חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היבטי המס הנובעים ממכירת פרויקט נדל"ן של חברה רומנית המוחזקת על ידי ישראלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמן אישי אימון אישי הכשרת מאמנים אישיים

נושא המאמר: במה מאמן אישי יכול לעזור לי?
מאת: לרדת בקלות   שמור מאמר למועדפים

אנחנו עובדים בעבודה לא רעה, מגדלים משפחה לתפארת, בדרך כלל מאושרים, אבל לפעמים לא הכי מרוצים מההישגים שלנו, כי כשהיינו צעירים דמיינו את עצמנו אחרת: חשבנו שנגיע יותר רחוק בקריירה, שהילדים יהיו יותר ממושמעים, שנרוויח יותר כסף וננצל אותו בצורה היעילה ביותר, שהזוגיות שלנו תשגשג ונהיה כמו הזוגות בסרטים ושניראה כמו מיליון דולר, כן, גם בגיל חמישים פלוס. אז מה השתבש בדרך? לא תמיד צריך לחפש אשמים. החיים מובילים אותנו לפעמים למקומות שלא תכננו להגיע אליהם. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות!
ההכרה בחוסר שביעות הרצון והתעוררות הצורך לשנות ולשפר היא למעשה כבר כברת דרך לא קטנה בכיוון הנכון. עצם ההחלטה להשקיע מאמץ ולשנות את המצב, את הסטטוס קוו, היא פריצת דרך שלא כל אחד מסוגל לעשות. טפחו לעצמכם על השכם. אבל עכשיו מה עושים? הכול תלוי במידת כוח הרצון שהתברכנו בה. ישנם אנשים שעבורם די בהחלטה נחושה בכדי להתחיל להניע את עצמם לשינוי אמתי. אצל אחרים, החלטה היא לא יותר מאשר רצון לא מוגדר, שבדרך כלל לא יוביל לשום מהלך בפועל.
כאן נכנס לפעולה תפקידו של מאמן אישי. ליווי של מאמן אישי מקצועי יכול להוות עבורנו את המסגרת הברורה וחסרת הפשרות שתוביל אותנו לעשות באמת את כל מה שאנחנו רוצים וכריכים כבר שנים, אך היינו חלשים מידי מכדי לעשות. בראשית תהליך האימון נעשה עם המאמן שיחת הכרות שבה הוא יבין מהן המטרות שלנו ועל אילו צרכים עמוקים הן עונות. מהם המכשולים שעליהם לא הצלחנו להתגבר והיכן אנו מחפשים שינוי אמתי בחיינו. לאחר הבנת המטרות, יכין עבורנו המאמן תכנית פעולה שבאמצעותה נלמד איך להצליח ולעשות שינוי. הנה כמה דוגמאות מפועלם של מאמנים אישיים:
• ליווי להצלחה בקריירה – פעמים רבות מגיעים אנשים לאימון עקב חוסר שביעות רצון מהעבודה, רצון לשנות או לשפר את ההישגים בעבודה או בעסק שלהם. תהליך האימון איננו מלמד כיצד לבצע את העבודה טוב יותר, אלא מתמקד בחולשות אשר גורמות לאנשים לא להצליח, כמו למשל: חוסר ביטחון עצמי, אדם שלא מאמין ביכולותיו, לא מסתדר במסגרות, אי ציות למרות, בעיות בניהול זמן ועוד. למאמן דרכים ושיטות אימון בדוקות המאפשרות לעבוד על כל אחד מהכשלים ולשפר את היכולות.
• אימון אישי להרזיה – לרדת במשקל זהו תהליך ארוך ולא פשוט, בעיקר אם אין תמיכה ולא יודעים לעשות זאת נכון. והאתגר האמתי של דיאטה הוא לשמור על התוצאות לאורך זמן. אימון אישי מספק למתאמן דרך חשיבה והסתכלות על התהליך המאפשרים לו לעמוד בשגרת התזונה החדשה ולשמור על משקלו לאחר ההרזיה. המאמן מספק גם ליווי אישי יומיומי ותמיכה ברגעי משבר.
• ליווי לכלכלת המשפחה – משפחות רבות נמצאות בקשיים כלכליים הנגרמים עקב חוסר יכולת לחסוך ולהתנהל נכון. מאמן אישי בתחום כלכלת המשפחה יבין את הבעיות וילמד את כל בני הבית היכן לחסוך, כך שהמשפחה תוכל לצאת בהדרגה מן המצב הכלכלי הקשה.

www.coachers-school.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לרדת בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]