חיפוש מאמרים

11714 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אפשר גם אחרת- שינויים קטנים לאיכות חיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לניהול עסק תוכנה לניהול לקוחות תוכנה לניהול שיווק תוכנה לניהול crm

נושא המאמר: תוכן שיווקי- טיפים להישגת יעדים
מאת: אפי להב, סמנכ"ל שיווק סנזיי, תוכנה לניהול עסק   שמור מאמר למועדפים




•זכרו תמיד מי קהל היעד- מה רלוונטי להם? חשיבה על מה מעניין אותם לעומת מה מעניין אתכם לספר הוא הפער בין תוכן נקרא ובין תוכן שלא.


•בניהול אפקטיבי צריכים תמיד להיות: תכנון והשפעה. גם בתוכן- תכננו את הדרך בה תשפיעו על קהל היעד, גם ספונטאניות צריכה להיות מתוכננת ברמה מסוימת. עימדו בזמנים שהקצבתם לעצמכם לביצוע המשימה ופרסום התוכן. כתיבה טובה ועריכה טובה מצריכים כיוון ועבודה קשה.


•התוכן חשוב מהמראה החיצוני אבל אם אפשר עצבו תבנית גרפית לליווי ותמיכה במסר.


•היו עקביים- כדי להיות עקביים בתדירות הוצאת מסרים שיווקיים חישבו טוב על כמות התוכן בכל מסר, התחילו מהבסיס וצרו יסודות תומכים חזקים.


•ניוזלטר חייב להכיל חדשות! ניוזלטר צריך סיפור מוביל, סיפורי משנה קצרים ומסר אישי. ניתן להוסיף לכך כל אייטם שהוא- גרפי, וידאו או כתוב. אל תכתבו סיפורים ארוכים מדי- אם יש לכם הרבה מה לספר, חלקו את זה לכמה תתי מאמרים או מקטעים, כדי לא לעייף את הקורא.


•למרות הסעיף הקודם- ניוזלטר הוא שיטת שיווק א-פורמאלית. שימרו על טון כתיבה קרוב לטון דיבור, זה המקום לאנושיות ונגישות מאחורי החזות הפורמאלית והעסקית.


•אם אתם משגרים תוכן באימייל- שימרו על העיצוב נקי ובטקסט פשוט, חשוב שיעלה מהר ושיהיה קל ונגיש לקריאה. עצבו מסגרת עליונה, פרטי ביטול הרשמה מלאים למטה, ושימרו את המיילים הישנים באתר- עם גישה למי שמחפש אותם. זכרו כי קוראי התוכן במייל נרשמו לקרוא אותו- זו תשומת לב של קורא ששווה הרבה, עניינו אותם כך שיישארו איתכם.


•חשבו על עצמכם כשאתם קוראים עיתון וכמה קצר טווח הזמן שאתם מקדישים למאמר לפני שאתם מחליטים אם לקרוא אותו או לא. לימדו להבחין בין העברת מידע לבין סיפור.


•סיפור מקבל חיים כשמדברים עליו- קשרו למקורות אחרים, כחלק מהדרך בה אתם עושים דברים. המקורות חייבים להיות אמינים. תנו קרדיט לכל הכותבים והתורמים לתוכן.


•אל תשכחו לקשר את הניוזלטר שלכם לאתר שלכם!!! בהתאמה- פרסמו את הניוזלטר שלכם באתר או בבלוג שלכם- כולל טופס הרשמה.


•פרסמו טיפ חינמי אשר קשור למוצר של החברה שלכם, זה יעודד קריאה של הניוזלטר ובנוסף יעזור לחברה שלכם להתברג כמומחים בתחומה.


•הוסיפו סיפורי לקוחות, ציטוטי לקוחות ובקשו בתוכן היוצא כי לקוחות ישלחו לכם חזרה את דעתם- על התוכן ועל המוצר וגם על החברה. סיפורים כאלה מסייעים בשכנוע לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים חדשים.


•כדי לעמוד בלו"ז של פרסום התוכן אל תדחו את הכתיבה לרגע האחרון- גם אם אין לכם "מוזה" שרבטו רעיונות וחיזרו אליהם אחר כך כדי לגבש אותם לכדי יצירה מוגמרת, שימו לב אם יש דפוס בזמנים בהם כן יש לכם רעיונות טובים וסבלנות לפתח אותם, בקשו מאחרים לקרוא את מה שכתבתם לפני שאתם מפרסמים- ביקורת היא תמיד בונה, אל תתייאשו כשלא הכול הולך לפי התוכניות שלכם, תמיד יש את מחר.



הירשמו למקורות תוכן- ניוזלטרים של מתחרים או תחומי עניין, דפי עסק ברשתות חברתיות, טוויטר, קפה דה-מרקר וכדומה- יש אינסוף מקומות לקבל השראה או להתרשם מהבחירות של עסקים אחרים כדי להעשיר אותנו לפני התמודדותנו עם הפעם הבאה בה נכתוב תוכן.

senzey.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי להב, סמנכ"ל שיווק סנזיי, תוכנה לניהול עסק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."