חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דו"ח הוועדה לייבוא אישי - יבוא מכוניות - יבוא רכב - יבוא אישי - ייבוא אישי רכב מחו"ל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ זוגי משבר בזוגיות פגישת הכרות חינם ייעוץ דרך הסקייפ

נושא המאמר: אייך להיות מאושרים בזוגיות
מאת: דינה ימניק-גישורית   שמור מאמר למועדפים

אחריות על האושר שלנו היא בידינו, אושר הוא תחושה, ועם תחושה אי אפשר להתווכח. אבל מה אם לא?, אי אפשר להגיד יש לכם הכל אז למה אתם לא מאושרים? עובדה, אתם מרגישים לא מאושרים. השאלה היא מה עושים עם התחושה הזו ?.
לכל אחד מאתנו יש רשימת דרישות וציפיות מהבן זוג. אך חלומות לחוד - ומציאות לחוד. לפעמים קורה שאנשים נכנסים לקשרים לא מספקים, או לא מוצאים בן אדם מתאים, מתלבטים, ובכל פעם עולה אותה התשובה -"זה לא זה. יש אנשים שתולים את האושר שלהם בדברים חומריים, ובעיקר בכסף. בניגוד לאושר, מצב כלכלי הוא לא תחושה, הוא עובדה קיימת, הוא נתון. יש זוגות שתולים את האושר שלהם בדברים הלא נכונים, וזה מוביל לתסכול. לכן מה החלק של כל אחד מאתנו? מה כל אחד יכול לעשות בינו לבין עצמו? יש לנו אפשרות בחירה – אנחנו יכולים לבחור להתמקד יותר בתחומים שבאמת יגבירו את תחושת האושר שלנו, ולא באופן זמני
לקיחת אחריות, מודעות וקבלה הם כלים באימון זוגי רבי עוצמה המאפשרים לצאת מתחושת הקורבנות, ולהשתמש בכל קושי שהחיים מזמנים לנו כשאנחנו לא לוקחים אחריות על עצמנו, הדחף הטבעי שלנו לחפש מישהו בחוץ שימלא את החסכים שלנו, ולרוב הציפייה היא מבני הזוג שייקחו על עצמם את התפקיד הזה.
תחושת שלמות זאת מאפיינת את תקופת ההתאהבות, בה באמת היינו יכולים להתמסר אחד לשני אך זה לא נמשך לנצח.
כשהחיים נכנסים לשגרה
לכל אחד יש צרכים משלו וחולשות שלו. הרבה פעמים אנו פשוט לא פנויים, לא יכולים או לא מוכנים למלא את הצרכים הבלתי מסופקים של מי שנמצא לידנו. מה קורה כשבת זוגתי, שכל כך טובה בזה, מקשיבה לילדים, להורים, לכולם - ולא נשאר לה זמן וכוח עבורי?
כל עוד אנו חיים באשליה שאושרנו תלוי במי שנמצא לידינו - אנו נחווה אכזבות, כעסים, בדידות ונטישה. גם לבני הזוג שלנו יש טענות כלפינו וכך זוגיות, גם אם נראתה מושלמת בתחילה, עלולה להידרדר למעגל האשמות הדדיות, לסבל הדדי, או לפירוק.
האם אפשר למנוע הידרדרות?
הדרך היא פיתוח המודעות, ועבודה עצמית של כל אחד לחוד, מבלי לדרוש או לצפות לשינוי מהצד השני. כשנהיה מודעים לצרכינו נוכל ללמוד להביע ולמלא אותם, ולהיות שלמים יותר עם עצמנו.
בני הזוג הם המראה שלנו. את החלקים שאנחנו לא אוהבים בתוכנו קל לנו להשליך על האנשים הקרובים לנו, ולהאשים אותם באומללות שלנו. כך אנו "מלבישים" עליהם את מה שאנו לא אוהבים בתוכנו. התהליך הזה, כמובן, לא מתרחש במודע, ולכן לא תמיד קל לזהות אותו. אם נעיז להתבונן במראה שמולנו - נוכל לצאת מהקורבנות שלנו ולהתחיל ללמוד ולגדול. מה שהכי מרגיז, מקפיץ אותנו - שם הפתח לגילוי עצמי ולריפוי.
האחריות על האושר שלנו היא בידינו, ואם נשקם את מערכת היחסים שלנו עם עצמנו רוב מערכות היחסים שלנו ישתנו לטובה, לא רק עם בני הזוג, אלא גם עם ההורים, הילדים, בעבודה, וכו'.
כשאנו שלמים עם עצמנו אנו נותנים את המאה אחוז שלנו ואז טוב לנו יחד, ויש מספיק מרחב לכל אחד לחוד. זהו המצב האידיאלי לקשר הזוגי.
ברגע שאנחנו מבינים שאנחנו קובעים מהו אושר אף פעם לא מאוחר בכל שלב לעלות עליה! תחושת אושר הם זמן איכות עם משפחה ועם הקרובים לנו, וגם פעילות גופנית חשובה לא רק לבריאות הגופנית אלא גם לבריאות הנפשית זכרו, שכל מכשול וכל קושי בדרך טומן בתוכו אוצרות, עבור מי שמספיק אמיץ לראות אותם ולהשתמש בהם. מי שמוכן להתייחס אל החיים כאתגר ומנוף לצמיחה ולגדילה תיפתח לפניו הדרך אל האושר, שאינו תלוי בדבר!
לכל אחד יש דברים אחרים שיגרמו לו להיות מאושר, חפשו את הדברים שיעזרו לכם להיות מאושרים והתמקדו בהם

www.gishurit10.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה ימניק-גישורית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]