חיפוש מאמרים

11724 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה כוח המחשבה הוא הכוח החזק ביותר שיש לאדם ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נכסים נדל"ן שווק נכסים מסחריים

נושא המאמר: תמהיל מרכז מסחרי בשווק נדל"ן עסקי - מפתח להצלחה!
מאת: משה רוזן   שמור מאמר למועדפים


תמהיל קניותר /מרכז מסחרי שכונתיים החל מ: 2500-9500- מ"ר בהתאמה
בקומה או שתי קומות מסחר - שכ"ד ושטחים משוערים ושינוי בהם בהתאמה לפי מ"ר

סופרמרקט + אטליז:3750- 1000 מ"ר. (שופרסל, טיב טעם, כמעט חינם – רצוי מרתף מסחרי במינוס 1). – שכ"ד לק"ק 90 ש' לק.מרתף 80 ש'.
פארם: 600 – 400 מ"ר. (סופר פארם או ניו פארם). – שכ"ד 100-120 למ"ר.
מעדנייה ובית יין (עם הגבלות מול הרשת מזון): 80-150 מ"ר. (דוגמת חינאווי, באזל, אורגניק מרקט, מזרע).- שכ"ד 120-160 ש' למ"ר.- רק בקניותר
מוצרי סדקית וקוסמטיקה: 60-100 מ"ר. (דוגמת חורי, לליין, אייל מקיאז', פרמייר).- שכ"ד 140-180 ש' למ"ר.
בית קפה עם קונדיטוריה: 120- 80 מ"ר+ רחבה.(דגש על המאפים דוגמת רולדין, מתוקה, לחמים, נאמן, בר לחם, בלייק בייקרי).-שכ"ד 180-220 ש' למ"ר.
בית קפה נוסף לקומה נוספת: 120 מ"ר+ רחבה .(דוגמת לנדוור, אספרסו בר, נטו, גרג, טל ביגלס).-שכ"ד 200-220 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
בית קפה פאסט נוסף ברחבת המזון: 120- 80 מ"ר + רחבה משותפת. (ארומה, הילל, אר קפה).- שכ"ד 220-240 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
מסעדה: 150-200 מ"ר + רחבה. (דוגמת מוזס, ג'פניקה, הריבר, פונדק איילון, אגאדיר, BBB ). 220-240 ש' למ"ר. רק בקניותר.
בנק: 250 - 150 מ"ר (הפועלים, בל"ל, הבינלאומי, המזרחי-טפחות).- שכ"ד 250-300 ש' למ"ר.
בנק נוסף או דואר: 200-250 מ"ר.(רצוי דואר).-שכ"ד 250-300 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
מוצרי חשמל גדולים: 250 – 80 מ"ר, או 1 גדול או 2 (דוגמת שק"ם אלקטריק, א.ל.מ, טרקלין חשמל, אבי סופר, מחסני חשמל). שכ"ד 200 ש' למ"ר.
הכול לבית: 200-400 מ"ר.( דוגמת הום סנטר, רוזנפלד ואח' בקונספט הקטן,- תלוי באופי השכונה). שכ"ד 180-200 ש' למ"ר.
אופנה כל המשפחה ליומיום: 75 - 50 מ"ר X 3.(דוגמת סריגמיש, סולוג, תמנון, ילדותי, קידי, סלקשיין או מקומי).- שכ"ד 180-220 ש' למ"ר ע"פ מיקום.
אופנת נשים: 50-80 מ"ר X 5 בקניותר ורק 1 או 2 במרכז המסחרי .(דוגמת קרייזי ליין, אישה – אישה, הוניגמן, היינס, מנגו, גולברי, גריפ, רזילי, מיס לגוט, רונן מודל, דיסקרט, הגרה, וומן אונלי ואח'). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.
מוצרי הלבשה תחתונה נשים: 75 -50 מ"ר X 2. (דוגמת דלתא, ג'ק קובה, בנוגע לגוף, לודזיה ,אפרודיטה, פיתויים ואח'). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- במרכז המסחרי רק חנות אחת.
אופנת גברים וספורט: 75 X 3 .(דוגמת רנואר, סליו, קרוקר, קסידי, גולף, פול אנד בר, אחים מאיר). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- רק בקניותר.
אופנת צעירים יוניסקס: 75-125 X 3 . (דוגמת, פוקס, זארה, סבנטין, סקופ, היינס ,בלו בירד, קסטרו – 300 מ"ר ואח'). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- במרכז המסחרי רק חנות אחת.
הנעלה כללי: 75 X 4 .(דוגמת טבע נאות, כל נעל, אנטילופ, טו-גו, בריל, גלי, גזית, נמרוד, אורגינלס ואח'). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- במרכז המסחרי רק חנות אחת.
תיקים: 50-75 מ"ר X 1 או 2 . (תיק ותיק, אבנט, תיק התיקים). - שכ"ד 200-250 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- במרכז המסחרי לא חובה.
צעצועים: 100-250 מ"ר (דוגמת כפר השעשועים, הכול בדולר, ביג טוייס, טוייס אר אס ,פירט האדום, עידן 2000 , ממלכת הצעצועים).- שכ"ד 160-180 ש'.
מוצרי תינוקות: 250- 75 מ"ר (דוגמת שילב, מאמא יוקרו, א.גורי לתינוק, ביג טוייס, צעצועון, ד"ר ביבי).- שכ"ד 160-180 ש'.
ספורט + ביגוד ספורט והנעלת ספורט: 80-125 מ"רX 2. (דוגמת ריקושט, למטייל, מגה ספורט, ורטהיימר, אדידס, נייק ).- שכ"ד 160-180 ש'.- במרכז המסחרי חנות אחת.
מכשירי כתיבה/ ספרים/ מתנות קטנות: 120- 75 מ"ר X 2 (רצוי כולל ספרי למוד דוגמת: קרביץ, סטימצקי, הפנינג, להיט בראש, צומת ספרים, מקומי -.* בספרים + רחבת חוץ, רצוי בשילוב אחד מבתי הקפה). - שכ"ד 160-180 ש'.- במרכז המסחרי חנות אחת.
כלי בית + מתנות + מוצרים קטנים: 100 - 75 מ"רX 2 .(דוגמת: רדד, נאמן, קלאסיקה, ורדינון, חפצים,ששת,או מקומי ).- שכ"ד 200 -180 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
אופטיקה: 100 מ"ר. (דוגמת הלפרין, אירוקה, עיניים, אופטיקנה).- שכ"ד 160-180 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
ספר/ית: 50-100 מ"ר.(רשת או מקומי)- שכ"ד 200-220 ש' למ"ר.
ניילס(קוסמטיקה): 75-150 מ"ר.- 160-180 ש' למ"ר.- רק בקניותר במרכז המסחרי רק עם נותר מקום ורצוי ק"ב.
ניקוי ייבש: 50 מ"ר. - שכ"ד 160-180 ש' למ"ר.
פרחים: 30 מ"ר + רחבת חוץ .(זר פור יו, הפינה הירוקה או מקומי). –שכ"ד 200 ש' למ"ר.
בלוק באסטר או אחר (מכשיר בלבד): 6 מ"ר.- שכ"ד 500 ש' למ"ר.
מחשבים + סלולארי: 75 - 50 מ"ר.(דוגמת: באג, איבורי, דינאמיקה, ענק המחשבים)-שכ"ד 160-180 ש' למ"ר.
קוויק קופי: 75 מ"ר (דוגמת קוויק קופי, שיא, אוריינט אקספרס או מקומי). שכ"ד 160-180 ש' למ"ר.- רק בקניותר אך לא חובה!
גאג'טים: 50 מ"ר .(דוגמת לגבר, מקטרות, הבולשת, ואח').- שכ"ד 200 ש' למ"ר.-רק בקניותר.
צילום: 50 מ"ר .(דוגמת: דלתא פילם, צמצם או מקומי).- שכ"ד 200 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
מנעולן: 30 מ"ר. (מקומי). שכ"ד 200 ש' למ"ר. במרכז המסחרי לא חובה.
תכשיטים ושעונים: 75 מ"ר X 2 (דוגמת רויאליטי, ג'י-בי, כרונוטיים, טופ מן, גראס, אודם, מגנוליה,מיכל נגרין). שכ"ד 180-220 ש' למ"ר ע"פ מיקום.- במרכז המסחרי חנות אחת או כלל לא.
קיוסק: 30-50 מ"ר + לוטו ופיס.(דוגמת קנדילנד, רד, גוואטה, ירושלים, אפנדיס).- 180 ש' למ"ר
Change: 20 מ"ר. (רק רשת). שכ"ד 250-300 ש' למ"ר.- רק בקניותר.
מתפרה: 20 מ"ר. (תלוי באופי השכונה – אפשרי כדוכן).- שכ"ד 160-180 ש' למ"ר.-רק בקניותר.- במרכז מסחרי רק בק"א באם יש.
פאסט פוד: (פיצה / גלידה / בורגר ושווארמה / סושי או סיני אקספרס/ שניצליה / שיפודיה / בר בריאות) : כ 75 -50 מ"ר X 4 לכל אחד ליד הבית קפה + רחבה, (דוגמת: מקדלונד, איסברג, ד"ר לק, יוגוטריה, אלדו, פיצה 1+1, דומינוס, האט, לחמג'ון, בורגס בר, סודוק, פלאפל ג'ינה, השניצליה, השמן, סאבווי, אווזי, התקווה, בורגרים, פינתי, שומשום ואח'). שכ"ד 250 ש' למ"ר. –במרכז המסחרי 2 בלבד, פיצה ונוסף.
מזון ייחודי לא בקורט פוד: 50 מ"ר.- שכ"ד 300 ש' למ"ר (דוגמת הקרנף, קירטוש).- רק בקניותר.
דלפקי מעבר: 6-12 מ"רX 9 : שוקולד, הדפסת חולצות, 2 מעצבי בית, דברי עור, 2 מעצבי תכשיטים, מפעל הפיס, סחוט טרי, פיצוחים, סלולר,ואח'.- רק בקניותר.
מכונות ומתקנים: 2-4 מ"רX 6: מס'ז, כספומט, צילום מהיר, ממתקים + הפתעות, וכיוצ"ב. –שכ"ד 400-550 ש' למ"ר.- במרכז המסחרי רק 2.
ג'מבורי ומשחקיה: 300-500 מ"ר, בשטח נחות קרוב לחצר משחקים ולבית קפה או אזור המזון, אפ' לחדר יו"מ נוסף בשטח כ- 100 מ"ר בתוך המקום.- שכ"ד 120-140 ש' למ"ר.- רק בקניותר, גם זה לא חובה, בקניותר ובמרכז המסחרי ניתן במסגרת הגינון.
סה"כ בממוצע בקניותר: כ - 10300 מ"ר ברוטו, באם הכול ב-2 קומות המסחר, כולל דלפקים, וללא ק.מרתף או ק"ג.- באם קיימת אפשרות שהסופר ירד לקומת המרתף, ניתן להציע לרשתות כ- H&M או H&O, המשביר החדש, אופיס דיפו, ההאנגר, ביתילי ואח' לעוד כ- 2000-2500 מ"ר בחנויות גדולות ( מק' עד 3 גופים), ולהוסיף: באופנה: ג'ינס בר, אגו, גריפ, דורין פרנקפורט, טוונטי פור סבן, ML, קרייזי ליין, קדס קידס, TNT, פרופיל, רעומה, טאג וומן – כ- 1000 מ"ר נוספים לערך. (אנו למדים שהאופנה מהווה לעיתים עד כדי 50 % מתמהיל חנויות בקניונים לא כולל מזון).
סה"כ בממוצע במרכז המסחרי: כ- 3100 מ"ר ברוטו, באם השטחים בו גדלים עד 4500 מ"ר או דומה, כולל ק"א, ניתן להוסיף חנויות אלו: מנעולן, צילום, קוויק קופי, קוסמטיקה ,תיקים, אופנת גברים וספורט, תכשיטים ושעונים, אופנת נשים נוספת, בית קפה/מסעדה ברמה טובה מאד, מעדנייה גורמה .

www.afikey-nadlan.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה רוזן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."