חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פוליש!!!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטות דיאטה

נושא המאמר: מתי כדאי להתחיל דיאטה?
מאת: לרדת בקלות   שמור מאמר למועדפים


כשאנו יודעים שאנחנו צריכים לרזות, אבל אנו מתקשים להגיע להחלטה האמיצה להתחיל דיאטה, אנו נוטים להמציא כל תירוצים ולשכנע את עצמנו כי עכשיו זה לא הזמן המתאים. לא קשה למצוא הסברים מדוע כעת איננו מסוגלים להתחיל בדיאטה, למשל: כי עכשיו חורף או שבדיוק התחיל הקיץ, רק נחכה שתיגמר תקופת המבחנים, אחרי החגים, אחרי סיום ההנקה או בסיום ההתמחות המקצועית. בכל תקופה בחיינו ישנם קשיים ואתגרים המונעים מאתנו לשים את מלוא תשומת הלב בתהליך ההרזיה, אך האם זהו תירוץ לדחות את הדיאטה שוב ושוב?
כאשר אנו דוחים את התחלת הדיאטה, אנו לוקחים את הסיכון שנמשיך לעלות במשקל ואז מאוחר יותר, כשנתפקח, יהיו לנו עוד כמה קילוגרמים עודפים והתהליך יהיה ארוך וקשה יותר. הדחייה גורמת לנו להמשיך לחיות עם חוסר שביעות הרצון שלנו מעצמנו וזהו איננו מצב אופטימאלי. הנה כמה רעיונות שלנו איך ולמה לקחת את עצמכם בידיים ולהפסיק לדחות את הדיאטה:
1. קבעו לעצמכם אבני דרך – למשל החליטו שעד תאריך X אתם פונים לדיאטנית, ובתאריך X אתם מתחילים ללכת לחדר כושר. קביעת יעדים מוגדרים עוזרת ליישם. אם אתם לא סומכים על עצמכם שתעמדו בלוח הזמנים, מנו אדם קרוב שיפקח על פועלכם.
2. השיגו תמיכה – שתפו חבר קרוב, קרוב משפחה או בעל מקצוע כלשהו, שיהיה אחראי להיות שם אתכם ברגעי משבר. כשמישהו תומך בסביבתכם – קל יותר לגייס את המוטיבציה ולעמוד ביעדים.
3. פנו לעזרה מקצועית – ברגע שאתם משלמים על התהליך, אתם מחויבים אליו יותר, ולכן אל תהססו לפנות לדיאטנית בתשלום, למאמן אישי בתחום התזונה, או לקבוצת תמיכה להרזיה. זו אמנם הוצאה כספית, אבל היא תשתלם לכם כיוון שכך תראו תוצאות ותתחילו להאמין בעצמכם!
4. חשבו על החלום שלכם כל הזמן – בכל מהלך הדיאטה, חזרו את המטרה הראשונית שלכם שבגללה אתם רוצים לרזות ודמיינו איך תיראה המציאות שלכם לאחר שתגיעו למשקל היעד. כל זה יעודד אתכם להמשיך ולא לדחות יותר את הדברים שחשובים לכם כל כך.
5. חשבו על הבריאות – אכילה דיאטטית היא בדרך כלל גם בריאה יותר. אין זה סוד שעודף משקל מסכן את הבריאות, ולכן הקדימו לקחת את בריאותכם לידיים ותנו לעצמכם ולגופכם מתנה – תפקוד טוב יותר של מערכות הגוף, תחושה טובה יותר של קלילות ואנרגיה, וכמובן גם גזרה נאה יותר.

www.easydieta.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לרדת בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]