חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דלקת רחם (פיומטרה)





    קישורי טקסט (לפרטים)




מועדון חשפנות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשפניות חשפנות

נושא המאמר: ראיון עם חשפנית אקרובאטית
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

ראיון עם חשפנית אקרובאטית


אני פוגש את אנג'לינה,חשפנית אקרובאטית, בעוד כ10- דקות, בבית הקפה ממול, נדבר אחר כך? אני שואל את חברי הטוב עודד שכבר חצי שעה מעיק עלי בטלפון,עם בעיותיו האישיות, שלמרבה הפלא אף פעם אינן נגמרות.

אני מסיים את השיחה עם עודד וממהר להתארגן,מורח ג'ל על שערי, מתבשם בבושם החדש שקניתי (אני צריך להיראות במיטבי-בכל זאת לא כל יום אני פוגש חשפנית,ועוד חשפנית כה מדוברת, המכונה בפי לקוחותיה כ-חשפנית אקרובאטית).

אני בדרכי לבית הקפה, עוד מספר דקות ספורות ואני מגיע. מחשבות מציפות את מוחי ללא הרף. כיצד נראית אנגלינה? ראיתי והכרתי הרבה חשפניות, אך מה מבדיל אותה מחשפניות אחרות? האם היא חשפנית כה ייחודית כמו שסיפר לי חברי עודד שהיה נוכח בכמה מסיבות רווקים בהן הופיעה (ואם עודד הקדיש כמה דקות לדבר איתי על חשפנית, והירפה לרגעים ספורים ולא דיבר על מצוקותיו כנראה שהיא באמת חשפנית מיוחדת, ושיחה עימה עשויה לעזור לי בכתיבת הכתבה שיש לי להגיש, תחת הכותרת חשפנית אקרובאטית.כתבה המיועדת לגיליון הראשון של מגזין הגברים החדש שעומד לצאת בעוד כחודש וחצי).


אני נכנס לבית הקפה, מתיישב בפנים במיזוג הנעים, ומחכה בקוצר רוח.לאחר שניות אחדות ניגשת אליי בחורה ואומרת "שלום,אני אנגלינה, אתה נועם הכתב "?אני עונה בחיוב תוך כדי שאני מוקסם מיופייה השובה. "בואי שבי, התרצי לשתות משהו" אני מציע בחביבות.תוך כדי שאיני מוריד את מבטי מפניה ומגופה,העוצר נשימה.פניה מקרינות אור,שמחה ובפרט עיניה הירוקות המקרינות מיניות וסקסיות עד כדי שיכרון חושים.. המלצרית מגישה את הקפה, אני לוגם לגימה ארוכה (אח..איזה קפה) ומתחיל בראיון..


אני:"אנגלינה,אני חייב להגיד לך שאת אחת מהנשים היפות שפגשתי..מה שלומך"?

אנגלינה:"השבח לאל,עייפה אך מרוצה.עבדתי אתמול עד השעות הקטנות של הלילה,כפי שהינך יודע אני חשפנית במסיבות רווקים,ובאירועים פרטיים. מה שלומך? שמעתי מפי אלי שקישר בינינו שאתה מכין כתבה על חשפנית "

אני:"שלומי מצויין. הבנת נכון אני מכין כתבה על חשפנית אקרובאטית, ולכן,בשביל הכתבה, היה לי חשוב להיפגש איתך ולראיין אותך"

אנגלינה:"בשימחה. אם אוכל לעזור בכיף."

אני:" אלי אמר לי שאת חשפנית מספר 1, ושאחת מהתכונות המבדילות אותך מבין חברותיך למקצוע הן יכולותיך הפיזיות
המרשימות-אקרובאטיקה וגמישות בצורה בלתי רגילה. אז את בעצם חשפנית שהיא גם נערת גומי?"

אנגלינה: "כן..מודה באשמה.."
אני:"איך באה לידי ביטוי הגמישות והאקרובאטיקה שלך במופע חשפנות"?
אנגלינה:"בזמן הריקוד האירוטי,תוך כדי שאני מפתלת את גופי לצלילי המוזיקה, אני משלבת תרגילים מעולם הגי'מנסטיקה. אני מבצעת תרגילים שרוב בני האדם אינם מסוגלים לעשות, כמו להביא את הרגל מאחורי הראש,שפגאטים וכו' . תרגילים אלו, לאני ודעתי ,מקנים למופע שלי את ייחידותו. כאשר הלקוחות מסתכלים בטווחי התנועה, האינם שגרתיים ,אליהם אני מגיעה, מעבר לגירוי הויזואלי, מהחיצוניות שלי שהם עוברים, הם גם חשים גירוי רגשי תוך כדי שדימיונם מוצף באסוציאציות מיניות ".
אני:"אני אישית מקנא בך. אם אני אעשה שפגאט, אני לא חושב שאצליח לזוז אחר כך, אני בקושי יושב ישיבה מזרחית.אני מאוד לא גמיש.תמיד היית גמישה?"
אנגלינה:"לא. הגמישות שלי היא בעיקר יכולת שנרכשה בהרבה אימונים,ועבודה קשה..אבל יש תוצאות.."

אני:"יכולותיך הפיזיות ראויות להערכה ולהערצה.חבר שלי שהיה נוכח מסיבת רווקים שהופעת בה גם אמר שאת חשפנית שנותנת מכל הלב למופע,נותנת את הנשמה, א ירדתי לסוף דעתו למה הוא התכוון?"
אנגלינה:"אני מניחה שהוא התכוון לכך שרואים שאני עושה את עבודתי,רוקדת בהנאה, והלקוחות מרגישים את זה. אני תמיד מחייכת,צוחקת ומאושרת..אני חושבת שבן אדם שעושה את עבודתו בהנאה,יעשה אותה על הצד הטוב ביותר".

אני:"אז גם חשפנית אקרובאטית,נערת גומי,גם נותנת את כל הנשמה,וגם נראית מיליון דולר..מה עוד אפשר לבקש.. אהה כן אני אבקש שתהיי חשפנית במסיבת רווקים שלי..חח"

אנגלינה:"סגור, קבענו,תרשום.."

אני:"רשמתי,עכשיו רק צריך למצוא לי כלה ואני מסודר...אז איך הגעת לחשפנות "?
אנגלינה:" במקרה. חזרתי מצילומים בת"א (אני דוגמנית פנים) וברכבת שוחח איתי מישהו.הוא סיפר לי שחברה שלו היא חשפנית , והציע לי ללכת לראות אירוע חשפנות שאתרשם. הוא הוסיף ואמר שלדעתו אני מאוד יפה, מושכת וסקסית ולכן העבודה הזו תתאים לי, ותהיה תפורה עלי..בהתחלה היססתי, חשפנות הצטיירה לי כמשהו בעל קונוטציה שלילית, אך משהו בתוכי-הקול הפנימי שלי אמר לי שאני צריכה לנסות.הלכתי לראות אירוע חשפנות שהחברה שלו הופיעה בו,והחלטתי שאני רוצה גם..אני רוצה להיות חשפנית."

אני:"בעבודה עצמה את מתפשטת ונוגעת בגברים.. האם את לא חשה מושפלת? והאם אינך מתביישת בעבודתך,וחוששת מה יגידו אנשים"?
אנגלינה:"ההפך הוא הנכון. אני מרגישה חזקה בעלת עוצמה,שכ"כ הרבה גברים מזילים ריר רק מלראות אותי..איני מתביישת עם עבודתי,אני מאוד שלמה עם בחירתי להיות חשפנית . אני חושבת שכל עבודה מכבדת את בעליה.אנשים חיים את כל חייהם מתוך אמונה במה שאחרים אומרים,מתוך תלות באחרים.זאת הסיבה שאנשים פוחדים כל כך מדעותיהם של אחרים.אם כולם חושבים שאתה רע,אתה נהיה רע.אם הם מגנים אותך,אתה מתחיל לגנות את עצמך ולכן איני מסתכלת על אחרים,אני מתבוננת בעצמי,ונותנת למה שבתוכי לצאת החוצה,יהיה הסיכון אשר יהיה (ומה כבר יכול להיות..?השמים לא נופלים משום דבר,ומחר השמש תזרח באותו המקום).אני חושבת שאין סיכון גדול יותר מדיכוי עצמי והדחקה.אני חשפנית שגאה בעבודתי.."
אני:"אנגלינה, היה לי לעונג לשוחח איתך.אני אאחל לך בהצלחה בהמשך דרכך בחשפנות, תמשיכי להיות חשפנית כה מבוקשת.."
אנגלינה:"תודה רבה..בהצלחה בכתבה למגזין.מקווה שעזרתי".
הראיון הסתיים, אנגלינה יוצאת מבית הקפה ,ותוך כדי הליכתה החוצה כל הראשים של הגברים בבית הקפה מסתובבים ופניהם מופנות אליה,ואני,אני עם חיוך על הפנים.. שמח שהכרתי את אנגלינה החשפנית, שבזכותה הכתבה שלי תרגיע שחקים..

www.bluedance.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]