חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יש חיים אחרי הגירושין!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכות ניהול ואבטחה למכשירים ניידים Mobile Device Management MDM מערכות ניהול ואבטחה

נושא המאמר: מערכות ניהול ואבטחה למכשירים ניידים
מאת: אבי ישי   שמור מאמר למועדפים

בעוד חברות רבות משקיעות משאבים גדולים בביצור מערך אבטחת

המידע הארגוני, האיום הברור והמידי מסתובב לו בכיס המכנסיים

של עובדיהם.

בכנס אינפוסק הציגה חברת אינפורמט את שירותי (Mobile Device Management (MDM, מערכות ניהול ואבטחה למכשירים ניידים. הפתרון זכה להתעניינות רבה מצד מנהלי אבטחת המידע ואפשר להם להוריד את מפלס הלחץ בכל הנוגע למידע הארגוני הטמון במכשירים חכמים.

כיום, יותר ויותר ארגונים מתבססים על מכשירי הסמארטפון והטאבלטים של עובדיהם לצורך תקשורת, נגישות למידע, אחסון מידע והפעלת יישומים ארגוניים. השימוש במכשירים חכמים אלה הפך בשנה האחרונה לרחב היקף והם מהווים בעסקים רבים כלי עבודה לכל דבר ובצדק. הסמארטפונים, שבעבר היו נחלתם של בכירי הארגון בלבד וכיום מצויים אצל כלל העובדים, יצרו מצד אחד עליה רבה ביכולות ובתפוקת העבודה אבל מצד שני הם מהווים בעיה חמורה בתחום ניהול ואבטחת מידע. גניבה או אובדן מכשיר חכם או לחילופין תוכנה לא מורשית המותקנת ע"ג מכשיר חכם, מהווה פרצה קורצת ונגישה למערכות הארגון.

המענה של חברת אינפורמט לשימוש הרווח במכשירים והתקנים ניידים טמון בפלטפורמת ניהול ייחודית המעניקה למנהל האבטחה בארגון יכולות ניהול, תמיכה ואבטחת מידע מתקדמים ומקצועיים. שירותי ה- MDMשל אינפורמט מאפשרים לחברות, מכל סוג וגודל, ליהנות ממבחר פתרונות מתקדמים ופשוטים לתפעול ולאבטחת המידע הארגוני, ביניהם: ניהול ובקרה אופטימאליים של מערך הסמארטפונים ומחשבי TABLET בארגון • ניהול אבטחת מידע והצפנה • ניהול מידע, הפצת יישומים, עדכון אפליקציות, נתונים והגדרות תצורה לכל המכשירים הניידים בחברה בלחיצת כפתור • ניהול המדיניות – פיתוח ושליטה במדיניות התקשורת הניידת של החברה • ניהול "מלאי" – פיקוח על המכשירים, מקומם הפיזי ותמיכה מרחוק • ניהול השירות – דירוג שירותי הניידים ועוד.

כחלק מהפתרון בחרה אינפורמט להציע שירות MDM בפתרון ענן, המשתלב עם שאר פתרונות הענן המוצעים על ידה, מה שמקל על ארגונים רבים להצטרף לשירות ה-MDM. הפתרונות המוצעים יכולים להיות ממוקמים הן בענן של חברת אינפורמט (InfoCloud) והן באתר הלקוח (on premises), כל זאת תוך עמידה בתקציב הארגון. מיקי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אינפורמט, מציין: "לכל ארגון יש את הצרכים שלו, יש המחפשים ניהול מלאי, יש שמחפשים אבטחה, חלק ניהול ותמיכה ויש שמחפשים שילוב... אבל דבר אחד ברור לכולם והוא שאי אפשר להישאר ללא מערכת כלשהי!"

היתרון הגדול של השירות הוא בהתאמתו לכל סוגי הסמארטפונים ומערכות ההפעלה השונות:
IOS, Android, Windows Mobile, Web OS Symbian וכו'. בכך מעניק השירות מענה גם לארגונים שעובדיהם מחזיקים מכשירים של יצרנים שונים. מיקי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אינפורמט, מדגיש: "האתגר בבחירת מערכת MDM הוא בעצם בבחינת הצורך הארגוני למול יכולות מערכות ההפעלה של הסמארטפונים והטאבלטים אשר היצרניות חושפות. אינפורמט בחרה פתרונות ייחודיים אשר מייצרים אופטימיזציה לנושא מורכב זה ומכסים את טווח צרכי הלקוחות השונים".

פתרונות ה-MDM של אינפורמט מתבססים על מערכות של החברות המובילות בתחום, ביניהן:
Mobile Iron; Good; Fancy Fon אשר שירותי הניהול והאבטחה שלהן למכשירים והתקנים ניידים עומדים מדי יום במבחן המציאות ברחבי העולם.

חברת אינפורמט מתמחה במתן פתרונות מחשוב מתקדמים בתחומי מחשוב ענן, וירטואליזציה, ניהול ניידות, אבטחת מידע ותשתיותIT משולבות. פתרונות המחשוב של החברה, המותאמים לכל תחומי המשק, עוצבו לתמיכה בצמיחה רציפה ללא צורך בשדרוגי מערכות חוזרים ונשנים, ומצויים כיום ברשותן של רבות מהחברות המובילות בישראל. תחומי הפעילות העיקריים של החברה מתמקדים בתכנון ועיצוב של פתרונות מחשוב ייחודיים מותאמי צרכים; שדרוג מערכות מחשוב קיימות; מתן שירותי ייעוץ ע"י מומחים; ליווי מלא של אנשי תמיכה ותחזוקה; מערך מוצרי מדף מקיף של החברות המובילות בתחומן.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי ישי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]