חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק ברשתות חברתיות ככלי למסחר ברשת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לניהול עסק תוכנת ניהול עסקית תוכנת לניהול משרד תוכנת ניהול פרויקטים

נושא המאמר: מוטיבציה עסקית בתנאי חמסין
מאת: אפי להב סמנכ"ל סנזיי תוכנה לניהול העסק שלך בקלות   שמור מאמר למועדפים

איך לשמור על המוטיבציה בעונת הקיץ הארוכה?

כן חוץ מלהדליק מזגן ולפתוח את הטלויזיה על הערוץ הסיבירי יש לנו עוד כמה רעיונות שיעזרו לכם לשמר את המוטיבציה שלכם לעבוד, גם בקיץ ארוך בו כל מה שבא לנו לרוב לעשות הוא לנזול אל תוך הפריזר ולחכות ליורה.

אנחנו נוטים “לנדוד” אל מה שיהיה ולא להתרכז במה שעל השולחן לפנינו, לברוח אל חלומות על חופשה, על מקלחת קרה, על כל מקום שהוא לא העבודה. הרבה אנשים בקיץ סובלים מהאטה ביצירתיות, ממוטיבציה נמוכה ומתפוקה פחותה.

זכרו- הלקוחות עובדים

נכון, גם הם אולי בתפוקה פחותה, אבל הם שם. ואנחנו לא מצפים שתעלה לכם רמת המוטיבציה רק כתוצאה מ”צרת רבים” אלא מההבנה כי אם הם שם והם יצטרכו אתכם- כדאי מאוד שתהיו שם גם. אם בקיץ תוכיחו את עצמכם כשכל המתחרים שלכם בים- יזכרו אתכם גם בחורף. הרוחתם פעמים- הרווחתם עבודה בקיץ ורכשתם לקוח נאמן.

פרגנו לעצמכם- אך עם גבולות.


רובנו עשינו בעבר דיאטה ומכירים את העצה- להרשות לעצמנו לקחת יום חופש מהדיאטה בו הכל מותר, המבורגר, צ’יפס ליד ההמבורגר וגלידה לקינוח. גם בדיאטה המטרה היא הגברת המוטיבציה כל שאר הזמן. אם יש אופק קרוב להתפרקות ו”פאן” קל יותר להירתם למה שחשוב בזמן שנותר. גם בעבודה- קיבעו יום ים, אך עד אז הכנסו לפוקוס והתקדמו.

בכלל- יעדים קצרי טווח או קטנים (מבחינת נפח העשיה בכל מטלה) הם דרך טובה להתגבר על קשיי מוטיבציה. תחושה של “זה גדול עליי” עשויה להוביל למשבר עשייה בעוד משהו שתפצלו לשלבים, כל אחד בר עשיה ועם צפי ביצוע קרוב, עשוי לעודד אתכם מתוך תחושה של “כן, בעצם את זה אני יכול לעשות” ובלי לשים לב תשלימו את כל הפרויקט.

פירגון נוסף יכול לבוא לאו דווקא במועד קבוע אלא בסיום כל שלב בעבודה- על כל משימה שתסיימו תגדירו מראש את המתנה אשר תעניקו לעצמכם, כך תגדילו את הסיכוי כי היא תתבצע- וביעילות

נסו לשנות את הלו”ז

אם (וכן- לא כולם יכולים) אתם יכולים להגמיש את השעות בהם אתם עובדים, הקיץ היא עונה מצויינת לנצל את האפשרות הזו. הסייסטה הומצאה בספרד לא כי הם עצלנים אלא כי במקומות מסויימים היה בלתי אפשרי לעבוד בשעות החמות ופיצול היום איפשר לעובדים להיות יעילים. אולי זה יעבוד גם אצלכם.

הקיץ הוא זמן טוב להתחדשות

זוכרים את כל הדברים שאמרתם שתעשו כשיהיה לכם זמן- לצבוע את המשרד, לתייק את הניירת וכו. החום בחדר יהיה נסבל יותר כשהחדר יהיה מאוורר ומסודר ואתם תדעו שהכנתם את משרדכם לחורף. אם כבר האטה - אז נצלו אותה כדי להיות במיטבכם בהאצה הקרובה.

זה יותר מכך- עשייה לטובת העבודה בזמנים בהם יש פחות עבודה שומרת אתכם עסוקים ומעוגנים בשיגרה. אם יש מה לעשות במשרד- ולא משנה מה המטלה - היא תשמר את ההרגל להיות במשרד, ולהיות יעילים ועסוקים כשאתם שם.

אבל, שיגרה עשויה גם להוביל לשעמום- אז מצאו דרכים לנער את השיגרה בלי לפרוץ את גבולותיה החיוביים- ניסיתם פעם להזיז את השולחן כך שתקבלו זוית ראיה חדשה על המשרד? מרעננים קטנים לכבוד הקיץ עשויים לאפשר לכם להרגיש כי השגרה המגוננת היא לגמרי חדשה.

לחלוק את הקושי

מבין האנשים בחייכם בחרו לשוחח עם כאלה אשר עובדים גם הם, ולאו דווקא אם אלה אשר חזרו מחופשה ביוון ואורזים לקראת חופשה בספרד. לחלוק עם דומים לכם את הקשיים יעזור לכם להרגיש פחות לבד ומי יודע אולי תקבלו טיפ טוב על התמודדות על מוטיבציה כושלת בעונה הממיסה מחום.

מקורות חיצוניים למוטיבציה

מכירים את ted.com ?

האתר מרכז הרצאות באורך של כ-7 דקות במגוון גדול של נושאים. יש כמותו אחרים - הבאנו אותו רק כדוגמא. לפתוח את הבוקר בהרצאה על מקורות המוטיבציה והדרך להצלחה של אנשים אחרים עשוייה להבעיר בכם אש שתעזור לכם למצוא את דרככם. 7 דקות- יחד עם הקפה של הבוקר, תצפו, תקראו או תאזינו למישהו חדור מוטיבציה- זה עשוי להתחיל לכם את הבוקר אחרת לגמרי.

באותה מידה אתם יכולים למצוא משפט אשר דוחף אתכם קדימה, עושה לכם לחייך ועושה לכם חשק להתאמץ, הדפיסו אותו בגדול ובצבע והדביקו אותו על הקיר. מול השולחן שלכם. הוא לא מיועד לאורחים, הוא מיועד לעיניים שלכם.

זוכרים למה בכלל פתחתם עסק? לכל אחד מאיתנו יש את רגע ההארה שבעקבותיו הוא מצא את ההנעה הפנימית לעשות דברים אחרת. רישמו את הרגע הזה על דף ותלו אותו כך שתראו אותו כל בוקר כשתיכנסו למשרד.


senzey.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי להב סמנכ"ל סנזיי תוכנה לניהול העסק שלך בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]