חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המוח וזיכרון : סרוטונין - אציטיל-כולין - ויטמין 6b - נטילת dmae - נור-אפינפרין - אמינו טריפטופאן - גינקו בילובה - פעילות הסרוטונין - תזונה עשירה בשומנים - מניעת אנמיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגשמה עצמית צמיחה אישית

נושא המאמר: מה מעכב את הצמיחה בחייכם?
מאת: חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית   שמור מאמר למועדפים

מה שיפה בעבודת ההתפתחות האישית שכשאנחנו עושים מאמץ ממוקד לשיפור חלקים מחיינו, יש סיכוי מצוין שנצליח בטווח הארוך. יתכן ויש לכם הרבה זבל באמונות המגבילות שלכם שעליכם לנקות ולברר, יתכן ואתם מתחילים ממקום ממש נחות, אבל לאורך זמן זה לגמרי אפשרי להפוך חלקים בחייכם לטובים יותר.
יש לכם את הפוטנציאל להפוך מנזקקים לעשירים, מביישנים לבטוחים מבחינה חברתית, מחולים לבריאים. זה אומנם לא יהיה קל לעשות מעבר שכזה. אבל יש הרבה אנשים שעשו זאת. וזה אפשרי!
הבעיה היא שרוב האנשים אפילו לא יודעים בבירור מה הם רוצים. כיוון שהם לא מחליטים, אין להם לאן לנוע קדימה. להתרחק מהמקום שאתם נמצאים כיום, זאת אינה מטרה ספציפית. התודעה שלנו היא ממוקדת מטרה. ו"לא כאן" זאת אינה מטרה.
כשאני שואלת אנשים מה הם רוצים מהחיים, לרוב אני מקבלת תשובה מעורפלת מאד. הם לא יודעים מה לומר לי. וכמובן, ששום דבר לא הולך באמת להשתנות בחייהם. אין להם כיוון. אין להם שום ידיעה לגבי הרצון שלהם. הם יודעים שרע להם ושלא טוב להם אבל אין להם מושג מה כן. אל תחכו שהחיים יגידו לכם מה אתים רוצה. זאת האחריות שלכם להחליט.
ברגע שאינכם מחליטים, אתם ממשיכים את המצב הקיים ואתם משדרים שיותר מכל דבר אתם רוצים להמשיך לחוות את מה שאתם חווים כיום. וזה בעצם מה שאתם מקבלים לחייכם. אתם מקבלים את מה שאתם מבקשים.
בבסיס זה ממש פשוט לבצע החלטה. רוב האנשים מסבכים את התהליך. תשאלו ילד, מה הוא רוצה ליום ההולדת שלו והוא ימנה לכם רשימה ארוכה מאד של דברים. הוא פשוט מחליט. הוא לא דואג שמא זה לא הדבר הנכון. הוא פשוט מרגיש מה הכי מושך אותו ואת זה הוא רוצה. אם אתם נמשכים למשהו מסוים, כנראה שזה משהו שכדאי שתתמקדו לגביו.
בעיה נוספת, כשאנשים כבר מחליטים מה הם רוצים. לרוב הם לא באמת מבצעים בחירה אמיתית. הם בוחרים בפנטזיה.
ישנו פער עצום בין בחירה אמיתית לבחירה מזויפת.
בחירה מזויפת זה כשאתם מחליטים שאתם רוצים חוויה מסוימת, אבל לא מקבלים את השלכות החוויה. זה כמו שאתם מחליטים להרים צד אחד של המקל ללא הצד השני שלו. בין אם אתם רוצים או לא, הצד השני של המקל תמיד יגיע עם הצד הראשון. כאשר אתם מסרבים לקבל את השלכות החוויה הרצויה שלכם. אתם חוסמים ממנה להתממש בחייכם.
לדוגמא, אם הצבתם לעצמכם מטרה להיות מיליונרים, אך אינכם מקבלים את ההשלכות של להיות מיליונר. המטרה שלכם הופכת לפנטזיה בלבד. זאת לא מטרה אמיתית, זה פשוט בזבוז זמן.
החלטה אמיתית היא כאשר אתם מבררים לעצמכם מה הרצון שלכם, ואז אתם מבררים לעצמכם מה השלכות של הרצון הזה ומזמינים אותם לחייכם. תחשבו על זה כך – או שאתם מקבלים את המקל כולו או שאתם משמרים את המצב הקיים בחייכם.
ובדוגמא שלנו, אם אתם באמת רוצים מליון דולר. זה צריך לכלול קבלת החלטה אמיתית כיצד תנהלו את כספיכם, איך זה ישנה את מערכות היחסים שלכם עם הסובבים אתכם, כיצד זה ישפי על אורח חייכם וכך הלאה. זה כולל את קבלת כל ההשפעות הצפויות האפשריות ולזמן אותם לחייכם.
אם אינכם יכולים לקבל את ההשלכות האפשריות של הרצון שלכם, אז לא ביצעתם שום החלטה.
לסיכום: בשביל להגדיל את הצמיחה האישית בחייכם. עליכם לגבור על 2 מכשולים:
1. להחליט מה אתם רוצים.
2. לזהות, לקבל ולהזמין את ההשלכות האפשריות של הרצון שלכם.
כמובן שכל עוד אנחנו מונעים בתת מודע מתכנים שלא מודעים לנו. היכולת שלנו לבחור באמת ממקום נקי היא קטנה בהרבה.
על מנת לעבור תהליך אמיתי של מודעות וצמיחה אנחנו חייבים קודם להוציא את הצללים שלנו לאור ובכך לנקות את הרצון שלנו. להתחבר לרצון האמיתי שלנו ולא לרצון חיצוני שאול.
הרבה הצלחה,
חני בורנשטיין

www.chany.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]