חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכרונות פלאש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט פרקט ירוק פרקטים פרקט במבוק

נושא המאמר: פרקט במבוק - פרקט ירוק
מאת: יורם פרקט מכירה והתקנה   שמור מאמר למועדפים

מה זה במבוק בכלל ? במבוק הוא החיזרן בשפה העברית הוא בעצם משפחה של צמחים רב שנתיים ירוקי עד שצומחים בצורה של קנים - קני במבוק במקומות שונים . נדמה שאין מי שלא מכיר את הבמבוק ממוצרים שונים לבית ולעסקים. רהיטים שונים שמיוצרים מקני במבוק, שערים וגדרות במבוק והצמח הכי מוכר הוא הלאקי במבוק צמח נוי שמגיע מהמזרח הרחוק ומסמל ברכה הצלחה ומזל.

הבמבוק הגיע גם לענף הפרקטים שבו כל הזמן יש חידושים ופרקטים מבמבוק הפכו טרנד אופנתי ומבוקש. במאמר זה נרחיב על פרקט במבוק לסוגיו השונים, נסביר מה מיוחד בפרקט במבוק שהוא מבוקש כל כך. מה זה פרקט ירוק, ממה עשוי בעצם בפרקט במבוק, כמה עולה פרקט במבוק ומה עלות עבודות התקנת פרקט במבוק.

צמח הבמבוק אינו עץ אבל עושים בו שימוש דומה לעץ גם לריהוט וגם לפרקטים בגלל עובי אורך וחוזק קני הבמבוק. אולם שמדובר על פרקט במבוק מדובר בעצם על סוגים שונים שנבדלים אחד מהשני גם בסוג בפרקט במבוק עצמו וגם במחיר פרקט במבוק.

פרקט במבוק טבעי אמיתי הוא פרקט שמיוצר מקני הבמבוק ומעובד לצורה של לוחות פרקט במבוק גושני.

פרקט במבוק שכבתי הוא פרקט שמיוצר ממספר שכבות לרוב פרקט תלת שכבתי או דו שכבתי שהשכבה העליונה היא מבמבוק.

פרקט במבוק סינטטי. למעשה זה בכלל לא עשוי מבמבוק אלא רק דמוי במבוק בדוגמא ובצבע העליון. מדובר בפרקט למינציה סינטטי שמדמה פרקט במבוק במראה שלו.

בכל אופן כל סוגי פרקט במבוק כמו שהסברנו אהובים מאד על לב הצרכן הישראלי ומבוקשים מאד. יש לפרקט במבוק יתרונות חשובים שהופכים אותו למוצר טוב, פרקט במבוק הוא עמיד, חזק, פרקט במבוק נחשב מוצר ירוק והחזרה למוצרים ירוקים ולבנייה ירוקה תורמת להעלאת קרנו של פרקט במבוק. פרקט במבוק יש גוונים וצבעים שמאפיינים את הבמבוק שמתאימים מאד לסגנונות עיצוב שונים לבית.

למרות שיש זנים רבים של קני במבוק בעולם, פרקט במבוק מגיע לרוב בשני צבעים מאפייינים עיקריים, פרקט במבוק צהוב ופרקט במבוק אדום . כאן המקום להזכיר כי פרקט סינטטי שהוא פרקט למינציה דמוי במבוק שמיוצר בצורה תעשייתית ניתן למצוא בצבעים וגוונים שונים נוספים כיד הדמיון הטובה.

פרקט במבוק צהוב גוון הפרקט במבוק המוכר והמבוקש ביותר. צבע פרקט במבוק צהוב אינו כהה מידי וגם אינו בהיר מידי כמו פרקט לבן ונותן אפקט טבעי וכפרי שמתאים לכל בית..

אפשר למצוא פרקט במבוק בגוון צהבהב בהיר או פרק במבוק בגוון כהה יותר בהתאם לסוג פרקט והגימור שעליו, לדוגמא פרקט במבוק בגימור לכה יהיה כהה יותר מפרק במבוק טבעי.

לפרקט במבוק אדום יש ייחוד ואופי אחר והוא יכול להעניק תחושה יוקרתית ומיוחדת לבית ולעסק. גם במקרה זה ניתן למצוא פרקט במבוק אדום בגוונים מעט שונים החל ממפרקט במבוק אדום, חום בהיר או כהה בהתאם לסוג הפרקט והגימור שעליו.

אם אתם אוהבים פרקט במבוק קריטריונים לבחירת פרקט במבוק הם התקציב העומד לרשותכם, סוג הפרקט במבוק המבוקש על ידכם בהתאם ליכולת הכספית וסוג הגימור אם זה פרקט במבוק טבעי, פרקט במבוק גושני או פרקט במבוק תלת שכבתי. במקרה של פרקט במבוק למינציה פשוט מתמקדים בצבע האהוב, באיזה תוצרת פרקט למינציה דמוי במבוק זה ובאיכות הפרקט לפי דירוג קבוע מראש של פרקט למינציה.

אם הכיוון שלכם הוא פרקט במבוק גושני שהוא היקר ביותר מבין סוגי הפרקט במבוק או פרקט במבוק תלת שכבתי שהוא עדיין יקר יחסית אבל פחות מפרקט במבוק טבעי וגם ההתקנה שלו זולה יותר במידה שבוחרים בפרקט במבוק תלת שכבתי למשל ומרכיבים אותו בהנחה ללא הדבקה.

חלופה זולה ועממית יותר אבל לא פחות טובה היא לבחור בפרקט למינציה במבוק וכאן המבחר גדול של פרקטים למינציה בגווני במבוק וגם המחיר זול יותר הן לגבי הפרקט עצמו והן לגבי עלות התקנת פרקט במבוק למינציה.

לסיכום, אם ה"לאקי במבוק" הוא צמח במבוק שמביא ברכה ומזל אז בוודאי רצפת פרקט במבוק תביא לכם אותה ברכה והצלחה לבית ולמשפחה שלכם. תתחדשו.

יורם פרקט מכירה והתקנה

טל: 050-9911998

מראשוני ענף הפרקט בישראל






© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט

www.2all.co.il/web/sites1/yoram-parque


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יורם פרקט מכירה והתקנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]