חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הום סטיילינג הום סטיילינג לבית הלבשת הבית סטייל

נושא המאמר: עיצוב הבית בסטייל - חלום שניתן להגשים
מאת: תמארי גולן   שמור מאמר למועדפים

חברות שלי תמיד מבקשות ממני לגלות להן לפחות סוד אחד מ"עולם העיצוב" אבל...יש כל כך הרבה ואיך אפשר לבחור איזה סוד לספר? בכל מקרה החלטתי באופן חד פעמי לחרוג ממנהגי (למען הזוגות הצעירים הקרובים לליבי וחברים יקרים) וללחוש באזנכם כמה סודות כמוסים...

1) רושם ראשוני קובע!!! בטח שמעתם כבר כמה פעמים את המשפט: "הכניסה לביתכם היא כרטיס הביקור שלכם" וזה כל כך נכון, למה? כי זהו המקום הראשון אותו כולם רואים!!! מי לא מכיר את התמונות של כל הסלבריטיז המצולמים כשהם פוסעים על השטיח האדום? כולם אוהבים לעבור עליו ומרגישים מכובדים וחשובים.כדי לתת לאורחים שלכם תחושה דומה, שימו שטיח יפה בכניסה, שלבו עציץ גדול עם פרחים רעננים ליד מבואת הכניסה, התקינו שלט ברור ובו שם משפחתכם ודאגו שהאזור יהיה נקי ומואר.כך תצרו אווירה נעימה ומזמינה.

2) המראה הפתוח – סלון ומטבח. בוודאי שמעתם על המונח: …OPEN CONCEFT משמע, הסלון והמטבח הוא שטח אחד גדול ופתוח ולכן כללי העיצוב כאן משתנים במעט: דאגו שצבעי הריהוט של הסלון,פינת האוכל והמטבח עצמו יצרו דו-שיח אחד עם השני כדי שתהיה זרימה, שקט בעיניים והרמוניה בחלל.שטח אחסון זה הדבר החשוב ביותר בבית וגם בסלון.כדי שהאורחים שלכם לא ימעדו על הצעצועים שילדיכם הקטנים פיזרו,תוכלו לאחסן אותם ברהיטים מתאימים.חשוב שפינת האוכל תהיה מוארת היטב, שימו ראנר במרכז השולחן ועליו אגרטל מרשים.קיר אחד בסלון צריך להיות מעט ייחודי ולכן צבעו בטכניקת צבע מעניינת כמו ווגה או טיח צבעוני או הדביקו טפט מסוגנן כדי ליצור עניין, אופי וסטייל ייחודי.

3)נישות גבס – פתרון מעוצב שאני באופן אישי מאוד אוהבת בגלל שימושיו הרבים כגון: הצגת אוסף האומנות שלכם, אחסון חפצים באופן דקורטיבי ופרקטי.נישות הגבס נחשבות לזולות יחסית.הן יוצרות מעין פינות חמד מעוצבות בבית.רוצים שהאורחים שלכם יבחינו מיד ביצירות המופת שפסלתם בעצמכם? דאגו לתאורה מתאימה שתציג אותן לראווה.

4) מדבקות קיר וטפטים – הבת שלכם גדלה בקצב מסחרר ואיתה גדלים גם מספר החורים והכתמים מתמונות ופוסטרים ישנים מתקופות שונות ? מדבקות קיר וטפטים הם פטנט נפלא להסתרת פגמים בקיר. הם ניתנים להסרה בקלות וילדכם יזכה לחדר ססגוני, בעל אופי ייחודי ואתם תזכו לשקט ושלווה, ולא פחות חשוב מכך, לכמה רגעים של יצירתיות ועבודת צוות מדליקה.

5) מראה מראה שעל הקיר מי הבית הכי יפה בעיר? מראות הקיר עוזרות לנו ליצור אשליה של גודל ועומק בחלל.הסלון שלכם צר וארוך? תלו מראה גדולה מעל הכורסא או צרו משחק מעניין הדומה לפאזל, המורכב מחלקי מראה ממוסגרים ובכך תצרו אשליה של גודל ועומק בחלל. המקלחת שלכם קטנה? תלו מראה גדולה על כל שטח הקיר מעל הכיור, הוסיפו תאורה מתאימה וגודל המקלחת יוכפל מייד.

וזכרו....שששששששששששששששש... עכשיו אלו הסודות שלנו......




homestory.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמארי גולן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]