חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האמת על מחלת הסרטן על המחקר ועל הטיפול בה :





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טכנאות סלולר לימודי סלולר טכנאי סלולר סל סקול

נושא המאמר: לימוד טכנאות סלולר
מאת: שוקי לוינשטיין   שמור מאמר למועדפים

עולם הסלולר כבש אותנו בסערה. המכשירים הסלולריים של ימינו אינם רק לשם יצירת תקשורת. כיום הפכו מכשירי סלולר למתוחכמים במיוחד שבאמצעותם ניתן לצלם, להוריד סרטונים,השמעת מוזיקה, אפליקציות שונות, גלישה באינטרנט, קבלת ושליחה של אימיילים ועוד. בקיצור מערכת מולטימדיה ניידת. המכשירים הפכו קטנים ומתוחכמים יותר גם רגישים ויקרים יותר. כמעט לכל אדם יש מכשיר סלולרי אחד וילדים רבים אף מחזיקים במכשיר סלולרי משלהם.
מתוך כך קם הצורך במקצוע טכנאות סלולר המבוקש מאוד בימים אלה הן בחברות הסלולר הגדולות והן במעבדות הפרטיות. כמו כן, טכנאי מחשבים מצאו כי תחום זה משלים את תחום המחשבים והם יכולים לספק שירות מלא יותר ללקוח. קורס טכנאי סלולר הינו קורס המכשיר את הסטודנטים לתקן מגוון של מכשירים ולהתמודד עם איתור תקלות. קורס טכנאי סלולר אינו דורש ידע מוקדם בתחום ומתאים לכל מי משעוניין להשתלב בעולם הסלולר. קורס טכנאי סלולר מכשיר את התלמידים לעבוד בחברות הסלולר השונות, לעבוד במעבדות פרטיות או לעבוד באופן עצמאי כטכנאי מכשירי סלולר.
קורס טכנאי סלולר כולל לימוד עיוני כמו: מבוא לתקשורת, מבוא לרשתות שונות, מבוא לאלקטרוניקה וחשמל, הכרת תוכנות סלולר, לצד לימוד מעשי של פירוק והרכבה של מגוון מכשירים, הלחמות, איתור ותיקון תקלות, ועוד. משך הלימודים הוא בין שלושה לארבעה חודשים ותלוי בקצב של הסטודנט. בסיום הקורס הסטודנט מקבל תעודת טכנאי סלולר הפותח בפני התלמידים אפשרויות תעסוקה רבות.
Cell School הינה מכללה להכשרת טכנאי סלולר שחזונה הוא להכשיר טכנאי סלולר מקצועיים לצורך השתלבות מהירה וחלקה בשוק העבודה. לשם כך, Cell School פיתחה שיטת לימוד חדשנית המתמקדת בסטודנט וברמה המקצועית שלו ומאפשרת לכל סטודנט לעבוד בקצב שלו עד להפנמת החומר הנלמד, תוך קבלת תמיכה שוטפת ורציפה לכל אורך הקורס.
Cell School לא מדריכה בשיטת 'סיטונאות' אלא מתמקדת בקבוצות קטנות של עד 8 סטודנטים בקורס, דבר המאפשר התמקדות ויחס אישי לכל סטודנט והתקדמות הסטודנט מוערכת ומתוגברת במידת הצורך לכל אורך הקורס.
בנוסף, כל סטודנט מקבל לרשותו סט כלי עבודה מקצועיים במתנה שימשיכו איתו לאורך כל הקורס ולאחריו הכולל פינצטות, מברגים, מפרדים, ...
במהלך החלק של פירוק והרכבת מכשירים (דרג א' ו ב'), כל סטודנט יוכל לבחור מכשיר לפירוק מתוך מגוון גדול של מכשירים ולעבוד עליו בצורה עצמאית, תוך הכוונה והדרכה של המרצה. תהליך הלימוד בחלק זה מתבצע מול מחשב בו הסטודנט יצפה בסרטון המדגים את פירוק המכשיר והרכבתו. הסטודנט יוכל להתנסות בפירוק והרכבת המכשיר מספר פעמים מבלי לעכב את שאר הקבוצה וזאת כדי להביא את הסטודנט לרמה גבוהה ככל הניתן בהבנת והכרת המכשיר.
בחלק של אלקטרוניקה והלחמות (דרג ג' ו ד'), יקבלו הסטודנטים הסבר מקיף על סוגי ההלחמות, איתור רכיבים פגומים, קריאת סכמות חשמליות והתנסות מעשית בכל סוגי ההלחמות.
במהלך הקורס ובסופו יבחנו הסטודנטים על החומר הנלמד כך שהתקדמותו של כל סטודנט תוערך במהלך הקורס ותגבורים יתווספו בחינם לסטודנטים הנדרשים לכך.
www.cellschool.co.il

www.cellschool.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי לוינשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]