חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כללים לקריאה בקלפי טארוט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לקויות למידה קשב וריכוז ללא ריטלין אסטרטגיות למידה למידה נכונה

נושא המאמר: למה אשת לוט הסתכלה אחורה? גישה חדשה ללמידה!
מאת: אבירם היכל   שמור מאמר למועדפים

למה אשת לוט הסתכלה אחורה?
טיפ מתוך סדרת הטיפים ללמידה יעילה עבור הילד שלך / מאת אבירם היכל מנהל תבונה, חינוך חדש בישראל.

"אנשים רבים חושבים שהם לומדים כדי שיוכלו להצליח בבחינה. אך הצלחה בבחינה אינה רכישת ידע. הצלחה בבחינה אינה סיבה ללמוד. אתה לומד כדי להשתמש בידע שרכשת." מתוך הספר ללמוד כיצד ללמוד המבוסס על עבודותיו של ל. רון האברד.
כמה פעמים למדת למבחן ולאחר שהמבחן הסתיים שכחת את כל החומר?
פעמים רבות אנחנו לומדים בבית הספר ובאוניברסיטה רק את החומר שאנו חושבים שיופיע בבחינה.
הרבה יותר טוב לשאול את עצמך בזמן שאתה לומד - 'כיצד אוכל להשתמש בחומר בחיים שלי?' או 'מה אני יכול ללמוד מכך שיהיה שימושי עבורי?'
האם אפשר להשתמש בכך בכל נושא? הדוגמה הבאה של תלמיד שלמד את הקורס 'ללמוד כיצד ללמוד' באחד ממרכזי ההדרכה שלנו, מראה שכן!
באחת המשימות של הקורס 'ללמוד כיצד ללמוד' אנו עוברים עם התלמיד על המקצועות השונים שהוא לומד בבית הספר ומגלים ביחד איתו מהם השימושים של כל מקצוע ומקצוע.
אחד התלמידים שעשה את המשימה שאל את המדריכה שלו: "בשביל מה אני לומד תורה?" - הוא לא ראה מה הטעם ללמוד את זה. הוא אמר שבבית הספר שואלים אותו במבחנים שאלות בסגנון של 'מי אמר למי ובאיזה הקשר?' והוא לא מבין בשביל מה זה חשוב.

המדריכה בקורס שאלה אותו מה הסיפור שהוא לומד כרגע בתנ"ך בבית הספר. זה היה הסיפור של 'אשת לוט'. לוט ואשת לוט הצטוו על ידי ה' לא להסתכל אחורה בזמן שהוא החריב את העיר סדום ועמורה. לוט לא הסתכל ואילו אשת לוט הסתכלה והפכה לנציב (עמוד) מלח.

המדריכה, שאלה אותו מה הוא יכול ללמוד מהסיפור עבור החיים שלו, או במילים אחרות, כיצד הוא יכול להשתמש בסיפור הזה בחייו - וכששואלים את השאלות הנכונות, התשובות יכולות להיות מפתיעות ביותר.

תשובתו היתה: "אם מסתכלים אחורה, על הדברים הרעים, על העבר, על הכשלונות - נתקעים במקום. אבל אם לא מסתכלים כל הזמן על הכשלונות אלא מסתכלים קדימה לעבר העתיד אפשר להתקדם ולחיות".
לאחר מכן אותו ילד, שהיה בערך בן 10, אמר למדריכה שלו בקורס: "את יודעת, בתורה בעצם יש סיפורים שאני יכול ללמוד מהם מסקנות ומוסר השכל לחיים".

המדריכה התמוגגה, איזה הבדל, מילד שלא יודע בשביל מה הוא לומד תנ"ך לילד שמחפש מה הוא יכול ללמוד מסיפורי התנ"ך. ילד ששואל את עצמו, כיצד החומר יעזור לו בחייו.

מה לדעתך יקרה אם בכל נושא שאותו לומדים התלמידים בבית הספר הם יחשבו 'כיצד אפשר להשתמש בחומר בחיים' במקום 'האם זה יהיה בבחינה'? האם אתה חושב שהם יפיקו יותר כאשר מחשבה זו לנגד עיניהם?

פתח אצל ילדך את הגישה החדשה והמרעננת הזו בכל דבר שהוא לומד!

להתראות בטיפ הבא,
באהבה,
אבירם היכל,
מנכ"ל תבונה - חינוך חדש בישראל.
אתה תמיד מוזמן ליצור איתי קשר למרכז תבונה לטלפון: 03-5743734
או למייל שלי: [email protected]

www.tvuna-online.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבירם היכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]