חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תסייע לעצמך על ידי שתדמיין אחרים שמתמודדים עם בעיותיך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופה רושמת קופות רושמות

נושא המאמר: קופות רושמות - מבט על העבר, עם הפנים לעתיד
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

קופות רושמות - מבט על העבר, עם הפנים לעתיד


קופות רושמות הן המצאה חדשה יחסית, אולם בשנות קיומן הקצרות הן הצליחו לשנות כליל את עולם המסחר, ובעלי עסקים כיום, רובם ככולם, לא היו מסוגלים לתפקד יום אחד ללא קופה רושמת פעילה. כדי להבין את החשיבות ואת התרומה של קופות רושמות לעולם המסחר, אנו זקוקים למבט לאחור על מנות לבחון מה היה כאן לפני שהייתה בכלל קופה רושמת.

אבותיה הקדומים של קופה רושמת

לפני שהגיעו לעולם קופות רושמות, עדיין היו לסוחרים ובעלי עסקים אפשרויות לקיים מסחר באופן פחות או יותר מסודר. סוחרים ממולחים רבים ידעו לחשב בעל פה חשבונות מורכבים למדי, ואלה המוכשרים פחות ידעו את רזי השימוש בחשבוניית חרוזים פשוטה למראה וידעו לערוך באמצעותה אפילו חשבונות של 4 או 5 ספרות. לא פשוט. במקביל, כמובן שהתפתח צורך לשמור את המזומנים, ולפני "לידת" הקופה הרושמת היה נהוג לשמור מזומנים ב"מגירת מזומנים" נעולה.


הצורך הוא אבי ההמצאה

הראשון לייצר קופות רושמות היה אמריקאי בשם ג'יימס ריטי, שפיתח "מגירת מזומנים" שהייתה משולבת עם מין מחשבון מכאני בו ניתן היה להשתמש על מנת לחשב את החשבון. מעניין לציין פרט חשוב על קופות רושמות אלה - הן לא היו רושמות כלל ועיקר, וה-קופה רושמת האמיתית הגיעה לעולם מאוחר בהרבה לאחר מכן. פרט טריוויה קטן נוסף על קופות רושמות - צליל הפעמון שמצלצל בפתיחת קופות רושמות נהגה גם הוא על ידי ריטי.

עבר, הווה ועתיד

מאז המצאתו המקורית של ריטי ועד היום עברה הקופה הרושמת מספר גילגולים - היא נהפכה להיות קופה רושמת עם הוספת סרטי הנייר וההדפסה. מהפכת המחשוב עלתה יפה בעולם הקופות הרושמות, וכיום מקומות רבים מפעילים קופות רושמות במקביל לסגל עובדים קטן, מכיוון שהקופה הרושמת עוזרת גם לייעל את העבודות המנהלתיות. בעתיד כנראה נראה דברים שהולכים ונהיים אלגנטיים יותר - לדוגמא קופות רושמות בהן זיהוי הלקוח מתבצע באופן אוטומטי על ידי מערכת ממוחשבת, וכך גם מספר הטעויות פוחת. כל או כך, בעולם של קופות רושמות השמיים הם הגבול.

www.autosoft.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]