חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תמצא בעצמך נקודה טובה בכל מצב ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משטח מונע החלקה לשטיח יריעה נגד החלקה לשטיח החלקה משטיח שטיחים

נושא המאמר: משטח מונע החלקה לשטיחים
מאת: ארז כהן   שמור מאמר למועדפים


שלום רב.

בשנים האחרונות המודעות לשימוש במשטחים מונעי החלקה מאד עלתה הן בגלל חשיבותם כמוצר בטיחות והן כמוצר ששומר ומגן על השטיח.

משטח מונע החלקה מגן עלנו מפני החלקה ונפילות שעלולות להגמר באסון, בנוסף לכך המשטח מרפד את השטיח גורם לדריכה נעימה ובכך מפחית את שחיקת סיבי השטיח ולבלאי מואץ וכאן גם חשובה אייכות המשטח ועוביו. המשטח הוא גם מבודד את השטיח מהרצפה דבר שמפחית את ספיגת הלחות שיש ברצפה לשטיח.

איך נדע איזה משטח לקנות- בחנויות ישנם מספר רב של סוגים ולא כולם מתאימים לרצפת אבן שיש או פרקט.

הסוג הראשון זה משטח דק עשוי לאטקס ודומה לרשת של שק תפוח אדמה, זהו משטח זול לא מונע החלקה ביעילות ואורך חייו קצרים מאד מתקלה ומתפורר וגם לא ניתן לשטיפה.

הסוג השני זה בד כמו לבד לעיתים קצת דביק משני צדדיו, גם כן זול, משטח זה לא מיועד לרצפה ופרקטים למרות שהרבה אנשים מתבלבלים ומשתמשים לרצפה, משטח זה מיועד למקרים בהם מניחים שטיח על שטיח מקיר לקיר ויש נטיה לשטיח העליון לנוע עם כוון הסיבים של השטיח התחתון לכן מניחים משטח זה בין שני השטיחים, משטח זה עלול גם לגרום לנזק בשטיחים עתיקים ומשופשפים שהקשרים שלהם חלשים והדביקות של המשטח עלולה למשוך את החוטים החוצה, משטחים אלה גם כן לא ניתנים לשטיפה.

סוג נוסף אלו סרטים ופסי מדבקות למינהם שלא יעילים וגורמים לנזק לשטיח ולדבק שלא יורד.

ישנם גם שטיחים עבודות יד שתפרו להם משולשים בפינות או רצועות דמוי עור בצדדים, אלו למניעת התקפלות של השטיח ולא נגד החלקה.

הסוג האחרון והמומלץ ביותר אלו משטחים העשוים pvc מוקצף המתאימים לכל סוגי הרצפות קרמיקה שיש ופרקטים וניתנים לשטיפה ומסופקים במגוון צורות וטקסטורות והפרמטר לקביעת אייכותם זה משקלם בגרמים למטר, החל מ-180 gr/m ועד 500 gr/m חשיבות של משקל גבוה נותן חוזק למוצר אורך חיים ארוך יותר, נפרש בקלות יותר לא מתקפל ומתעגל, שטח מגע עם הרצפה גדול יותר וגם נעימים יותר לדריכה.

עם השנים המשטחים צוברים אבק ולכלוך דבר שמפחית את יעילותם לכן השטיפה מחזירה להם את יעילותם, חשוב לציין שהשטיפה חייבת להיות במים קרים וללא מיבש כביסה. אפשר לכבס במכנת כביסה.

אנו בכהן שטיחים מיבאים שלושה סוגים של משטחי pvc.

ובנהם הטוב ביותר 500 gr/m בבלעדיות.

לפרטים ניתן להתקשר 052-2946166 ארז.




www.cohencarpets.co.il/227956/%d7%9e%d7%a9%d7%98%d7%97-%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%a2-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%a7%d7%94


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארז כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]