חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזר מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודים קורסים לימודי שוק הון קורס שוק הון

נושא המאמר: פורטל TOSTUDY - איזה גופים קונים זהב
מאת: אני דוד דגן   שמור מאמר למועדפים

הרבה אנשים מוצאים עצמם עם זהב ביד וללא מזומנים בכיס. בלימודי שוק ההון למדנו כי בשנים האחרונות מחיר הזהב הרקיע שחקים ועל כן כל מי שרוצה לממש את נכסי הזהב שלו יכול להמירם במזומן בצורה די פשוטה. בעבר היה קשה למצוא קונה טוב אך כיום מי שרוצה למכור את הזהב יכול למצוא בקלות קונים שונים שירצו את הזהב. לפני שמחליטים למי למכור את הזהב יש להבין כמה זהב יש בידכם וכמה תרצו להשיג בעבורו.

מפעלים אשר קונים זהב

מי שרוצה למכור את הזהב שברשותו למפעל כל שהוא צריך שיהי ברשותו כמות גדולה של זהב. מעפלים אינם מעונינים בכמות קטנה של זהב. לרוב מפעילם מציעים מחיר הוגן, מחיר התואמים את השוק העולמי, בעבור הזהב שברשותכם, אך שוב כמות קטנה של מספר גרמים לא תספק אותם כלל.

חנויות תכשיטים הסוחרות בזהב

במכינה לעיצוב למדנו שישנן חנויות זהב שקונות זהב ותכשיטים מלקוחות פרטים, לרוב חנויות אלו לא מציעות כסף מזומן עבור הזהב אלא מציעות שוברים שונים או תכשיטים כנגד הזהב, על כן מי שצריך מזומנים סביר להניח שאופציה זו לא תיהיה טובה עבורו כלל. לעומת זאת מי שפשוט רוצה לרענן את מלאי התכשיטים שלו או שלה אופציה זו היא טובה כיוון שהשווי של הזהב הוא הוגן והחנויות מציעות מחיר הוגן עבור הזהב.

סוחרי זהב

פנייה לסוחרי זהב היא האופציה הטובה עבור מי שברשותו כמות יחסית קטנה של זהב אך הוא רוצה זהב בעבור כמות זו. סוחרים מגיעים עד לבית הלקוח גם בעבור כמות קטנה ביותר של זהב. הפגישה נערכת לנוחיות המוכר וברוב המקרים הסוחר יבצע הערכת מחיר לזהב ללא עלות נוספת וללא תלות בעסקה. הסוכן מציע מזומן במקום. במידה ובחרתם באופציה זו יש לפנות לסוחר ידוע, כזה שניתן לסמוך עליו ולא אדם מפוקפק. קורס הנהלת חשבונות

www.tostudy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אני דוד דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]