חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שחיתות עובדי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול אפקטיבי כישורי ניהול מנהיגות טיפים ניהוליים

נושא המאמר: טיפים למנהלים המבקשים לשפר את האפקטיביות הניהולית שלהם
מאת: אילן קוסקי   שמור מאמר למועדפים

במאמר קצר ותכליתי זה אבקש לשתף במספר טיפים ניהוליים שמימושם עשוי להוות בסיס איתן למצוינות ניהולית ותוצאות משופרות.

שדרו אופטימיות
מנהלים הפועלים כמנהיגים משדרים אופטימיות ותקווה בנוגע לעתיד ולהשגת המטרות. העובדים מבחינתם מעדיפים לצעוד אחרי מנהלים המשדרים הצלחה ואופטימיות. תשאלו את עצמכם- מי בדיוק יירצה ללכת אחרי מנהלים מדוכדכים ופסימיים בנוגע לעתיד ?

היו אפקטיביים ולא רק יעילים
אתם יעילים כאשר אתם עושים דברים במינימום משאבים של זמן, תקציב וכוח אדם. לעומת זאת, אתם אפקטיביים כאשר אתם עושים את הדברים הנכונים והחשובים באמת באופן יעיל. בררו עם עצמכם, עד כמה מזמנכם הניהולי מוקדש לקידום הדברים החשובים באמת ? עד כמה אתם נכנסים ליום העבודה או שבוע העבודה מתוכננים ? אל תתנו לדברים השוליים לתפוס את מקומם של הדברים החשובים בסדר יומכם.

ניהול אמור להיות כיף של דבר
כמנהלים אתם אמורים לגרום לדברים לקרות וליהנות מהדרך. להיות הכי רציניים בנוגע להתמודדות עם האתגרים הניהוליים ועדיין לשמור על גישה רעננה, קלילה ומחייכת. רמת ההתלהבות שלכם משפיעה על הסובבים אתכם. בכל מקרה תצטרכו להתמודד עם קשיים ומורכבויות, אז עדיף בהרבה לבחור לעשות זאת ביתר נלהבות ורעננות. שאלו את עצמכם: מה פוגע בהנאה שלי בתפקיד ? ארגנו את התנהלותכם מחדש ו"נקו את השולחן הרגשי."

התייחסו לעובדים כאל אנשים בוגרים
העובדים שלכם הם אנשים בוגרים, הם נמצאים בחזית העשייה ויודעים הכי טוב מה צריך לעשות. התייחסו אליהם כמומחים לעשייתם. שאלו אותם שאלות בסגנון של: "אילו שיפורים לדעתך ניתן להכניס במוצר ?", "מה לדעתך יכול להביא לשיפור שביעות רצונם של לקוחותינו, או, מה פוגע בשביעות רצונם וניתן לשפרו ?". נסו לשתף אותם בנתונים העסקיים ותנו להם להרגיש שותפים ומשפיעים על התוצאות העסקיות. זיכרו- זה שהעובדים אינם המנהלים, אין זה אומר שיש להם חסך באינטיליגנציה או מחסור ביצירתיות. תנו להם הזדמנות ובמה להפגין את מיטבם.

לאפשר ולחבר
האתגר הניהולי נקשר ליכולת לממש מטרות ראויות בעזרתם של אנשים (וגם טכנולוגיות). לאפשר לכל עובד לממש את מיטבו ולכל צוות להצטיין. להציב בפניהם אתגרים גדולים ולגרום להם להאמין שהם יכולים ומסוגלים. לאפשר להם לצמוח עם האתגרים. לחבר את המצוינות האישית למצוינות הצוותית, לנטוע נלהבות, אמון ומחויבות משותפת להשגת מטרות גבוהות. סגנון ניהול המושתת על "לחבר" ו"לאפשר" משיג את מקסימום התוצאות.

תיאום ציפיות להגברת האפקטיביות
אחד הגורמים הפוגעים ברמת האפקטיביות הניהולית הינו חוסר תיאום ציפיות. הנושא נבדק במחקרים. מנהלים בכירים נתבקשו לרשום על דף את ציפיותיהם ממנהלים הכפופים להם ולאחר מכן נתבקשו המנהלים הכפופים להם לרשום את מה שלדעתם מצפים מהם אותם המנהלים הממונים. בין שתי הרשימות המבטאות את איכות התקשורת בין שני דרגי ניהול נמצא חוסר הלימה בולט. המחקרים מצביעים על 40% חוסר תאימות בין הציפיות לבין ההבנה של מה שמצופה. מדובר באחוז גבוה לכל הדעות של זליגה באפקטיביות הארגונית. יש מה לעשות בעניין ובמספר צעדים תוכלו לשנות את הסטטיסטיקה המדאיגה. וודאו שעבור כל תפקיד מוגדרים תחומי אחריות ברורים. וודאו שכל בעל תפקיד מכיר את הגדרות התפקיד שלו. נהלו שיחות משוב תקופתיות על מנת לקחת את ההגדרות הכתובות לרמה המעשית- תאמו ציפיות פנים אל פנים בנוגע למה ייחשב כהצלחה בתפקיד. נצלו את שיחות המשוב גם לצורך רתימה, הקשבה והתייעצות.


תצליחו.

שלכם,

אילן קוסקי, מנכ"ל
"אילן- פיתוח אסטרטגיות יישומיות להצלחה"
www.ilan-k.co.il

www.ilan-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילן קוסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]