חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי בין לאומי : מיסוי יחידים בקפריסין והשלכות המס על ישראלים המשקיעים בה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הקמת אקווריומים מפרק חלבונים פילטר לאקווריום

נושא המאמר: מה נדרש להקמת אקווריומים
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

מה נדרש להקמת אקווריומים


בכדי לבצע הקמה נכונה של אקווריומים יש צורך בידע נרחב בתחום זה. וכיום ניתן לרכוש ידע זה באמצעות קריאת מאמרים כמו זה ברשת האינטרנט. בתחום הקמת אקווריומים ישנם מספר שלבים ומכשור מקצועי על מנת לתחזק אותו ולדאוג לכך שהאקווריום יספק סביבה טבעית במידת האפשר לגידול הדגים בו.

טרם הקמת אקווריומים חשוב שלא למקם את האקווריום בסמוך למקור חום כגון רדיאטור, אח הבית וכו'. כמו כן חשוב שלא למקמו על יד מקור קור כמו למשל פתח יציאה של מזגן. וזאת מאחר ויש צורך בטמפרטורה קבועה לטובת גידול אופטימאלי של הדגים. על מנת ששיטת אחזקת אקווריום תהיה נכונה חשוב לא למקם את האקווריום במקום בו קיימת שמש חזקה, מאחר וקרני השמש מביאות להיווצרות אצות הגורמות לגוון ירקרק במים ומעכירות את המים. כמו כן, חימום יתר של המים יכול לגרום לכך שהדגים ימותו כתוצאה מטמפרטורה גבוה של המים.

עזרים נלווים

גופי חימום מאחר והדגים הם בעלי דם קר יש צורך בהתאמת טמפרטורות באופן אופטימאלי. מהסיבה שחום גופם של הדגים מושפע באופן ניכר מטמפרטורת הסביבה. כך שעל-ידי שימוש בגוף חימום יציב בעל תרמוסטט ניתן להתאים את טמפרטורת המים לטמפרטורה אותה צורכים הדגים.

באקווריום מים מלוחים רצוי להרכיב (אך לא חובה) מפרק חלבונים המפריד ממי האקווריום חלבון וחומרים אורגניים שהדגים ובע"ח באקווריום מפרישים, כאשר זה עובד על עיקרון של הזרמת אויר ומים יחד וכתוצאה מכך החלבון והחומרים האורגנים נתפסים על בועות האוויר ועולים איתן לכוס האיסוף ויוצא מהמערכת.

פילטר לאקווריום הינו מרכיב חיוני בכל אקווריום וזאת מאחר וזה מאפשר סינון מכני\ביולוגי של המים באקווריום. כמו כן, ככל שהפילטר גדול יותר ובעל קיבולת טובה יותר כך תהיה איכות המים טובה יותר. קיימים כיום מגוון רחב של פילטרים פנימיים וחיצוניים כגון: פילטר מפל, פילטר יבש-רטוב ועוד...

יש צורך באספקת חמצן שוטפת למים באקווריום, כאשר את פעולה זו ניתן לממש באמצעות משאבת אוויר אשר ממוקמת מחוץ לאקווריום. משאבת האוויר מבצעת את תפקידה על ידי צינור המחובר לאבן אוויר שתפקידה לפזר את האוויר בבועות קטנות על מנת להגביר את מסיסות החמצן למי האקווריום.

www.reeftech.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]