חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאילנד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעוני ברייטלינג יד שנייה שעוני ברייטלינג יד-2 שעוני ברייטלינג

נושא המאמר: קצת רקע על שעוני ברייטלינג
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים


קצת רקע על שעוני ברייטלינג


אחת החברות היותר מובילות בענף שעוני היוקרה היא ללא צל של ספק חברת שעוני ברייטלינג אשר מציעה טכנולוגיות ועיצובים נדירים ומיוחדים של שעוני יוקרה. שעוני החברה ניתן לומר כי הם כבדים יותר בהשוואה לשאר שעוני היוקרה הקיימים בענף זה. ועם לוח שעות גדול יחסית לשעוני יד אחרים, המאפשר תצוגה ברורה של נתונים שונים נוסף על השעה.


את חברת ברייטלינג ייסד לאון ברייטלינג בשנת 1884 אשר באותה תקופה היה שען בן 24, בכפר סנט אימיאר בחלקו דובר הצרפתית של קנטון ברן שבשווייץ. התמחותה של חברת ברייטלינג היא בייצור שעונים מדויקים לשימושים טכניים ולמטרות מדעיות ותעשייתיות. כאשר בשל הצלחה משמעותית החלה גם לייצר שעונים אלגנטי וסולידיים אשר יכולים לשמש גם אנשים אשר לא בהכרח צריכים פונקציות אלו, אלה מעוניינים בשעון כתכשיט. והרי ידוע כי שעונים פרט לשימוש בהם משמשים כסמל מעמד סוציו אקונומי. כאשר לאון ברייטלינג מייסד החברה הלך לעולמו בשנת 1914 תפס את מקומו בנו גסטון אשר יצר והשיקה את שעון הכרונוגרף הראשון. שעון זה שימש ככלי עזר משמעותי בידי טייסי מלחמת העולם הראשונה. חברת ברייטינג כבר בתחילת דרכה ייעדה את המוצר שלה לטובת טייסים, ובשל כך בשנת 1936 הפכה לספק השעונים הרשמי של חיל האוויר המלכותי.


חברה זו תרמה פיתוח יוצא דופן אשר סייע נפלאות לטייסים אשר ענדו אותם. פיתוח זה אשר הושק עם דגם Emergency אפשר השקת שעון בעל פונקציות מרובות המצויד במשדר חירום בתדר 121.5 מגה הרץ, שנועד לאיתור טייסים שנטשו את מטוסם. אחד בסיפורים היותר מוכרים הוא על שני טייסים בריטים אשר נאלצו לנטוש את מסוקם באזור אנטארקטיקה. ולאחר שהפעילו את משדר החירום של שעוני ברייטלינג אותרו בסירת הצלה על ידי ספינת סיור.


ידוע כי מחירם של שעוני ברייטלינג יקרים בצורה משמעותית, ונתון זה לא מאפשר לאנשי מעמד הביניים לרכוש שעונים אלה. אך נחמד לדעת כי קיימת אופציה לרכוש שעוני ברייטלינג יד שנייה במחירי מציאה מציאותיים.

למידע אודות מוכרי שעוני ברייטלינג יד-2



www.chrono24.co.il/catalog/breitling.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]