חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שצריך לדעת על סוללות ומטענים למחשבים ניידים





    קישורי טקסט (לפרטים)




טלפון של שרותי לקוחות ומוקדים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אתרים עיצוב ובניית אתרים הצלחת בית עסק אסטרטגיה

נושא המאמר: איך נראה האתר שלך?
מאת: רמי בן עמי   שמור מאמר למועדפים



עיצוב אתר טוב להצלחת בית העסק שלך
פעמים רבות שמעתי בקהילת מקדמי ובוני אתרים שאני מנהל את הטענה כי עיצוב אתר צריך להיות יפה. נכון, אתר צריך להעביר רושם ואת הרושם הראשוני פעמים רבות עושה העיצוב. עם זאת, אל לנו לשכוח שמשתמש שהגיע אלינו לאתר בית העסק מחפש משהו מסויים ולא בהכרח יהיה לו זמן לשפוט את העיצוב שעשינו עבורו. ובכן, עיצוב אתר טוב לבית העסק זה עיצוב שבסופו של דבר יניע את המבקר באתר לביצוע פעולה.

אסטרטגייה בעיצוב האתר
ישנם גורמים רבים אותם יש לקחת בחשבון בכדי לעצב אתר נכון שיבצע את עבודתו נאמנה ויהפוך את האתר שלכם למכונת שיווק משומנת ויעילה. מה שנכון לעסק אחד אינו תמיד נכון לעסק אחר. לכן, עלינו להבין שבניית אתר חייבת להיות מעוצבת מאופיינת ומותאמת על פי צרכי בית העסק ובדומה לעיצוב תדמית, עיצוב האתר צריך להשיג מספר מטרות ולא רק להיות יפה. המטרות והיעדים שנשתדל להשיג מלבד עיצוב האתר הן קידום האתר, שיווק בית העסק, יצירת אמון, בניית סמכות והנעה לפעולה. אם נקפיד כי הפעולות הללו יעשו בסדר הנכון, הן יתרמו לרווחיות והצלחת בית העסק. אסטרטגיה זו יכולה להיות מושגת הודות ל תוכן הארוז בעיצוב מתאים שהינו מרכיב חשוב מאסטרטגיית השיווק של בית העסק.

עיצוב ייחודי או תבניות מוכנות?
לקוחות רבים מתעניינים בבנייה ועיצוב אתר מתבניות עיצוב). ישנן בשוק תבניות יפהפיות במחירים זולים מאוד. הבעיה היא שתבנית שכזו אינה ייחודית ולא עוצבה בשילוב האסטרטגייה השיווקית שלך. במקרים רבים, שימוש בתבניות מוכנות עשויות לגרום אף לנזק לבית העסק. בנוסף, תבנית כזו ניתן יהיה למצוא בעוד אתרים ולשמש אפילו מבלי לשים לב בתי עסק מתחרים. אתם יכולים לדמיין לעצמכם כמה דבר כזה יכול לחבל בתדמית של בית העסק. שימוש שכזה אינו תואם אסטרטגייה כל שהיא ועשוי לפגוע במיתוג ובייחודיות של החברה שלך. לכן, הכרחי לעצב אתר המותאם אישית לאסטרטגייה השיווקית, למיתוג ולעסק שלך שיבדיל אותך מהמתחרים.

עיצוב וקידום אתרים - יתרונות בעבודה עם מערכת ניהול תוכן
אנו נתקלים לא אחת באתרים מדהימים מבחינה עיצובית, מושקעים באנימציות וסרטוני פלש ועוד אך בעלי אתרים אילו מתלוננים על כך שאין מספיק מבקרים באתר וכי הוא לא מניב מכירות ורווחים לבית העסק. ובכן, כפי שהזכרנו לעיל, זה לא מספק לעצב את האתר היפה ביותר בעולם. יש צורך לייצר תנועת גולשים רלוונטיים שיהפכו ללקוחות. על מנת להשיג מטרה חשובה זו כדאי להשתמש במערכת המותאמת לאופטימיזצייה למנועי חיפוש ולעיצוב שיווקי נכון המתאים לתרבות הגלישה.
אנו עובדים עם מערכת אדממה שפותחה במיוחד להשגת מטרות אלו. עם זאת, ישנן מערכות אחרות שיכולות לספק תוצאות איכותיות ומקצועיות. זכרו כי מערכת ניהול תוכן מתאימה היא המפתח להצלחת האתר שלכם לאורך זמן.

התאמות לטלפונים ניידים
הגלישה בנייד הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. יש לכך השלכות חשובות גם בתחום של עיצוב ובניית אתרים. על כן יש חשיבות רבה לכך שהאתר שלכם יהיה מותאם לכך ויוקם על מערכת התומכת בניידים למינהם. האמת שזוהי משימה כמעט בלתי אפשרית בגלל ריבוי הגרסאות וסוגי המכשירים הקיימים. עם זאת, ניתן להקים אתר שיתמוך ברוב המכשירים וברוב הגרסאות. מומלץ ורצוי להקים אתר סלולרי נפרד עבור המשתמשים הניידים שלך. יש אפשרות גם ליצור אתר כאפליקצייה לניידים. על אף הקושי שזה יכול להערים להזניח תחום זה משום שבכל הקשור לטכנולוגייה של סלולר קצב ההתפתחות רק הולך וגדל. מומלץ שתשלבו נושא זה כבר בהתחלת בניית האסטרטגייה השיווקית שלכם.

www.bombasite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]