חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון בחרמון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחנה קיץ מחנות קיץ סאמר סקול סאמר קמפ

נושא המאמר: מחנה קיץ לצעירים בצפון אמריקה - קיץ חלומי
מאת: רונן דרורי   שמור מאמר למועדפים

מחנה קיץ לצעירים בצפון אמריקה - קיץ חלומי
סאמר סקול, או סאמר קמפ, הפכו כבר לביטויים שגורים בעברית. יש אין ספור כאלה באירופה, וכעת החלו הישראלים להציף גם את צפון אמריקה, שבה שפע של מחנות קיץ ששימשו עד היום בעיקר לחילופי תרבויות של מדריכים. כעת גם הילדים והנוער שלנו נהנים מהאפשרות לבלות קיץ חלומי בארצות הברית.
• מחנה קיץ בצפון אמריקה לא דומה לשום דבר שאתם מכירים בישראל. זהו אתר נופש פעיל ענק, בנוי על שטח רב בדרך כלל בטבע, שיש בו אגם גדול וטבעי עם מתקנים, ציוד וצוות המיועדים לתת לילדים ולנוער חוויה בלתי נשכחת לכל החיים. מגרשי ספורט ואולמות הדרכה, אמפיתיאטרון, בריכה, מטבח ענק וחדר אוכל, סוסים ומסלולי רכיבה, קיר טיפוס, טניס וסקי מים – הם רק חלק מן המגוון העצום של מתקנים ואטרקציות במחנה.
• חיי חברה ושיתוף – המחנה בנוי לאפשר כמה שיותר פעילויות חברתיות וספורטיביות מאתגרות ומהנות לחניכים. המחנה מאפשר להם, תוך הנחיה וליווי של מדריכים מקצועיים, להתנסות וללמוד על החיים בקבוצה, עם עוד חניכים בני גילם (גילאי ההשתתפות במחנות השונים נעים בין 10 ל-18), לכבד את הקבוצה ואת הפרט, ולרכוש בצורה חווייתית ערכים כמו אחריות ושותפות. צעירים ישראלים רבים חולמים על שילוב של פעילויות עם ילדים בני אותו הגיל ונסיעה לחו"ל. את חוסר המעש, הבטלה והשעמום של החופש הגדול ניתן להחליף בחוויה מאתגרת ומאלפת, הזדמנות לרכישת חברים חדשים והכרות עם תרבויות חדשות.
• שליחות – במקור נשלחו צעירים יהודיים לצפון אמריקה, קנדה וארצות הברית על מנת לקרב את ישראל לקהילות היהודיות בתפוצות, ע"י עבודה במחנות הקיץ והשתלבות במחנות הקיץ בארצות הברית. עם הזמן הכירה גם ממשלת ארצות הברית במשמעות של חילופי תרבויות עם אנשים מכל העולם, וכך נולדה הוויזה המיוחדת המיועדת לכך: ויזה J-1. משם לא קצרה הדרך להשתתפות פעילה של אלפי ילדים ובני נוער במחנות.
• סדר יום במחנה –
בוקר: השכמה, ישנים בצריפים של 12-18 חניכים. המדריכים ישנים איתם בתוך הצריף. ארוחת בוקר, ניקוי הצריף, פעילויות בוקר: ספורט, בריכה, אגם, אומנויות, וידאו, סוסים, דרמה, חץ וקשת ועוד.
צהריים: ארוחת צהריים, מנוחה, פעילויות אחה"צ (בדומה לבוקר, מחליפים) זמן צריף.
ערב: ארוחת ערב, פעילות חברתית שכבתית או במסגרת כלל המחנה, פעילויות לילה טוב, כיבוי אורות.
את סדר היום הקבוע "והנוקשה", שוברים לעיתים ע"י פעילויות מיוחדות לשבת, או ימי טיול מרתקים למקומות מיוחדים.
• עלויות – אינן גבוהות. בהתחשב שמדובר במחנות מהשורה הראשונה, שהחניכים עוברים תהליך הכנה, שכלולות בו: עלויות הטיסות, מיסים וההעברות משדה התעופה למחנה, כלכלה ולינה מלאים למשך כחודש, הדרכה ופעילויות אתגריות ספורטיביות וחברתיות סביב השעון, ביטוח רפואי וליווי מהארץ למחנה, המחיר הנע בין 4000$-4500$ אינו מחיר גבוה, ובהחלט מקבלים תמורה הולמת.
• ניסיון אישי – לכותב המאמר ניסיון אישי כחניך במחנות קיץ בארה"ב ובעולם: ניו-יורק, ניו-ג'רסי, פנסילבניה, מסצ'וסטס, ועוד. אל אחד מהם חזר כמדריך, מספר פעמים, והדריך קבוצות של חניכים. זה אומר הכל, לא...?
אודות כותב המאמר רונן דרורי: רונן דרורי, מנכ"ל קיץ חלומי בע"מ.

קיץ חלומי הינה חטיבה של חברת ACAWE – American Camp And Work Experience מארה"ב. קיץ חלומי מגייסת ומכשירה צוות מישראל ומכל העולם עבור יותר 130 מחנות קיץ בצפון אמריקה, ושולחת ילדים ונוער כחניכים למחנות קיץ. ACAWE היא בין החברות הבודדות בעולם הרשאית להנפיק ויזה J-1, ועל כן היא US Department of State Designated Sponsor .



www.acawe.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן דרורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]