חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פדיקור רפואי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פרסום באינטרנט

נושא המאמר: איך לצאת מחשכת האינטרנט
מאת: שאול מידן    שמור מאמר למועדפים

איך לצאת מחשכת האינטרנט?

כתב: שאול מידן, ספטמבר 2006



תעצמו את העיניים (מטאפורית, כן?), דמיינו את היקום, דמיינו את מרחבי החלל העצום, את האין סוף. מליארדי כוכבים וגלאקסיות, נעים במרחבים האפלים של החלל מעבר לכל מה שהמוח שלנו מסוגל לתפוס...

עכשיו תפקחו עיניים ותחשבו על מרחבי האינטרנט, מיליוני אתרים, בכל רחבי העולם, בכל השפות, ברשת אחת שהולכת ומתעצמת מרגע לרגע. היקום מתפשט, האינטרנט מתפשט. אחרי המפץ הגדול נוצרו המוני אתרי אינטרנט והם הולכים ומתרבים בקצב בלתי נתפס.

אנחנו מכירים את הגלקסיה שלנו, את שביל החלב, את מערכת השמש שלנו עם 9 כוכבי הלכת שסובבים סביבה. למה אנחנו מכירים אותם? למה אנחנו מכירים רק אחדים ממיליוני אתרים ש"מסתובבים" ברשת? מה מניע אותנו לזכור דווקא אותם, לגלוש אליהם בכל יום, לשמור אותם בתיקיית המועדפים שלנו?

עם כל המורכבות שלו המוח שלנו מוגבל, אנחנו מנצלים רק אחוזים בודדים מהפוטנציאל שלו ומיליארדי תאי זיכרון לא מסוגלים לזכור אין ספור נתונים. במסגרת המוגבלות הזאת אנחנו תמיד נאחסן במוח רק את המידע שהכי רלוונטי אלינו, כזה שעכשיו או בעתיד נפיק ממנו תועלת. מה בעצם גורם לנו לזכור ולהעדיף אתר אינטרנט זה או אחר? למה העדפה זו שלנו היא מכרעת בשאלה אילו אתרים יאבדו בחשכת האינטרנט ואילו יצאו לאור?

5 תנאים: מוצר מצוין, , התועלת לגולש, מיתוג האתר, בידול תחרותי, שמירה במודעות.

אם תענו על 5 תנאים אלו, אתם בדרך הנכונה לצאת מחשכת האינטרנט...



מוצר מצוין ? אתר אינטרנט הוא מוצר לכל דבר. אם נתייחס אליו ככזה נבין את החשיבות בהקמת אתר מצוין, לא פחות מזה, בכל הפרמטרים: קונספט, תיכנות נכון, עיצוב, כתיבה, נוחות גלישה, תמיכה, פיתוח עיסקי. יש הרבה דוגמאות מוכרות לאתרים כאלו. בעולם, my space, youtube, fliker, ובארץ, תפוז (המתמחה בפורומים), ynet (חזק בחדשות), הומלס (הלוח הכי אפקטיבי), לילה (שם נרדף לבילויים).

התועלת לגולש ? כל אתר חייב להציע לגולש תועלת. גוגל לא היה הראשון שהציע מנועי חיפוש, אבל הוא היה הראשון שהצליח לפתח אלוגריתם-רובוט שעושה את זה מהר יותר, איכותי יותר, נוח יותר. הגולשים לא היססו. הם החלו לנטוש מנועים מוצלחים כמו altavista וyahoo! לטובת הכוכב החדש, שהכתיב את הקצב החדש והמדהים... את קצב הגוגל.

מיתוג האתר ? המון אתרים עולים לאוויר, אתרים יפים, מושקעים, עם המון מידע, עם תועלת אמיתית לגולש, אבל מכאן הדרך רק מתחילה. כל אתר חייב למתג את עצמו. לבנות תוכנית מיתוג ומיצוב לטווח רחוק עם מטרות ברורות מראש. נחזור לחלל. את כוכב שבתאי אתם מכירים? כל אחד יכול לדמיין את הטבעות סביבו. גם אתר אינטרנט צריך ויכול להגיע למצב שהגולש ידמיין אותו בראשו גם כשהוא לא גולש באותו הרגע באינטרנט. זהו בדיוק כוחו של מותג ? לייצר תמונה רב מימדית של האתר, התוכן שלו, הצבעים שלו, הייחוד שלו.

בידול תחרותי ? אם אמרנו שמיתוג הוא יצירת התמונה הרצויה של האתר בראשו של הגולש, אז בידול נשיג דרך יצירת ערכי מותג שאין לאתרים אחרים. בדרך כלל יצליח הגולש לתפוס ערך אחד חד וחזק לכל מותג, למרות שיתכנו מספר ערכים חזקים. למשל, הבידול התחרותי של "וואלה!" מזה שנים הוא תמיד הפורטל הגדול והנצפה בישראל, הבידול של "one" הוא האתר הכי מקיף ומעודכן בנושא ספורט, הבידול של "הומלס" הוא הלוח היחיד ש"יעיף" לך מהר את הדירה, הבידול של "נרשמים" הוא כל הצעות הלימודים בישראל, ויש עוד המון דוגמאות.

שמירה במודעות ? כמו שאמרנו, המוח שלנו הוא מוגבל, לכן יש חשיבות רבה להגיע למודעות של הגולש ולתפוס שם מקום קבוע. אתר אינטרנט, מוצלח ככל שיהיה, מתחרה עם אלפי מותגים אחרים בעולם האמיתי על המודעות ועל הTOM- (TOP OF MIND) בראשו של הגולש. למודעות מגיעים דרך שילוב של מספר גורמים, פרסום האתר באמצעי המדיה ההמוניים, פעילויות של שיתופי פעולה, חסויות וכמובן יחסי ציבור. רק עיקביות בכל הפעולות האלו תביא את האתר למודעות הגולשים, תחזק את הנאמנות ותגביר את קצב הכניסות לאורך זמן.


אודות הכותב:
שאול מידן, מנכ"ל פרסום ON&OFF
מיתוג, פרסום ויח"צ לאתרי אינטרנט.

[email protected]

www.onandoff.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=083315&page=5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאול מידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]