו-Systems Management Server (SMS) 2003.

עוד כוללת הפריסה טכנולוגיות של מיקרוסופט כמו Microsoft Exchange Server Best Practices Analyzer (ExBPA) 1.0 כלי להורדה חינם המפיק רשימה של שינויים מומלצים שאפשר להכניס בסביבת העבודה כדי לשפר ביצועים, מדרגיות וזמני הפעלה רצופים. החברה מפעילה את הכלי ExBPA בכל אחד ממחשבי Exchange Server לאחר הפריסה, ופעם נוספת לאחר כל עדכון. בהתאם לדוחות ExBPA, משכללים ב-eBay את הגדרות התצורה של השרתים. לדוגמה – שינוי מפתחות הרישום כדי לשפר את ביצועי Trend ScanMail ואת האספקה הכוללת של דואר, או תגבור הביצועים של כונן היומן על ידי השבתת הדחיסה בכונן.

החברה משתמשת במערכת Microsoft Operations Manager לצד ערכות ניהול מיוחדות כדי לפקח על מערכות Exchange Server

ו-Microsoft SQL Server 2000, כמו גם השירותים Active Directory ו-Terminal Services, שניהם מהתכונות של Windows Server. הכלי Operations Manager מבצע מגוון רחב של בדיקות 'בריאות' בשרתי eBay ויחד עם שירות הדיווח של Microsoft SQL Server יוצר דוחות שבועיים על מצב המערכת, לעיונם של דרגי ההנהלה הבכירים.

בעזרת Systems Management Server יכולים מנהלי המערכת להפיץ תוכנות חדשות ועדכונים לכ-14,000 התקנים ברשת העולמית, וביניהם 12,000 מערכות לקוח ו-2,000 מערכות שרת. הכלי Systems Management Server מחליף אוסף שלם של כלים ופעולות ידניות ששרתו את eBay בעבר.

תשתית Systems Management Server כוללת שלושה מחשבי שרת ראשיים, ועוד 10 מחשבי שרת משניים. צוות ה-IT מוריד את עדכוני השרת הרלוונטיים מאתרי מיקרוסופט, בודק את התאמתם עם התשתיות הקיימות ומפיץ אותם ברשת בחלון התחזוקה השבועי הקרוב. השרתים באתרים המשניים מבצעים פריסה אוטומטית של העדכונים בשרתים שזוהו כזקוקים לעדכונים. בדרך דומה, גם עדכונים למערכות לקוח מופצים דרך הרשת, והמשתמשים מקבלים הודעות עם הנחיות להורדת העדכונים בעיתוי הנוח להם. לאחר שבוע מתבצעת הפצה אוטומטית למערכות לקוח שעדיין לא החילו את העדכון.

יתרונות עסקיים
מסביר בראד פיטרסון, מנהל מידע ראשי ב-eBay: "מערכת משרכת שרתי מיקרוסופט היא הגורם המרכזי בצמצום העלויות והמורכבות במערך ה-IT של eBay, התומך כעת בצמיחת החברה. eBay היא חברה השרויה בתנופת צמיחה, ופשוט אין לנו זמן לבזבז על מכשולים טכנולוגיים".

איחוד בהיקף של 71 אחוזים

"הודות לשרתי מיקרוסופט עתירי הביצועים הגענו למידה מדהימה של איחוד במערכות השרת," אומר הו. "צמצמנו את המספר מ-85 שרתים ב-25 מיקומים ל-25 שרתים ב-4 מיקומים והצלחנו להשיג איחוד בשיעור של 71 אחוזים. כעת אנחנו מארחים עד פי 10 יותר תיבות דואר בכל שרת בהשוואה למצב שלפני השדרוג".

"איחוד השרתים מבלי להגדיל את התעבורה ברשת אפשרי הודות לדחיסת MAPI (ממשק תכנות ליישומי העברת הודעות)", מסביר ת'אד לַיון, ראש חטיבת העברת הודעות ב-eBay. "לא היינו יכולים לבצע את האיחוד הזה ללא שרתי מיקרוסופט".

צמצום של 70 אחוזים בעלויות תיבות הדואר

מהלך האיחוד שבוצע מאפשר כעת ל-eBay לתמוך ביעילות ובאופן כדאי בגידול המהיר במספרם של משתמשי הדואר האלקטרוני ובהיקף התעבורה של הודעות ברשת.

"לא יכולנו להרשות לעצמנו להמשיך בהוספת שרתים מקומיים כדי לתמוך בעוד ועוד משתמשים," מסביר שיין לים, מנהל מערכות תשתיות ארגוניות וארכיטקטורה ב-eBay. "לא יכולנו לעמוד בעלות של תוספת אנשי IT לניהול סביבת העבודה הזו. שרתי מיקרוסופט ו-Exchange Server בפרט שינו לחלוטין את המבנה הכלכלי של תשתיות העברת ההודעות שלנו, בכך שאפשרו לנו לתמוך בצורה טובה יותר בסביבת עבודה מורחבת, תוך קיצוץ בעלויות. מנקודת מבטו של המנהל, העובדה שהגדלנו את היציבות, שיפרנו את התפעול והצלחנו לצמצם עלויות ולהוסיף כמות כה גדולה של משתמשים היא עובדה חיובית עד מאוד".

הודות לשדרוג, השיגה החברה מידה גדולה יותר של מדרגיות ואף הצליחה לחסוך בעלויות. לדוגמה, מספר מחשבי השרת התומכים במערך האירופי ירד מ-20 ל-3, ועם זאת יש במערכת די קיבולת לתמיכה בגידול של 300 אחוזים בהיקף הפעילות באירופה.



שרתי מיקרוסופט הצליחו להתמודד עם קצב הגידול הזה, והמשיכו לתמוך בסיסמה המנחה אותנו – ביצועים, זמינות ומדרגיות, והכל בעלות מינימלית.
יואן הו
סיפור לקוח: מנהל מערכות תשתית ארגוניות וארכיטקטורה
eBay


על אף הקיבולת העודפת והזמינה שיש ל-eBay באתר דנוור, החברה שוקלת להרחיב את ה- אשכול שרתי הדואר הנוכחי באתר (תצורת שניים-פלוס-אחד) למערך של ארבעה-פלוס-שניים. לדברי לַיון, התוספת תגדיל את הקיבולת ב-1,000 אחוזים, בהשוואה לקיבולת שהייתה מתקבלת על ידי הרחבה באמצעות הוספת חומרה בסביבת Exchange 2000 Server.

בארצות הברית, בסביבת Exchange 2000 Server, שרת בעלות של 15,000$ שירת 600 משתמשים, אך בסביבת Exchange Server 2003, שרת בעלות של 30,000$ משרת 4,000 משתמשים. הודות למדרגיות הרבה של מערכת Exchange Server 2003, הצליחו ב-eBay לקצץ את העלות הבסיסית לתיבת דואר ב-70 אחוזים, מ-25$ לתיבה ל-7.50$ בלבד. בשלב הבא ניצלה החברה את החיסכון לפריסת רשת אחסון מרחבית (SAN), אשכולות גיבוי ומחשבים נפרדים לתיקיות ציבוריות. התוצאה הייתה שיפור גדול ביתירות וביכולות השחזור בעקבות תקלות חמורות, וכל זאת מבלי להגדיל את עלות החומרה לתיבת דואר בהשוואה לסביבת העבודה המקורית.

"צמצום העלויות בסביבת שרתי מיקרוסופט פירושו שנוכל להתרחב כדי לתמוך בצמיחת העסק מבלי לחרוג מהעלויות," אומר הו. "נוכל להגדיל את קצב הפריסה של מערכות בכל העולם ולתמוך בעסקי החברה באורח יעיל יותר".

הגדלת יכולת הניהול והזמינות

הודות לטכנולוגיות של שרתי מיקרוסופט, מערך העברת ההודעות של eBay הרבה יותר נוח לניהול כיום, ודבר זה מתגבר את הזמינות. לדוגמה, השדרוג ל-Exchange Server 2003 היה 'פשוט ביותר' לדברי לַיון. "אשף תיבות הדואר עשה את כל העבודה. לא נדרשנו לפקח על הסבת תיבות הדואר. פשוט תזמנו חלק מסוים של ההסבה לשעת לילה מאוחרת והודעה למשתמשים שתיבות הדואר שלהם לא יהיו זמינות למשך זמן קצר באותה שעה".

ברמת הפעילות השוטפת, צוות ה-IT מנצל את המערך המאוחד כדי ליצור מאות תיבות דואר חדשות בפחות יום אחד, דבר בעל חשיבות עליונה נוכח ההתרחבות המהירה של eBay. הטכנולוגיה אינה מהווה מכשול עוד, כאשר החברה נדרשת לשלב במהירות רכישה חדשה, או להקים חטיבה חדשה בקצב מואץ. בעבר, כאשר חל גידול מהיר בצוות העובדים – למשל לרגל פתיחת סניף חדש – הדבר הצריך גידול רב במספר תיבות הדואר שהחברה נדרשה לרכוש, לפרוס ולהגדיר בתוך שרת חדש. תהליך שכזה היה עלול להימשך שלושה שבועות.

מערך התשתיות החדש משפר גם את הזמינות. קריסה של שרת היא תקלה נדירה יותר, בין השאר הודות לאשכולות הגיבוי של Exchange Server. כאשר מתרחשת תקלה שכזאת, ניתן להפעיל מחדש את השרת בתוך שניות או דקות, בהשוואה לשעות שנדרשו להפעלה מחדש בעבר.

טכנולוגיה נוספת התורמת לשיפור הזמינות ב-eBay היא Intelligent Message Filtering. אומר לים: "בעזרת Intelligent Message Filtering ב-Exchange Server 2003 אנו מצליחים לסנן הודעות זבל. זה כלי מצוין משום שיש בו מנגנון היאוריסטי מובנה, בנוסף על קובצי התבנית, ומשום כך הוא יעיל מאוד. אנחנו מצמצמים מאוד את כמות הודעות הזבל, מקטינים את מספר התקלות החמורות הנגרמות בשרתים כתוצאה מעומס יתר של הודעות זבל, ומגדילים את היציבות".

Microsoft Operations Manager, הכלי Exchange Server Best Practices Analyzer ומערכת Systems Management Server מספקים לצוות eBay הרבה יותר מידע מאי-פעם על מצב המערכות שלהם המבוססות על Exchange Server ורכיבי שרתי מיקרוסופט האחרים. דבר זה מאפשר לצוות לעדכן או לשנות את תצורת הפריסה במהירות וביעילות. אחת הדוגמאות לייעול היא הזיהוי של בעיות ברשת. בסביבה הקודמת נדרש איש צוות להקדיש יום בשבוע כדי להפריד בין התראות השווא לבין ההתראות שדיווחו על בעיית אמת.

"כעת, הודות למערכת Microsoft Operations Manager, איננו מבזבזים זמן וסבלנות ברדיפה אחר בעיות שכלל לא קיימות," אומר לים. "ולעומת זאת אנו יודעים שהבעיות שרואים הן בעיות אמת ואפשר לפעול כדי לתקן באופן מיידי".

לים מלא שבחים גם לאינטגרציה שבין Microsoft Operations Manager 2005 לבין שאר רכיבי שרתי מיקרוסופט.

"בהחלט מוצאת חן בעינינו האינטגרציה בין שרתי מיקרוסופט," אומר לים. "לדוגמה, ב-MOM 2005, ההבניה של חבילות Exchange Server Management Packs מועילה לנו מאוד בפיקוח על מצב 'בריאות' המערכת של Exchange Server.

בעזרת ערכות Management Pack ליישומים אחרים מקבוצת שרתי מיקרוסופט, מצליחה eBay להשתמש באותו פתרון Microsoft Operations Manager כדי לנהל חלק גדל והולך של תשתיות מיקרוסופט שברשותה. הן MOM והן הכלי ExBPA הם אמות מידה הנדסיות אחידות (Common Engineering Criteria) של שרתי מיקרוסופט. פירוש הדבר שמדובר בטכנולוגיות שאפשר להשתמש בהן מול כל מגוון התוכנות והיישומים של שרתי מיקרוסופט. מבחינת eBay, יש בכך שיטה אחידה, וכתוצאה מכך גם מהירה ויעילה יותר, לניהול סביבת העבודה של החברה.

לים מתרשם מאוד גם מהשיפור בביצועים שהתאפשר הודות לכלי Exchange Server Best Practices Analyzer‏. "ExBPA מאפשר לנו להתמודד עם שיפורי ביצוע ויציבות שבמקרים רבים נופלים בין הכיסאות," הוא מסביר. "זהו כלי מעולה לגילוי התאמות ביצוע שנשכחו".

בינתיים, השימוש ב-Systems Management Server לא רק מזניק את פריסת העדכונים לכיסוי מלא (100 אחוזי פריסה), אלא אף עושה זאת במחיר נמוך יותר.

במקום להידרש לעבודתם של 10 עד 15 מנהלי מערכת לפריסה כלל-מערכתית של עדכון, "בעזרת SMS 2003 הצלחנו למכן את תהליך העדכון שלנו ו- 2 או 3 מנהלי מערכת בלבד צריכים לפעול כדי לוודא שכל השרתים יחזרו לעבודה מקוונת ללא תקלות," אומר הו. "זהו ייעול של 400 אחוזים בעבודה".

ייעול העבודה ושיפור הפרודוקטיביות

נוסף למערך דואר אלקטרוני ומשאבי רשת אחרים שזמינותם גדולה יותר כעת, מערכת Live Communications Server מסייעת אף היא לעובדי eBay לייעל את עבודתם.

"מערכת Live Communications Server היא אחת מאבני הפינה של שיתוף הפעולה המקוון בעולם דרך eBay," אומר הו. "המשוב מציבור המשתמשים יוצא מן הכלל. המודעות לנוכחות והיכולת להעביר במהירות שאלות לעמיתים בכל העולם ייעלו מאוד את העבודה ואת שיתוף הפעולה. זוהי בהחלט חלופה לשיחות טלפון ולהתכתבות דרך הדואר האלקטרוני".

הו מכנה את מערכת Office Professional Edition 2003 מתנה של ממש לעובדי eBay. "יחד עם Exchange Server 2003, פרסנו בכל העולם גם את יישומי Office Professional Edition 2003," אומר הו. "הרכיבים הפונקציונליים החדשים מייעלים יותר מאי-פעם את עבודתם של עובדי החברה".

הו מביא לדוגמה את Outlook 2003 ו-Outlook Web Access, שילוב שמעניק למשתמש את תכונות היעילות הגבוהה, כמו למשל בדיקת איות ועריכה בגרירה-ושחרור, בין אם הוא ליד שולחנו במשרד ובין אם הוא מקבל גישה אל הדואר שלו מרחוק, באמצעות האינטרנט. "המשתמשים שלנו מאוהבים ב-Outlook," אומר הו. "כבר יותר משש שנים שאני ב-eBay, ובתקופה זו גדל מספר העובדים מ-650 ל-8,900 בכל העולם," הוא מסביר. "שרתי מיקרוסופט הצליחו להתמודד עם קצב הגידול הזה, והמשיכו לתמוך בסיסמה המנחה אותנו – ביצועים, זמינות ומדרגיות, והכל בעלות מינימלית. במבט קדימה, אני מצפה בשמחה למפת הדרכים של מוצרי מיקרוסופט".

www.ebay.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בראד פיטרסון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]