חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לאס ווגאס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גישור הורים חופש מחלוקת

נושא המאמר: טיפ: איך לעבור את החופש הגדול שפויים ומרוצים - גישור - מחלוקת - הורים - חופש - הפרד ומשול -
מאת: סנדרה רגב- מגשרת   שמור מאמר למועדפים

טיפ: איך לעבור את החופש הגדול שפויים ומרוצים
רגע לפני שאנחנו מכריזים על נבצרות זמנית בזמן החופש הגדול או לחילופין מאשפזים את עצמנו במוסד סגור לחודשיים, סנדרה רגב מגשרת מוסמכת, פותחת ארגז כלים לתכנון מוקדם וממוקד של החופשה הממשמשת ובאה תוך שימוש בכלים מעולם הגישור.

*הערה: המאמר נכתב בלשון זכר מתאמי נוחות בלבד ומתייחס לבנים ובנות כאחד.

הקיץ נותן בנו מבט של קריצה. אנחנו ההורים לא מחזירים לו מצמוץ. זה לא שאנחנו כאלה קולים. אנחנו בהכחשה. הוא כמעט כאן. החופש הגדול. זה שגדול עלינו בכמה מעלות. דור ההמשך כבר מוכן. מסמס לנו בגופיות ובכפכפים. אנחנו בחרדת דה ז'אוו. שוב הרעיונות שנזרקים לאוויר, הקייטנות, הטיולים, הטלוויזיה, המחשב, הבילויים, האיפסון אצל קרובי משפחה, השעמום, הרביצה והסוף הבלתי נמנע: חרחורי הריב והמדון והוויכוחים שמשווים את הטמפרטורה של גופנו לזו שבחוץ.

רובנו בקלחת הרותחת הזו כל שנה מחדש. האומנם קיימת האפשרות לעבור את החופש הגדול כך שילדינו ייהנו, יפיקו משהו ולא "יהרגו האחד את השני"?. רגע לפני שאנחנו מכריזים על נבצרות זמנית או לחילופין מאשפזים את עצמנו לחודשיים במוסד סגור, מומלץ לגלוש. הטיפים שלהלן, הלקוחים מעולם הגישור, אולי לא ירגישו לכם כמו הוואי אבל יש מצב שהכורסה הביתית שלכם תהווה כסא מפלט לא רע.

***תאום ציפיות - שבו עם הילד ובררו איתו מה הוא רוצה לעשות בחופשה, מה חשוב לו ולמה הוא מצפה. הרבה פעמים אנחנו חושבים על רעיונות "מדליקים" ומסתבר שהם "מדליקים" רק אותנו ואילו יורש העצר כלל לא בעניין!

***חזרו על הטיפ הראשון - עם כול נסיך בנפרד אם יש יותר מילד אחד בבית או אם קיימים הפרשי גילאים בן הילדים. העלו רעיונות עם כול אחד מהם בהתאם לגילם ולתחומי העניין שלהם.

***קבצו את הרעיונות - לרשימה ארוכה ככול האפשר של פעילויות שתהיינה מוסכמות עליכם ועל ילדיכם כגון:מחשב, בריכה, שינה אצל חבר,יציאה לסרט, טיול תנועה,הסתובבות בקניון. אל תמנעו להוסיף לרשימה זו גם את הפעילויות שלכם כהורים למשל: ימי עבודה, טיול משפחתי, אירוע.

***לו"ז מתכונן – לצורך העניין, הכינו לוח שנה גדול ובו סמנו בכול יום מימי חופשת הקיץ את התוכנית לאותו היום. לעיתים מומלץ לרדת לדיוק של שעות. טוב תעשו, אם תשתפו במשימה זו את הילדים. ברגע שהם שותפים להחלטות, הסיכויים לריבים ולחוסר שביעות רצון – יורדים פלאים!.

***הפרד ומשול – מה שיפה כאסטרטגיה מלחמתית מדינית, יפה גם לנו בבית. כאשר יש התנגשויות בן רצונות, למשל אם שני ילדים רבים על זמן מחשב, נסו לבצע הפרדת כוחות. ניתן להחליט למשל שהילד המתבגר יוכל להשתמש במחשב בשעות הבוקר בו הקטן הולך לקייטנה /פעילות /חוג /חבר. הפתרון הזה יכריח את המתבגר לקום מוקדם יותר בבוקר מה שמנוגד לצרכיו בגיל זה. באם יביע התנגדות, אפשר להציע לו את האלטרנטיבה של שימוש במחשב בשעות הערב והלילה – הן השעות "הסוערות" בגיל ההתבגרות.

***ביחד ולחוד – נסו ליצור זמנים בהם הילדים נמצאים יחד וזמנים אחרים בהם הם נמצאים לחוד, על מנת ליצור מצב של עניין משותף וגם מנוחה האחד מהשני.

***קביעת מטלות מראש –ברורות ומוסכמות כגון:מי אחראי על חימום/הכנת ארוחת צהרים, יציאה עם הכלב,קיפול כביסה,שמירה על אח/ות קטנים, יקטינו מאוד את האפשרות של הימנעות מעשייתן או סידרה של תלונות בעקבותיהן. בהירות מידע היא דבר הכרחי כדי לרתום את האנשים הקטנים לעשייה.


***אל תלחמו בהם קבלו אותם – מתבגרים נוטים "לחיות" בשעות הלילה המאוחרות. החופש מבחינתם הוא זמן טוב לתרגל הרגל הורמונאלי זה. הסכימו מראש על שעות פעילות הכוללות שעות יציאה, שעות חזרה, תנאי הסעה וכו'. אם אנחנו מבינים את הצורך שלהם "בחיי לילה" ופותרים את המחלוקת מתוך קבלה ולא מתוך מלחמה, גדל מאוד הסיכוי לשיתוף פעולה מלא!!

***בטלה היא לא קללה – אל תהססו להשאיר זמן פנוי לבטלה. רביצה ללא תכלית בה המח יכול לשייט בעולמות משלו, ללא חובות ומטלות חשובה גם היא. הרי בשביל זה נועד החופש.....

זכרו: תכנון מראש תוך כדי ברור צרכים, התחשבות ברצונות, שיתוף פעולה, נתינת אמון ויצירת אווירה רגועה – מבטיחים ירידה משמעותית ב"תקלות בתקשורת", בתחושות הכעס ובשימוש גובר במושג "לא פייר".

וטיפ אחרון: אחרי הראשון בספטמבר כאשר כולם חוזרים למקומם בשלום – קחו פסק זמן וצאו לחופשה
זוגית "למילוי המצברים" אחרי הכול גם לכם מגיע איזה שהוא פרס על שלא ירדתם מהפסים.


סנדרה רגב- מגשרת
פתרון מחלוקות בדרך של הסכמה
בין שכנים, בעסקים בעבודה ובקהילה
www.mediator.area.co.il


www.mediator.area.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סנדרה רגב- מגשרת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]